marți, 31 iulie 2012

inventar

Azi am primit mostrele de fetru/pasla pe care le comandasem si ma uit ca prostu' de cateva ore la ele, chit ca am altceva mai bun de facut si nu-mi cred ochilor(ma duc, ma mai intorc, le mai privesc). Cata frumusete in cateva patrate colorate! Le-am pipait, le-am intors pe toate fetele, m-am jucat cu inelele sa vad ce culori merg cu argintiul, cu argintul alb-alb sau cu cel negru-oxidat si constat ca nu ma pot hotara imediat.
Ne-am gandit ca modalitatea cea mai simpla si totusi chic de a expune bijuteriile este pe bucati de fetru, cate una pe fiecare etajera/sertar sau chiar un joc de patru patrate in doua culori(alb-negru sau alb-gri sau chiar alta combinatie, nu stiu inca).
Acum, ca le am in fata ochilor, alaturi de bijuterii, mi-e imposibil sa ma gandesc la aranjamentul meu, ci visez la "napperons", la covorase si la tot felul de alte accesorii simple si de efect pe care le pot face acasa din aceste materiale minunate. E pentru prima data ca inteleg perfect ce inseamna sa ai asa un sentiment... al lanei, vorba lu' Sorescu...

"Am si sentimentul lânei -
Nu stiu de ce-ti spun asta,
Probabil ca m-ai intrebat,
Mi-ai cerut un inventar al
Sentimentelor.
Le am pe toate, am sentimentul tuturor
Stofelor, si acum îmi dau seama
Ca-l am si pe-al
Medalionului. Am rămas cu ochii pironiti acolo.
El mă sageta.
E bine daca-ti poarta de grija.
Eu nu prea port de grija – am alte calitati,
Dar nu port de grija.
N-am timp. Daca mă tii la git, da..."

Poza e luata de aici.

6 comentarii :

  1. eu ador culorile. As face din patratele, o combinatie pestrita.
    Dar asta nu merge la genul de bijuterii care le vazui la tine pe blog: selecte, merge la o zona hippi si bijuterii mari, f. mari ...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu pot fi prea colorate patratele/dreptunghiurile, asa e, tocmai de-aia cred ca mi-ar placea sa cumpar si alte culori(rosu, albastru) si sa fac si altceva cu ele... ca o compensare. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce vrei/tb. sa faci cu ele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. patratele/dreptunghiurile de fetru de 20,30cm si groase de 8-10mm(alb-negru cel mai probabil)o sa le folosesc sa expun niste bijuterii intr-un sort de mobila vitrata in galerie(ne deschidem o galerie de arta care va avea si bijuterii de studio).
      dar as cumpara si alte culori(rosu, albastru) ca sa ma joc cu ele. :)))

      Ștergere
    2. ce inseamna mobila vitrata? cu vitralli? sau vine de la "vitros", stilul ala de sticla?
      si ce inseamna bijuterii de studio?

      multa bafta cu galeria! sunt curios sa vad cum va arata.

      Ștergere
    3. vitrat, adica cu geamuri(din fr. "vitre", cred). e o mobila simpla deschisa pe doua parti cu geamuri si cu etajere tot din sticla.

      bijuterii de studio, adica facute intr-un studio(he he)/atelier de catre artisti bijutieri, in serii mici sau chiar unicate.
      o sa pun poze cand va fi gata, in scurt timp, sper. :)

      Ștergere