luni, 9 aprilie 2012

i went to MOMA and...

am fost exact in ipostaza lui Claire din poza a treia...
care din cele patru variante credeti ca se potriveste:
a) erau sute de persoane care asteptau la garderoba,incat ne-am descurajat si ne-am intors din drum,

b) am intrat la toaleta pe o usa, am iesit pe alta si am asteptat cu P in doua holuri diferite, vreo 30 de minute, ne-am certat si-am plecat,

c)am constatat ca ne dor picioarele si ca ne e pur si simplu lene sa mai intram la muzeu,

d)am ajuns, ne-am strecurat prin multime, dar era atat de multa lume inauntru, incat am regretat de-a fi platit biletele.

PS- desenele erau printate pe o panza mare, mare(erau sute) si erau puse de-a lungul gardului de la muzeu. oricine putea face un desen pe o foaie speciala, apoi scana si gata, devenea artist expus direct la muzeu. :)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu