duminică, 17 iunie 2012

Aphone

 Nume ma intreba azi  cum a fost trecerea de la no-phone la iphone. Grea, cum sa fie, in primul rand pentru ca am stat in magazin vreo 3 ore. Dar am gasit super oferta pentru doua mobile in care ai aproape totul gratuit, da' te costa 65$ de caciula, c-asa-i in capitalism...
Oferta cuprinde vreo 6GB de "data" pentru unul si 1,5GB pentru altul. Credeti c-a fost usor sa-l conving ca eu sunt cea care are nevoie de cei 6GB? Am negociat strans, plus ca nu puteam sa ne certam cu voce tare, ca eram in magazin. Stiti ce nasol e sa te certi cu zambetul pe buze? :))

Am venit cu toate argumentele rezonabile, apoi cu cele nerezonabile, cum ca daca ma duc eu la un client si trebuie sa vad un tablou si sa mai fac si poza pe care s-o trimit si clientul n-are internet? O trimiti mai tarziu, de la galerie. Si daca e urgent, aaaa???
Nu mai stiu daca a cedat din cauza de argument puternic sau de dureri de cap... :)

P n-a mai avut mobil de 10 ani si cum s-a suparat pe Bell, a decis c-ar fi timpul sa aiba unul. Sigur ca n-are nici-o legatura una cu alta, dar toate motivele sunt bune, nu?
In prima seara ne-am sunat unul pe altul in diverse colturi ale casei(nu c-ar fi super mare casa), ne-am trimis mesaje, ne-am facut poze si ni le-am trimis pe email, ne-am ales sonerii, parca ziceai ca suntem copii tampiti...  apoi pauza, cine naiba are timp sa butoneze? Aaaa, am mai facut poze cu mobilul la concertul lui Sting care n-au iesit bine, apoi altele in superbul hol al salii de concert, astea au iesit.

Intre timp eu doar am vorbit la el de cateva ori, P a mai cautat pe net cate ceva despre unele aplicatii specifice... fie despre electronica, fie despre muzici, librarii de sunete, etc...

Ieri P ma intreba daca stiu cum stie el daca are mesaj. De care? zic. Voice. Pai te-anunta el. Cum? Gaseste el o cale, ca de-aia e dastept, raspund intepata.
Concluzia: suntem prea batrani pentru aifon.

Ceea ce, evident ca nu va doresc!

3 comentarii :

  1. Test de tastare. Merge tare. Eu sunt, my ma recunosti???

    RăspundețiȘtergere
  2. adica te dai pe blog de pe iPhone? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. se tasteaza prost, n-as putea sa fac asta in veci(sa scriu de pe un telefon mai mult de 3,4 cuvinte), dar cred ca e bun la plictiseala, daca esti in aeroport 5 ore intre doua avioane.

    RăspundețiȘtergere