marți, 26 iunie 2012

explozie



 v-am spus ca dupa aceea culorile s-au lipit pe vise?



7 comentarii :

  1. superbe.
    cel putin, zmeura aia imi face cu ochiul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Preferata mea e cea cu romanita sau musetel, mi-a adus aminte de copilarie si de cum strangeam floricica cu floricica...

    RăspundețiȘtergere
  3. E chiar musetel adevarat, P(care n-a vazut in viata lui o planta de musetel) imi zice in culmea extazului: "Miroase a ceai". Adu cana, ii zic. :)

    Preferata mea e levantica din poza de sus, dreapta, e plantata fix la intrare(iesire) si miroase...

    RăspundețiȘtergere
  4. arakelian(scoasa de la spam)- au fost 5. au fost... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pozele sunt facute cu iPhonul? :)

    Mie cea cu macii imi place cel mai mult.

    Si despre vise cand ne povestesti?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nuuuu, sunt facute cu aparatu' de facut poze la flori. O sa va povestesc si despre vise cu mare drag, cand o sa am io timp. Da' puteti sa povestiti si voi daca vreti. Ar fi frumos sa avem aici o poveste cu Lebede. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie cel mai mult imi place TOATE :)))))

    RăspundețiȘtergere