miercuri, 16 mai 2012

spa(s)m

In ultimele zile am avut dovada ca foarte multi mi-au deschis mesajul ala cu virusul(desi poate ca n-a fost virus, poate-o fi fost doar cineva care mi-a intrat in mesagerie servindu-se cu lista de contacte), asta facandu-ma sa inteleg ca oamenii chiar credeau ca le trimit ceva interesant, ceea ce e de bine. Numai ca n-a fost sa fie de bine pentru primitorii de misiva virusoasa, asa incat nimeni n-o sa-mi mai citeasca mesajele si mi s-a cam luat si mie de trimis de pe adresa asta. N-o s-o fac decat daca trebuie.

Dupa povestea cu pricina am scris un mesaj cu titlul: "mesaj pe bune" si am primit raspuns de sa ma prapadesc de ras: "Re: mesaj pe bune(adica de la om)". Asadar daca veti primi totusi in viitorul apropiat mesaje de la mine, ele ar trebui neaparat sa aiba ca titlu': "mesaj pe cinstite", "asta nu e virus, pe cuvant", "sunt chiar eu, sa orbesc daca mintesc", "sa mor daca nu l-am scris eu p-asta", "sa se usuce mana celui care minte si daca nu a celui care nu ma crede ca eu l-am scris, asa!", "nu fi milog, deschide-l, e de la mine", "ma jur pe rosu ca eu sunt" si altele asemenea.

Astept si alte idei de titlu la fel de sugestive, ca n-as vrea sa ma repet si sa creada filtrele ca sunt spam. :)

2 comentarii :

  1. 'De la Cora, dupa igienizare'
    'deschide cu incredere, virusul m-a parasit'
    'Cora fara virusi'
    I-am scris amicei care mi l-a trimis prima, de la o universitate americana, sa-si igienizeze situatzia, ca pina nu o face, nu mai deschid nimic de la ea. si am mai primit un mesaj dupa aceea, care in Subject line nu avea aceste vorbe linistitoare, pe care tzi le propui tu sa le scrii, asa ca am deletat mailul ei fara sa deschid. Vreau sa spun, ideea ta sa previi omul recipient, e corecta.
    Afara e o vreme incerta, cum o tzine de doo zile si ei spun ca va dura pina in weekend. Acuma, ce sa zici? Glia tzarishorului are nevoie de apa.
    Iar cacanarul de Ponta ia banii de alegeri, ii da inapoi la pensii si salarii (deci, tot exercitziul de disciplina si austeritate a fost INUTIL) si urla ca Boc nu a lasat bani pentru electorale. De parca noi sintem cu totzii COMPLET imbecili.

    RăspundețiȘtergere
  2. si aici ploua si sta si iar ploua de vreo doua zile, dar nu ma plang ca am intins pamant "hranitor" pe gazonul din spatele casei - unde era piscina - apoi am semanat gazon ca era cam rar, deci mai bine sa ploua asa cate putin decat sa fiu nevoita sa ud. oricum am f. multa treaba in interior.

    Ponta a si avut timp sa faca asta? Populism aberant. Ulei si zahar nu le-a dat, ca sa-l voteze ca presedinte?
    In quebec situatia politica e vraiste, studentii sunt in greva de 3 luni pentru niste mariri de taxe scolare care nici nu sunt mari(cica vor gratuitate, acum). Mi-ar placea sa pot fi de acord cu ei, cu studentii, mai ales ca si guvernul nostru e corupt, dar nu pot pentru ca felul in care au ales sa protesteze nu le face cinste si in plus, am senzatia ca sunt condusi de sindicate si vor s-o coteasca mult spre stanga... copii prosti, ceea ce ma scoate din minti... in fine, vremuri tulburi.

    ps- nu mai e nevoie sa trimitem mesaj, am spus tot aici. :))

    RăspundețiȘtergere