vineri, 11 mai 2012

si nici macar 13 nu e

Asa... suntem calmi... respiram pe nas, regulat, bine macar ca e vineri. Ziua de ieri parea sa fie o zi linistita, pana sa apara postasul care in loc sa ne aduca pachetul multasteptat, ne-a adus o instiintare cum ca totul e in regula cu el (cu pachetul, cu postasul nu stiu), dar deoarece valoarea coletului depaseste 1600$ si deoarece a fost trimit prin Posta americana+ cea canadiana si nu UPS, Fedex &Comp., vama se face la biroul cel mai apropiat si trebuie sa mergem noi personal acolo s-o facem...

De fapt explicatiile nu erau nici pe departe clare, eram anuntati fara menajamente ca pachetul e retinut in vama(fara sa stim de ce) si ca daca nu facem un RMD(Release on minimum documentation package) in 30 de zile, pachetul intra in custodia vamii. Niste nervi, niste telefoane si ne-am lamurit in cele din urma. Apoi am fost la o seara literara sa ne mai calmam la nervi, de unde ne-am intors pe la zece seara, ca pe la unsprezece asa, fix inainte de culcare, sa constatam ca pisica nebuna Cedri nu e nicaieri. Am remarcat o usa a casei care ramasese deschisa, deci nu era nici un dubiu, iesise.

Dupa strigaturi si chiote, imi dau seama ca e undeva in curtea vecinului unde am intrat tiptil.  Tot strigand-o, vecinii s-au trezit/ au iesit si dupa cautari in gasca am realizat ca e... in copacul din curtea lor, inalt de cel putin 10m. Cum nimic nu era posibil la ora aia, am plecat sa ne culcam, lasand-o plangand acolo, in timp ce afara burnita. Va dati seama cam ce somn a fost. Asa ca azi dimineata, "relaxati" si cu cearcanele-n barbie am reasamblat bucatile din aluminiu(pe care le pastram, ca nu se stie cand ne trebuie) si P, cu muschii de otel, le-a tinut in aer vreo 3 ore, cu scurte pauze de respirat, sau de dezmortit ceafa de atata uitat in sus. In cele din urma am reusit s-o dam jos pana pe la jumatate, de unde a cazut(norocul ei) in niste tufe din curtea vecinului. Intinsesem paturi pe jos, peste plante, cu aprobarea lui. Plantele s-au cam flescait, evident...

Si ca treaba sa fie clara dupa toata nebunia, ma intorc la calculatorul pe care nu-l deschisesem de-aseara si constat ca am luat si transmis mai departe un virus(am deschis ca proasta un email primit de la un grup Google - fostii colegi de liceu).

Asadar doamnelor si domnilor care comunicati cu mine pe Yahoo, I am so sorry daca l-ati deschis, dar probabil l-ati dat mai departe...

In rest la Montreal e soare si frumos, am fost la vama si am rezolvat, iar micutza doarme tolanita intr-un scaun de vreo 5 ore. O fi obosita, mititica. Aaa, si azi nu am avut fumigene la metrou, ca ieri.
Asteptam vesti de la domn Selector care a cam disparut de pe blogul dansului, dupa o zi de vineri la fel de "promitatoare". Speram sa se fi ratacit doar printre sticlele de vin rosu. :))

10 comentarii :

  1. Rosu a fost doar catre sfirsit, in rest chablis cit se vede-n zare!

    RăspundețiȘtergere
  2. exist-o vorba din batrani: "si cand ne-o fi mai rau, sa ne fie ca acuma".
    ca acum, nu ca azi de dimineata. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca asa e la voi pe 10/11 ale lunii, io zic ca pe 13 sa nici nu va datzi jos din pat, decit pin' la pipi si-napoi, sa evitatzi orice risc. Io asha as face.
    Bunica-mea zicea ca, daca prinul lucru de dimineatza itzi da cafeaua in foc (desigur, vorbim despre cea turceasca, facuta in ibric, nu prostiile de le face lumea acum in bodum, nespresso, si alte fitze similare), sa te bagi la loc in pat si sa citesti. Sa nu raspunzi nici la telefon. Mi se pare un approach absolut valabil.

    RăspundețiȘtergere
  4. vera, bunica ta avea dreptate de doua ori: o data cu cafeaua la ibric si a doua oara cu bagatul in pat. Ca daca-ti da cafeaua in foc, "semnul" e clar, nu esti acolo, esti in alta parte, de obicei... "loin".:)

    la fostul job aveam cate-o zi cand nimic nu mergea, toata lumea era cu susul in jos, toti plouati si tristi, deprimare totala. colega Isabelle a facut legatura intre atmosfera si fazele lunii. ne spunea, invariabil, cand e luna plina.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. se spune ca necazurile vin, ca vrem sau nu vrem... la tine au venit buluc intr-o singura zi, ceea ce înseamna ca ti-ai facut norma si în urmatoarele doua luni nu o sa ai decât surprize placute :)

    RăspundețiȘtergere
  6. sper. cel putin acela cu pisoiul bucuclas nu vreau sa-l mai am. nu de-alta, dar o sa fim supranumiti "nebunii cu pisica". :)

    RăspundețiȘtergere
  7. niciodata n-am inteles de ce pisicile se suie in copacul cel mai inalt pe care il gasesc proptindu-se pe ramura cea mai subtire din varf; cred ca li se face lehamite de lumea asta in care traim; acum nu mi-e clar daca au ceva tendinte suicidale sau daca pur si simplu vof sa fie o vreme cat mai departe de ea, sa fie asa... cu capul in nori...

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci re- nu am vazut alti pisoi in copaci decat mademoiselle "cu pricina". :)
    Ziceam ca e o forma de revolta, pen'ca nu o las libera. As lasa-o, dac-as sti ca-i va fi bine, dar multi din pisoii strazii sfarsesc sub rotile masinilor...

    RăspundețiȘtergere
  9. cu fumigenele in metrou- cam multi nebuni aveti.
    Unul bruxelez se plimba pe magistrala. Dedublare de personalitate, se credea metrou :D. Atat ca nenea nu stia ca gradinita se inchide la aceeasi ora, fie ca ii convine sau nu lui - sa isi caute weekenduri de plimbare...

    RăspundețiȘtergere
  10. fumigenele vin de la greva studentilor... poveste lunga, poate o sa scriu despre, desi personal nu cred ca merita. cauza lor si mai ales modul in care si-o apara e intristator/intristatoare...

    RăspundețiȘtergere