sâmbătă, 7 aprilie 2012

a mea e mai mare

Cea mai simpla definitie a crizei economice americane si nu numai: "sa cheltuiesti bani pe care nu i-ai castigat pe cumpararea lucrurilor de care nu ai nevoie, ca sa impresionezi oameni pe care nu-i placi".

Suna cunoscut, nu-i asa? Uitati aici scurtul interviu cu Chopra.

2 comentarii :

  1. Bun. Presupunind ca domnul acesta strapunge perdeaua de ceata ce ne inconjara si asemeni unui far clauzitor aduce lumina in sufletul oamenilor, ei bine, am fost orbit la propriu de ochelarii sai si am pierdut sensul profund al discursului. In fond, atmosfera interviurilor americane de studio mi se pare culmea absoluta a artificiului consumerist... asa vad eu de la distanta, poate de aproape e altfel! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu m-am intrebat din prima de unde si-o fi luat ochelarii aia cu sclipici, da' apoi mi-am zis ca daca toata lumea ar avea (acelasi) gust (cu mine), ar fi tare plictisitor. :)

    ce mi-a placut la discursul lui a fost definitia cea mai simpla a consumerismului prostesc. nu cred ca se "da" lanterna sau far si la urma urmei de ce am avea nevoie de faruri calauzitoare, ce, suntem orbi? eu cred ca doar si-a dat cu parerea, daca a fost intrebat. :)
    te dezamagesc daca iti spun ca nu ma pricep neam la interviuri in nici-un studio, fie el american sau altul, m-am uitat de 3 ori la tv in ultimii 5 ani, ceea ce insa m-a amuzat a fost ca dupa interviul cu pricina ne-au bombardat cu publicitate.

    RăspundețiȘtergere