joi, 5 iulie 2012

"moci atenşan"

Tocmai am primit prin mail(va multumesc) vestea ca VW intentioneaza sa cumpere ce-a mai ramas din Porsche si gata! Cititi si dumneavoastra aici.
Of, of, ce s-o alege atunci de marea mea iubire? Harakiri si seppucu in acelasi timp, jigai sau si mai rau jumonji-giri in piata publica o sa-mi fac de durere, daca piere, pe cuvant...
Ca io de-aia nu-mi luam masina, asteptam sa scoata Porsche-ul una electrica(de care oricum n-aveam bani) sau sa-l conving pe P sa-mi transforme una si sa mi-o mai si faca cadou, ceea ce e destul de putin probabil ca e cu prea multi daca si iete ca io acuma vreau si de unde sa iau eu acuma?

M-a rugat la un moment dat sa-mi ia una(ca sa nu ma mai auda, ca-i fac rau la nervi sa-i spun intr-una ca vreau), da' s-o intretin eu, ceea ce am refuzat, ca sa vedetz ca sunt fata de treaba, ca macar putea sa plateasca si intretinerea daca tot ierea degeaba. Ma intreb acuma daca am facut bine c-am refuzat, ca poate el a zis decat asa, ca stia ca refuz... :)

Deci adio posibilitate fie ea si teoretica de-a detine una, of, of... Desi, poate ma vaicaresc degeaba, ca daca VW cumpara tot Porsche-ul, poa' sa transforme Golful intr-un Porsche mai mic, un fel de Golfsche pe care  sa si-l permita tot poporu'. Ca si asa P se lauda ca Rabbitul lui are juma' de motor de Lamborghini, desi am incercat sa-i explic ca unele performante ale motoarelor se obtin fie si numai prin echilibrare si ca un motor cu 8 cilindri in linie e al dracului de stabil in comparatie cu doar jumate din el... apoi Lamborghiniul cred ca are 12 in V, ceea ce e diferit/triferit de-a dreptul. Da' n-am vrut sa-i stric visul si-am tras concluzia ca ceea ce simtim sub noi e un fel de Lamborghini mai mic. :))

Pe de alta parte, cand cumparam lemne si bucati de metal lungi pe care le indesam in VW, P imi spunea intotdeauna ca asa ceva n-am putea sa punem in Porsche. I-auzi grija!

Voua va plac masinile? Si daca da, ce va place cel mai mult la ele? Mie imi place Porsche asa cum imi plac bijuteriile, arta, mobilele moderne, arhitectura, Nichita si Sorescu, adica visceral. Nu ma intereseaza sa am una pentru ca sa o arat, ci ca sa ma bucur eu de ea, sa o sterg de praf(da, da), sa o privesc si sa o conduc din cand in cand.

Asa ca pana una alta le admir pe cele de pe strada, asa cum faceam cu colegii  Dan si Nicusor,  studenti fiind, cand coboram de la TCM spre Universitate, pe Calea Bucuresti, privind masinile cu gurile cascate.

7 comentarii :

  1. VW oricum avea pachet majoritar, nu cred c-o să se schimbe mare lucru dacă au cumpărat Porsche de tot. Dar tot poți spera la un Golfsche :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine-ai venit, LP!
    Eu stiam ca VW poseda 49.9% din Porsche, dar ai dreptate, se zice ca ei ar controla...
    Tot ce sper, daca tot o sa devina cei mai cei(de VW zic, daca tot poseda Audi, Skoda, Bentley, Lamborghini&Co ), sa scoata naibii o masina electrica proprie de calitate, alta decat Volt-ul(care oricum nu e integral-electrica) si sa nu faca asa cum a facut Mercedes, adica sa cumpere tehnologia de la Tesla...

    Tu esti interesat(a) de auto in general? Te intreb, pentru ca(daca da), esti ca si mine o specie pe cale de disparitie... in ziua de azi oamenilor nu le mai plac masinile, le plac tuturor, brusc, bicicletele. Nu ca mie nu mi-ar placea, dar cred ca e OK sa-tz placa amandoua, din motive diferite. :)

    Un Golfsche electric, cu alura de Porsche, n-ar fi rau, n-ar fi rau... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mă interesează auto în mod deosebit și nici nu-mi place să conduc (da' nici cu bicicleta nu-i bine că n-am echilibru și dau în șanțuri și-n stâlpi) așa că trasportul public e de mine. Am lucrat în automotive și mai aud bârfe (chiar am avut o conversație pe tema Porsche VW wkd-ul asta și cred că de-aia am simțit nevoia să comentez acum, deși te citesc de ceva vreme). :)

    Da, un Golfsche electric care să nu coste ochii din cap, zic eu, ar fi drăguț. Eu sunt foarte sensiblă la preț, din motive de zgârcenie. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Waww, sunt impresionata maxim, in ce domeniu ai lucrat? adica in productie sau in vanzari? Si in ce tara?

    Mie mi-ar fi placut sa lucrez in motoare... nu m-au vrut coreenii (mama lor), o sa povestesc poate "interviul" cu coreenii la Daewoo Craiova. Dar poate ca e mai bine ca nu m-au vrut, daca as fi avut satisfactii profesionale mii, poate n-as fi plecat din Ro...

    De condus nici eu nu ma omor, tot cu autobuzul/metroul ca si tine, da' sa simt eu sub fund suspensia la Golfsche tare mi-ar placea. Macar din cand in gand... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-i chiar așa de impresionant. Am lucrat în producție, dar pentru un furnizor de cablaje, nu pentru o fabrică de mașini (și Bentley mi-a mâncat sufletul așa că, te rog, nu-ți lua Bentley). :)

    Nu cred c-ai fi avut chiar atâtea satisfacții profesionale, nu te îngrijora. Măcar salariul n-ar fi fost satisfăcător. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, dar varianta a fost sa lucrez tot in meserie, insa ca profesoara... mai rau de-asa nu se putea in Ro(ca salarizare, caci satisfactii eu, culmea, am avut). Sau ma multumeam eu cu putin... :)

    Bentley nu-mi iau, ca nu-mi place. Da' bine ca mi-ai zis totusi... :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, în învățământ clar aveai salariu mai mic decât în automotive. :))

    RăspundețiȘtergere