sâmbătă, 26 mai 2012

litoral

Facand ordine prin poze azi, am gasit cele doua videouri si m-a apucat un dor de duca... mi s-a facut dor de Los Angeles, dar nu cred ca ajung pana in iarna, vara/toamna asta incerc sa ma tratez la Techirghiol...
Ce locuri imi recomandati pe litoralul romanesc? N-am mai fost de cel putin 10 ani...


20 de comentarii :

  1. Daca vrei Litoral-Litoral, nu te duce, iti vei pierde si ultima urma de respect pe care vei fi avand-o pentru Romania. Gura Portitei se cheama destinatia ta, crede-ma.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc, Dongabone, pare f. interesant, nu stiam de locul asta, ultima data cand am fost in delta se intampla cu multi, multi ani in urma, dar amintirile sunt inca vii...
    sunt insa putin dezamagita(ma uitai pe niste situri) si vazui ca nu poti sa faci poza cu maimutza... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sau in delta, la sf gheorghe/sulina. Portita insa a devenit hotel de lux ( http://www.guraportitei.ro/tarife.html ) - eu preferam cu cortul.

    Acces Gura Portitei: cu masina pana in Jurilovca ( eu fusei cu tren pana la Baiu, cred, apoi "ia-ma nene" pana la intersectia nu stiu care si apoi iar "ia-ma nene" in duba unei dacia papuc pana in Jurilovca, de acolo se trece lacul Razim cu bacul ( sunt destul de des).
    In delta, cu tren pana in Tulcea si apoi vapoare ( sunt mai multe variante).

    In rest, noi am mai fost si in 2mai, sa mancam peste. ultima data, acum 2 ani, mi s-a parut si acolo f. scump ( mentionez ca suspectez ca m-a nascut mama pe scari la sinagoga).

    RăspundețiȘtergere
  4. arakelian - "mentionez ca suspectez ca m-a nascut mama pe scari la sinagoga".
    Cum adica? Nu intzeleg ce spui.

    RăspundețiȘtergere
  5. adica sunt zgarcita ca o evreica :)))))))), si daca nu e de la sinagoga, cineva in famelie tot a primit o transfuzie cu sange evreiesc :D

    RăspundețiȘtergere
  6. litoralul romanesc s-a cam prabusit dupa 89; din cate stiu eu doar mamaia, costinesti si intr-o oarecare masura eforie sud au mai tinut pasul cu vremurile; mamaia e la o aruncatura de bat siiii... o vad cum s-a dezvoltat, dar nu-mi place; plaja si apa sunt faine dar totul a devenit un business baban, iar la noi nu prea exista bun simt in business, preturile sunt mari si serviciile proaste...
    exista si un litoral salbatec: 2 mai, vama veche (deja extra aglomerate) sau bucata dintre mamaia si navodari sau corbu...
    din punctul meu de vedere litoralul romanesc este compromis pentru ca nu s-a facut ceva cu cap si coada, se merge pe ideea fiecare pe barba lui si atunci statiunile sunt ca dalmatienii, ici un loc fain colo o mizerie, ici parfum , dincolo hoit...

    RăspundețiȘtergere
  7. cred ca asta deranjeaza peste tot in romania, preturi mari la servicii proaste, dar asa se intampla pe o piata care nu e echilibrata cum ar fi normal de cerere si oferta, ci unde exista "țâșpe" mii de companii capusa, toate puse pe capatuiala rapida... ma intreb doar cine naibii ocupa toate hotelurile alea de pe litoral, daca sunt scumpe??? ca toata lumea care-si permite in ro, se duce in concediu aiurea...

    in fine, inca nu am inceput sa caut hoteluri pentru ca nu am nici o idee cand o sa ajung, cat o sa stau, etc... dar mi-ar placea sa merg 3,4 zile la mare, nu mai mult, stii ca mi s-a facut dor de marea neagra? :)
    acum doi ani cand am fost in ro si am avut nevoie sa stam vreo 2,3 zile in Bucuresti, am gasit un aparthotel f. bine situat(langa Ateneu), extrem de curat, la un pret bun. deci se poate si la noi, daca se vrea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. serviciile proaste si preturile mari n-au treaba cu piata dezechilibrata sau cu capusele ci cu dorinta de capatuiala rapida si obrazul gros: "prinde-l si jupoaie-l" in detrimentul lui "fa-l sa se simta bine ca sa mai vina"...
      ei bine, asta e aspectul general, dar desigur exista si exceptii cu oameni decenti si servicii ok

      Ștergere
    2. mosule, imi place cum ai spus. Pretul mare e explicat de piata dezechilibrata, nesimtirea nu.

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. a,da?
      eu nu. Dar famelia m-a acuzat de cateva ori, la zgarcenie :D ( si la momente cand le spuneam: 'Si mie ce imi iese??' ). Incurcata la maternitate nu am fost, semen perfect cu parintii.

      In plus, in copilarie, erau 2 sinagogi in oras. Evident, in 1989 nu mai erau. Eu am amintiri bagi cand le daramau, si m-am jucat pe acolo, era f. interesant sa intru printre ruine.

      Ștergere
    2. Si evreica si suparata pe Bacau... Cine-a mai pomenit asa ceva? :)

      Ștergere
  9. mosule, la Vama veche nu mai calc. Au construit terase si cluburi pe plaja, ultima data era o masina decapotabila pe nisip cu manele. Atat au blestemat-o rockerii, ca s-a infundat in nisip :D

    La 2 mai, recomand pensiunea Dinamo ( haha, acu 2-3 ani o recomandam, acum nu mai stiu cum e).

    RăspundețiȘtergere
  10. Dragos B - si fiindca subiectul pare sa te intereseze, mai am si alte defecte, printre care: ma preocup de chestiuni legate de discriminarea minoritatzilor - si aici intra romii si homosexualii, printre altele. Nu ma intereseaza banii, masinile, puterea si gloria, titlurile si functziile, aparitziile la Tv si in presa, nu vreau sa fiu shefa, sint tehnofoba si cyberretard. Voila!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acu, spre deliciul misoginilor, poti sa zici ca te-ai vopsit si blonda :)))) (asta ca ei sa mai aiba un comment in plus ;) )

      Ștergere
  11. cora, din link in link am ajuns pe site-ul asta: http://www.la-partizani.blogspot.com/
    Ofera cazare in Delta, aproape de Tulcea. Cred ca te pot ei ajuta si cu informatii despre transport, si 2-3 zile de petrecut in delta iti va pastra parerea cat de frumoasa e Romania.
    Nu am fost acolo, dar pozele m-au impresionat.

    RăspundețiȘtergere
  12. Merci infinit, am copiat, urmeaza sa investighez.:)

    RăspundețiȘtergere
  13. 2 mai - atmosfera simpatica. De neratat cafeaua la golf. SI tequilla de seara tot acolo.

    Mamaia Nord Navodari - pentru plimbarile pe toata lungimea de plaja dintre Mamaia si Navodari, cu locuri pe alocuri salbatice

    Agigea - pentru faleza inalta, plaja cu bucatele de sticla colorata si casele simpatice (multe particulare) de pe faleza. Eforie Nord e la doi pasi pentru plaja.

    Peste tot se gasesc hoteluri sau pensiuni; sau chiar complexe de apartamente (ex coral beach).

    RăspundețiȘtergere
  14. Merci, Madelin, strang informatii si-mi imi revin amintirile, cred c-ar fi minunat s-o duc eu pe mamicul meu(probabil cu ea o sa merg, eventual si cu alti prieteni, he he) acolo unde ma ducea ea pe mine cand eram copil. :)

    RăspundețiȘtergere