luni, 14 mai 2012

vara

La Montreal e vara azi si cum ziua se anunta plina(avem multe comenzi), m-am hotarat sa lucrez afara, spre uimirea lui P. care-mi marturiseste ca e putin invidios. Doar putin, ca nu se poate impiedica sa nu se bucure ca am avut o asa idee simpla. Cica el credea ca e complicat sa te instalezi afara.
Complicat? Mi-a luat 10 min. maxim, dar voi avea cel putin 4,5 ore de soare...
Acum aveti ocazia sa vedeti o parte din munca mea(atunci cand nu ma joc de-a fomeia de afaceri), componentele alea de pe card si ecranul sunt sudate de mine. He he.

S-aveti o saptamana plina de soare si de idei!



23 de comentarii :

  1. Eu vad, dar nu prea pricep nimic. :)
    In Romania mai slabe sanse saptamana asta de soare, poate avem noroc de idei multe.

    RăspundețiȘtergere
  2. ddunia, pai nici aici nu e vesnic soarele, tocmai de-aia profitam la maxim. :)

    Dragos, eram sigura, eram sigura, de cand am vazut poza.:)
    fii atent ca nu e orice margarina, ci margarina "moale" de la Metro. te dai cu ea pe piele, pentru hidratare. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. si pietrele?
    in afara de pistol de lipit (presupus) si cositor, acolo nu ma prind ce e.
    Cablaj pt ce?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cora - ma alatur corului de cetatzeni din traficul de pe blogul tau, care itzi spun de la obraz: lasa fitzele si spune pe sleau ce e aia si ce faci dta cu mina proprie (eu deja sint in admiratzie, caci, cum am mai recunoscut, invidiez amical pe totzi cei care pot/stiu sa faca chestii cu miinile, ceea ce eu nu pot/stiu).

    RăspundețiȘtergere
  5. si tot ma roade de 1 ora: caramida din stanga jos....la ce iti foloseste? initial am zis ca e decor, dar zau ca asa decor...

    RăspundețiȘtergere
  6. pe masa sunt: aparatul de lipit(sudat) electric(ala din dreapta) si ventilatorul ala negru patrat care aspira fumul de la lipitura. mai e masca(in stanga) care e necesara sa nu inhalezi fum, iar restul sunt piesele componente ale generatorului: clesti, flux(in romaneste e sacaz daca nu ma insel), sarma de lipit(fara Pb he he).

    Pietrele sunt adunate de P de la un gunoi(o colectie impresionanta de pietre de mina de diverse marimi), au fost curatate si sunt tinute pe masa de frumusete...

    Iar boltarul de beton e acolo de ceva vreme... sigur a folosit la ceva. :))
    Si tre' sa tund iarba(inclusiv pe cea dintre pietre). :)

    RăspundețiȘtergere
  7. si pentru Vera, ceea ce execut(si care e conceput de P, deci admiratiunea ta se poate alatura la a mea) este un generator de frecventa programabil, care al naibii care stie cum a fost capabil omu' sa-l gandeasca, ca el e informatician, electronica era doar o pasiune... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca sa intzelegi magnitudinea ignorantzei mele in aceste chestiuni, voila: nici macar nu intzeleg de ce, daca P e informatician, nu s-ar pricepe la electronica. Singura posibila teorie ar fi ca imi spui de diferentza dintre soft si hard. Daca asta o fi...
    Dar te cred pe tine si il admir, oricum stii ca simtzesc ca e un suflet sora, din motive muzicale.

    RăspundețiȘtergere
  9. ca informatician ar trebui sa se priceapa macar putin la electronica(chiar sunt niste cursuri de electronica in facultate, chiar si eu am facut desi eram mecanica), insa nu te invata la scoala cum sa faci designul de la A la Z al unui circuit de o asemenea complexitate.

    si nu e vorba neaparat de partea digitala a chestiunii, cat mai ales de cea analogica, care e un fel de "magie" care nu se invata la scoala. magician, domne, ce mai, da' sa nu-i spuneti, mai bine sa nu stie. :))

    si partea cu sufletul sora e adevarata. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eh, in ziua de azi, cu Arduino & stuff nu e mare filosofie...

      si, ce faceti cu el? ademeniti pestii cand pescuiti din barca? fugaritzi tzantzarii? :) ce mai plangeam dupa asa ceva ca sa testez amplif af prin prima tineretze... :)

      Ștergere
    2. asa e, cu Arduino nu e mare filosofie... :)

      Ștergere
  10. Eu am intrat ca sa intreb politicos daca e voie sa intreb ce lucrezi dumneata acolo. Eu am o croseta in mana, nu de alta:)

    RăspundețiȘtergere
  11. e voie, e voie. pai ziceam ca lipesc(lipeam) niste componente electronice pe un card, un un pistol de lipit electric si eram tare incantata ca fac toata treaba asta afara la soare, in loc s-o fac in subsol, mai ales ca erau 30 de grade.
    acum ploua. :(

    tu ce crosetezi?

    RăspundețiȘtergere
  12. Vazusem raspunsul dar nu stii cum ma codeam daca sa intreb sau nu. Eu deocamdata o inteleg pe Penelopa:) Dupa care o sa imi dau seama ca ce va iesi se va purta la toamna. Deocamdata la Roma e racoare.

    RăspundețiȘtergere
  13. adica ma codeam pana sa intru sa vad ca s-a intrebat si s-a raspuns!

    RăspundețiȘtergere
  14. la sfarsitul saptamanii trecute am fost in vizita si cum seara s-a facut racoare(eram in curte), doamna gazda mi-a dat un fel de fular mistocaresc inchis pe-o parte... avea o parte care atarna, mai lunga decat cealalta.

    era impletit ca un fular sub forma de trapez dreptunghic, dar inchis intr-un mod care-l facea deosebit, baza mica pe latura cea mai lunga... daca am timp, fac un desen. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. abia acum vad, astept, cand realmente ai timp, o schita sau un link catre ceva asemanator!

      Ștergere
  15. generator de frecventa programabil... cind eram eu copil televizorul avea un cablu cu o mufa si o antena. La nevoie puteai infige o furculita in mufa televizorului si prindeai chiar si bulgarii. Dupa '89 au aparut niste cutiute mici din metal in care intra un cablu si ieseau doua: oamenii le ziceau decodoare. Acum avem o cutie pentru internet si o alta pentru cele 108 canale tv la care nu ne uitam fiindca ne plictisesc. Prin urmare voi, acolo departe, faceti genul asta de cutiute, asa-i ?

    RăspundețiȘtergere
  16. hhahaha, sa zicem ca nu sunt chiar niste decodoare, desi sunt niste cutiute, da!

    de obicei clientii nostri le folosesc in laburi de fizica, f. mult in medicina(probabil 80%), am mai avut cunostiinta ca unii le foloseau sa faca niste instalatii de purificare a apei(suprafete mari, lacuri).

    dar sa stii ca am cunoscut o familie de romani iar el a incercat toata seara sa-l convinga pe P cam cum ar putea el sa se lanseze "cu mare succes" pe piata romaneasca de decodoare... n-a mers! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. mie mi-a placut golden bridge :)

    RăspundețiȘtergere