sâmbătă, 9 iunie 2012

nimicuri reci si calde

Nu stiu voi ce mai faceti zilele astea, eu fac atat de multe in acelasi timp, incat joi am aflat ca e joi undeva dupa-amiaza, prea tarziu sa mai ajung la o intalnire ce fusese au début de l'après midi, cum ii placea lui P sa spuna, spre disperarea mea, caci nu mi-au placut niciodata aproximarile grosiere.

Fac atat de multe in acelasi timp, cum v-am zis, incat ma uit inapoi si nu vad nimic concret, nimic terminat. Numai bucati si "bucatici", bine finisate, intr-adevar, dar unde naibii e intregul???
Sigur ca nu ajuta la moral faptul ca in ultima saptamana am primit un milion de emailuri si toata lumea ma intreaba acelasi lucru: "Nu ati deschis INCA? De ce? "

De chichi, as fi vrut sa raspund, dar nu stiu cum se traduce in franceza/engleza.
Ceea ce stiu e ca abia astept sa bagam macar mobilele inauntru, asa imi voi putea imagina ca totul e terminat, pot chiar sa ma asez la birou si sa vorbesc singura(de fapt asta-mi "chiar iese deja").

Daca ati auzit de vreo injectie cu optimism, va rog sa-mi indicati repede numele farmaciei, cred c-am nevoie de doza dubla! :)
Hai sa va servesc si cu ceva frumos,  daca tot ati venit si m-ati si ascultat, n-o sa va las sa plecati de aici acri... ia uitati-va la oamenii astia ce frumosi si adevarati sunt... Fata asta, pe langa ca are o voce minunata, e de-o frumusete de-ti taie respiratia.
Mmmm??? Ce parere aveti, merita sa merg la concert?
Luni o sa-l vad pe Sting. Abia astept! :)

11 comentarii :

  1. :) frumoasa si bestia; il alesesi dinadins pe uratul ala ca sa iasa ea in evidenta.... si o mai ia si dupa gat...
    norah jones e una din multumirile mele; si n-am multe, doar vreo doua, trei....

    RăspundețiȘtergere
  2. Injecții cu optimism? Hmm, deocamdată experimentez cu pain killers, prescrise duminică dimineața la urgență de un doctor atît de tînăr încît aproape mă întreb cum de m-am dat pe mîna lui...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pinocchi0, Multa sanatate!
    Apreciezi corect varsta asiaticilor? Eu le dau vreo 10 ani mai putin (cand ma uit la filme coreene si caut actorii pe imdb)

    Cora, pot sa-mi spun (urlu) oful aici? da? merci :)
    Urasc, urasc, urasc publicitatea de pe iutub!!! Dau "stop" si ea continua (se opreste doar clipul), arrrggggg. La fiecare 2 clipuri, am parte de spoturi, uneori inainte si dupa (aia de dupa se poate opri), nuu maaai poooot!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place mult asta: http://www.youtube.com/watch?v=11pjvFdjug4&feature=related

    Altfel, de acord ca Keith e urit ca moartea, las ca nici coledzii dumisale nu au fost vreodata o cit de vaga placere vizuala.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mosu, avem aceleasi gusturi la femei, iar de Richards imi place nu ca barbat, ci ca personaj. Iar daca personajul lui e real cum sustine, cu atat mai bine. Desi recunoaste ca nu arata tocmai rau, fizic, la varsta lui...

    Pinocchio, sper ca nu e grav!!! Multa sanatate, pupici mii!!!

    Nume, ai observat ca te urmaresc peste tot publicitatile, peste tot peste tot pe net... dac-ai cautat o data pantofi, iti dau situri cu pantofi(de obicei naspa), pana nu mai poti...

    Vera, da, da si mai e si varianta lui Crazy... Fata asta are o voce!!! Are sange de indianca bengali, vad...
    Ei o sa fiu Crazy for... raschetat parchetul azi... v-am pupat, tineti-mi pumnii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cora, imagineaza-ti ca toti care te citim am fi in acelasi oras si te-am ajuta la carat mobile, aranjat locul in detaliu si tot ce mai trebuie... revine optimismul? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma gandeam sa comentez ceva, dar mi-a iesit altceva:


    http://dongabone.com/2012/06/10/cum-face-o-baie-un-emigrant-nemteste/

    :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Hahahaha, ar fi revenit si mai repede daca atz fi mers cu mine(noi) azi la raschetat parchet. Da' nu zic ba nici la carat de scaune sau la agatat de tablouri. :)

    A fost azi un soare-afara si fiind Formula 1 la Montreal, era plin de oameni pe strazi si la terase... oare cum o fi sa stai la terasa fara nici-o grija? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Dongabone, dac-ar fi sa schimb ceva in planificare, as schimba cateva amanunte si ordinea catorva etape, dar in esenta ar fi tot cam asa. Crezi ca mie nu mi-ar placea sa platesc si sa fie totul facut repede si bine? :)

    Azi am stat de vorba cu un vecin la galerie care are un restaurant. El a inceput renovarea prin feb. si in aprilie credea ca e gata. Abia daca deschide saptamana viitoare, zicea, iar el are o armata de angajati, nu ca noi. Noi avem decat unu'(cumnatu') si nici ala la timp plin.
    Asa ca m-am mai linistit, sa vedem cat ma tine. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sting? ooo, ce frumos!! f. frumos!

    RăspundețiȘtergere