miercuri, 13 iunie 2012

Sting la Montreal

Sting a fost intr-o forma de zile mari, mai in forma decat acum 3,4 ani la concertele cu The Police care in plus s-au tinut in sala gigantica a "Centre Bell".
De data asta am fost in Sala Wilfrid-Pelletier,  fosta sala de concerte a filarmonicii din Montreal, cu o acustica impecabila si mult mai mica. In plus biletele pe care le-am avut au fost mult mai bune.

Chiar dac-am fost bolnava ca un caine, ma durea gatul, capul, muschii si aveam ameteala(cred ca am combatut vreun virus) de-am zis ca nu ma pot duce, m-am miscat in cele din urma si am zacut pe scaun pana la aparitia Lui, in timp ce P m-a pus sa-i promit ca nu cad acolo pe scaun, mai ales ca nici nu mancasem nimic toata ziua. Si n-o sa va vina sa credeti, in clipa in care l-am vazut si-am inghitit in sec, parca si-o parte a durerii de gat a fost inghitita si nici nu mai eram asa ametita... :)

Era imbracat intr-o pereche de pantaloni din denim gri inchis cu gri argintiu destul de mulati, genul skinny, care-i veneau bestial si un tricou gri deschis, simplu, ajustat incat sa-i puna in evidenta umerii si bratele. Avea invatisarea si corpul unui tip de 30 de ani care merge regulat la sala(fara sa ia suplimente de proteine) si care face yoga. Mi-a amintit de indianul pe care l-am vazut intr-un magazin de "chestii spirituale" la LA, care era 'yogi' si un fel de medium de nu stiu care, ca va jur ca stateau femeile la coada sa le citeasca trecutul sau viitorul sau nu mai stiu ce. L-as fi lasat si eu sa-mi citeasca chiar si prezentul, dar nu puteam ca ne grabeam.

Asa... si in picioare avea acelasi pantof-gheata ca de obicei, stilul Hugo Boss cu dungi laterale. Mi-ar placea sa stiu cine-l incalta, am vazut in UK o gramada de artizani(de fapt artisti) care fac pantofi manual, cei mai bestiali pantofi pe care i-am vazut in viata mea, of, of.

Band-ul era compus din 5 muzicieni care mai de care mai buni: drummerul Vinnie Colauita, o masina de "beats", chitaristul Dominic Miller deja un nelipsit din concerte, keyboard-istul David Sancious, vocalista de exceptie Jo Lawry si un tanar la vioara/electric fiddle (si alte cateva instrumente), Peter Tickell, care a ridicat sala in picioare, inainte sa se ridice pentru Sting... a facut niste solo-uri la vioara de ne-a lasat cu gura cascata.

Intr-o forma a vocii de invidiat, Sting a facut un spectacol de exceptie. Inutil sa va spun ca am dansat, la inceput pe scaun si incetul cu incetul, pe masura ce ma simteam mai bine, ma ridicam cate putin, astfel incat ultimele melodii: Desert rose, Next to you, I'll be watching you Every breath you take, le-am topait cu P in dreapta si cu un nene de 60 de ani in stanga. De fapt de la intrarea la concert remarcasem ca majoritatea spectatorilor aveau "un certain age". Asta nu ne-a impiedicat la iesirea din sala sa ne "batem" pe tricourile cu Sting, eu luindu-mi unul rosu pe care scrie mare: "there's no religion, but SEX& MUSIC".

Asadar, a fost o seara mai mult decat agreabila, ceea ce va doresc  si dumneavoastra! Asadar doamnelor, va recomand pentru migrene si ameteli, o cataplasma cu Sting. Iti ia durerea cu mana! :)

13 comentarii :

  1. musai sa zic ca si baiatul asta imi place teribil

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar ca iti ia durerea cu mana! Si acum cum te simtesti?! Numai bine,

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur, ma bucur. Matale faci yoga, Mosule?:)

    Monica, ma simt excelent, merci, habar nu am ce a fost, dupa seara cu pricina am fost mai binisor si acum iata-ma revenita in forta. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. va face yoga si la '90 . pe margine va sta madonna care-i va spune : " pardon , miscarea asta nu se executa asa ! " :)

    RăspundețiȘtergere
  5. marul- la ultimul concert la Toronto a aparut pe timpul zilei intr-o clasa de yoga, asa, normal, sa faca si el cu ceilalti...
    Cat despre 90, am vazut pe situl CNN acum vreo 2 saptamani o babuta de 90 de ani, care inca era ANTRENOARE de yoga la varsta ei. Am ramas cu gura cascata sa o vad cum statea in maini... mie nu-mi va iesi ever pozitia aia. :)

    arakelian - pai nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. yoga nu; da joc fotbal, baschet, tenis; ii las lu anghelache sa-mi tina bastonul si ochelarii si eu ma bag cu baietii...
    cica face bine la sanatate; si la altele...

    RăspundețiȘtergere
  7. a cantat si de pe vremea cand activa la Police? spirits in a material world a dat?

    RăspundețiȘtergere
  8. Te tii bine, mosule! :)

    Impricinatul- doar vreo 3, daca nu ma insel: Next to you, Every breath you take, Demolition man. Restul au fost "delea" de-si dau cucoanele(ca mine) ochii peste cap ascultandu-le. :)
    Nici macar Roxanne, da' nu voiam neaparat. Mi-ar fi placut sa cante "Russians" sau "They dance alone" a lui Sting.

    Acum pe cinstite, e bun nenea asta Dominic Miller la chitara, dar nu e Andi Summers si nici drummer-ul nu e Copeland. La concertul the police de acum cativa ani m-a uimit Summers mai mult ca Sting, Copeland e oricum febletea mea. Uite ca am o dilema, imi place mai mult Sting sau mai mult Copeland??? Cred ca totusi... :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum crezi ca te-ai fi simtit dupa un concert Lepa Brena? Te intreb, caci la Timisoara, luna asta, este cel mai mare concert din oras. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai traieste? :) ca stiu ca era la moda cand eram eu copil si de atunci n-am mai auzit de ea.

    Creca m-as simti bine la concert, dac-ar fi in duet cu Chuck Berry...
    Acum serios, e inca apreciata in Europa? Cati ani o avea?

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai traieste, arata bine, cel putin pe afis, nu stiu sa-ti spun insa cat de apreciata este si cati ani are. Apreciata banuiesc totusi ca este, concertul se va sustine pe stadion.

    RăspundețiȘtergere
  12. he he vad ca are adoar 52... nu-sh' de ce credeam ca trebuie sa aiba 70, 80... Si vad ca arata f. bine, insa nu ma omor dupa muzica ei. In materie de muzica sarbeasca am ramas la Ederlezi a lui Bregovic...

    RăspundețiȘtergere