joi, 9 august 2012

bicicletul

Pipotzel, domiciliat in Craiova, zona stadion, incepand de ieri. Azi a fost spalat si curatat, i s-au dat jos aripile, dinamul si farurile si a facut o plimbare prin parc, in ciuda celor aproape 40C.
Maine se va trezi de dimineata, sa profite de "racoarea" celor(speram) 30C.
Este un biciclet cu personalitate, ii mai sar vitezele in cand in cand, insa daca nu se leneveste in urmatoarele 3 zile, se cheama ca si-a facut pe deplin datoria, caci voi reveni in vacanta in Ro doar in perioada noiembrie-martie, cand sper ca nu va fi canicula...


7 comentarii :

  1. wow.
    deci
    1. vacanta placuta!
    2. bun venit in Ro
    3. bicicleala cu placere, si sa pedalezi repede sa scapi de caini

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. merci!
      culmea e ca lantul nu sare(deocamdata), azi am incercat sa aliniez pinioanele(sa le las intr-o pozitie si sa nu mai schimb vitezele) si parca a fost un pic mai bine.

      cald rau, asteptam marea. :)) si tu esti in ro?

      Ștergere
    2. nu, doar vb cu prietenii din Buc. :)

      Ștergere
  3. Cora, dar frana e buna?

    "Un politist vede un biciclist indreptandu-se spre el si-i zice:
    -Opreste! Tu nu te uiti la tine ca n-ai nici faruri, nici ochi de pisica, nici nimic…
    -Da-te la o parte ca n-am nici frana!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Franele sunt bune, fara frane nu ma urcam pe ea... :))

      Ștergere
    2. super banc!!
      Mi se potriveste de minune.

      Sa ma laud. Mi-am luat bicicleta de 3 zile. Si am si invtata sa merg pe ea. Constienta ca am o varsta, imi propusesem target pana la anul, dar uite ca dupa cateva ore prin parcari, reusesc sa tin echilibrul si sa dau si la pedale (inca am probleme la curbe, si sincronizat pedale+echilibru+frana - elementul frana e defavorizat).

      Ștergere