luni, 4 iunie 2012

Bijuterii - part 1

Dragii mei si mai ales dragele mele. Cum asteptam noi asa un camion de chiatra(vorba lu' bunica) sa ne fie livrat ca cine nu are de lucru isi face si cine are deja, va avea si mai mult, vai de capul lui, ca trebuie apoi s-o caram toata si sa batatorim pamantul din groapa, sa punem piatra, apoi nisip, apoi pietrele de pavaj si de ce ne-o fi apucat pe noi treaba asta taman acum, nu stiu... Cum asteptam noi piatra deci, mi-a fugit gandul la alte pietre si mi-am zis ca daca tot nu putem impartasi aceasta indeletnicire minunata, caratul pietrei, care este ea absolut naturala, sa impartasim deci macar sentimentul trezit la privirea acestora care sunt ele frumos "ambalate", pe cuvant.

Deci artista se numeste Elaine Cox, inutil sa va spun ca e talentata, eu ador bijuteriile ei, au ceva majestuos, fara sa fie "pretentioase". Pietrele pot varia de la piatra de pavaj pana la piatra pretioasa.

 Pe Elaine(bijuteriile ei) o veti gasi la noi in galerie, iar cei care sunt aproape sau chiar in Londra si nu mai au rabdare( he he), o pot gasi "these days" la standul 9 al Goldsmiths' Pavilion at Somerset House, 13th - 17th June 2012      Wed - Fri 11am - 6.30pm      Sat - Sun 10am - 6pm



Vedeti aici 

9 comentarii :

  1. shi chetrisheli faini, waaaaai :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. pe ala primu' mi l-am oprit pentru mine, da' nu ma indur sa-l port... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum adica ”mai ales dragele mele„ ??? Pai ”dragii de ei” cumpara chestii pentru ”dragele de ele”, ”amaratii de ei” :) Serios vorbind, ca si pana acum as fi glumit, imi place prima lucratura, dar parca tot ma trage ata la standing oval ring, ca prea seamana cu un lacat. Ce vreti, deformatie profesionala :))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. hahaha, dongabone, dragele de ele isi aleg si dragii de ei platesc, daca insista. marturisesc ca nu m-am prins ca ala seamana cu un lacat... da' stii ca ai dreptate? ai spirit de observatiune, domnule! :))
    mie-mi mai place si cel hexagonal, dar mi s-a parut prea sofisticat pentru mine.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah, bine spui majestuoase! ma vad intr-o rochie din catifea grea si cu ele:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, insa pentru rochia ta de catifea neagra am altceva... uite ce idee mi-ai dat, urmatorul post(cu bijuterii) va fi dedicat rochiilor din catifea neagra, lucrez la situl galeriei insa nu-l pot arata asa neterminat... :)
    La Montreal a iesit soarele dupa zile de mohoreala, am scris asta pana si unui colaborator belgian caruia i-am trimis un email.
    Stii tu oare, ca la Montreal e soare? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Astept bijuteriile pentru catifele grele!
    La Montreal, cand aici e racoare, e mereu foarte cald asa ca pot sa nu ma mai uit pe accuweather, prea a devenit regula.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place lacatelul, mult, mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Monica, vor veni, vor veni, iar in ceea ce priveste fularul, am notat. trebuie sa ma interesez si fac o schita.
    Asta-mi spunea si belgianul meu, la noi ploua, ploua, ploua...

    dunia- e destul de mare, remarca partea de sus care e la fel de inalta ca anoul, insa mult mai lata. E un inel care se poarta, dupa parerea mea, cu un sal argintiu... dar cred ca merge bine si la albastru. :)

    RăspundețiȘtergere