joi, 30 august 2012

Azi

m-am apucat sa alerg. Mi-a venit ideea brusc, cand, desi m-am trezit devreme, nu aveam chef sa-mi misc fundul nici macar pana la dus. Mi l-am miscat in cele din urma pana la bucatarie, dar nici cafeaua nu mi-a redat pofta de a ma apuca de lucru cu nadejde. Si cum am nevoie de pofta din belsug, ca altfel nimic nu iese cum trebuie, mi-a venit ideea sa-mi oxigenez creierul.

Ies sa alerg, ii spun lui P. Pleci undeva in urmatoarea ora? "Nu plec, iesi linistita", imi raspunde simplu, de parca ar fi fost cel mai natural lucru iesirea la alergare.

A fost foarte bine, am alergat usor circa o ora(cu pauze de mers alert, ca nu am antrenament, alergatul pe plaja era un moft). Am redescoperit un colt al cartierului foarte interesant, am facut cateva poze in minte, incredibile, credeti-ma pe cuvant.

Sper sa am si maine curaj sa continuu(*unii ar zice continui), macar sa profit de temperatura perfecta pentru alergare/plimbare si de faptul ca am inca un orar flexibil.
Am scris aici negru pe alb, ca sa mi se faca rusine, atunci cand o sa mi se faca lene. :)


2 comentarii :

  1. felicitari!!! 1 ora e super reusita!! Sa mergi si miine, sa scapi de febra muschiuloasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. merci, de apucat nu e mare branza, sa vedem cat ma tine... :))

    azi nu am asa chef ca ieri, ca cam(he he) bate vantul, da' ies de rusine. ma doare spatele putin, muschii sunt ok, ca-i mai folosesc la mers rapid. :))

    RăspundețiȘtergere