luni, 2 iulie 2012

ei bine

cu asta chiar zbori. :)

9 comentarii :

  1. de 3 zile nu ai mai scris nimic.
    Ai....zburat?

    RăspundețiȘtergere
  2. of of, in primul rand scuze mii, Arakelian, toate posturile iti intra la spam la mine si habar nu am de ce. nu am zburat nicaieri(din pacate), lucrez la contabilitate... si urasc asta. prefer sa dau cu sapa decat sa fac asta, jur. :(

    RăspundețiȘtergere
  3. am si eu la serviciu cateva particele care-mi plac mai putin (pt ca nu prea am curaj sa le fac singura), dar sa prefer sapa in locul lor.. NU!
    deci... am noroc!

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur pentru tine ca-ti place ceea ce faci.
    eu faceam contabilitatea companiei cu ochii inchisi, chiar daca nu mi-a placut niciodata, dar anul trecut am schimbat programul informatic care are o interfata infecta(comparat cu cel vechi). eu sunt inginera ca formatie, iar lucrurile ilogice "ma seaca"... si sunt o gramada in programul asta. :)

    in plus, ca sa poti incepe un an financiar nou, trebuie sa inchizi complet ultimul an(anul trecut adica) si cum contabilul a fost in mare intarziere, iata-ne in mare intarziere. sunt deci obligata sa fac asta si nimic altceva... iar aversiunea fata de contabilitate creste direct proportional cu timpul petrecut cu... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. nemtii au o vorba: "Man muss nicht immer alles verstehen" (adica nu trebuie sa intelegi totdeauna totul)... :) mda! si totusi sunt cu cateva sute de ani inaintea noastra...

    RăspundețiȘtergere
  6. "Felix, cui potuit rerum cognoscere causas." :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Lebada, cred/presupun ca asta se aplica mai degraba ca filozofie relax la un paharel de "schnaps", caci, cu siguranta nu cu deviza asta au ajuns unde-au ajuns in tehnologie...

    Oricum programul contabil e canadian sau american(cred ca daca era romanesc era mai bun), dar e prost facut si dificil de operat. Am impresia ca nimic nu e intamplator, caci primesc lunar oferte de programe ajutatoare, he he - vandute de aceeasi companie - care m-ar ajuta sa-l inteleg. Si care costa scump, normal! :))

    Deci daca lucrurile ar fi simple si logice, nimeni n-ar mai cumpara rahaturile lor ajutatoare. Aaaaa??? :)
    O sa mearga mai bine, cand ma obisnuiesc.

    Dragos - "mea navis aëricumbens anguillis abundat". :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. hahhhaah, exact, The Dirty Hungarian Facebook... :)))

    RăspundețiȘtergere