vineri, 31 august 2012

toamne

Spuneam ieri ca am inceput sa alerg. Ideea initiala de la inceputul debutului(!) sportiv era sa alerg ieri, fara planuri pe termen lung, dar cum stiti ca sunt ambitioasa mai ales atunci cand nu trebuie, m-am gandit ca n-ar fi rau sa se intample macar de trei, patru ori pe saptamana, daca nu in fiecare zi. Si uite-asa m-am legat la cap, fara sa ma doara cu adevarat. Ce, parca nu poti trai si cu muschii mai moi?

Ma laudam ca dupa alergarea de ieri n-am facut nici macar febra musculara, dovada ca-n ziua intai am mers mai mult decat am alergat. Azi m-am hotarat sa lungesc momentele de alergare si un pic ritmul, nu prea mult, sa nu-mi fac muschii franjuri.
I-am facut. Nu stiu cum... Ma dor niste muschi de care nu aveam habar ca exista - pe sub coaste - si cei din interiorul gambei, cand cobor scarile rad de durere(asta ca sa nu zic ca ma cracanez, ca nu ie frumos cuvantul). :)

Si colac peste pupaza mi-a crescut si pofta de mancare. Cum ieri n-aveam nici-o problema(pofta de munca nu se pune), acum am doua: sa ma conving sa alerg si sa ma abtin de la mancare, ca doar n-o sa ma ingras in loc sa capat tonus muscular, ce naiba?

Exista si un avantaj in toata povestea asta, am devenit mai perspicace peste noapte si asta nu e de ici de colo. Mi-am dat seama cum poti sa alergi o ora fara sa abandonezi. Alergi in aceeasi directie si nu o schimbi decat dupa 30 de minute. Iar daca dupa cele 30 de minute incepe sa si ploua, ca azi,  descoperi cum poti parcurge distanta corespunzatoare celor 30 de minute in numai 20, fara efort...  Aaaa, ce ziceti, este ca sunt mai desteapta??? Si a trecut doar o zi...

Exista si alti doritori de senzatii tari? Va asteptam cu placere, mai sunt cateva locuri libere. Dar grabiti-va, se pot ocupa oricand!!!

4 comentarii :

  1. keep running!!
    http://www.youtube.com/watch?v=jnp4kNHy0fI

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de incurajari! :)
    Pana acum merge, sambata am alergat/mers de la noi pana/si pe circuitul Gilles Villeneuve(nu e departe de noi). A mers si P in rollerblade, sa ma incurajeze. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu te opri! Nici din alergat, nici din relatat. Ma simt deja inspirata desi trag de mine si ma tot las inspirata de cateva luni, insa orice nou alergator mai da un imbold comoditatii mele. Poate ma apuc, poate nu, dar ideea cu cele 30 de minute am pus-o deoparte la cele eficiente: nu-i voia ca nevoia :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place tare, de fapt cred ca ideea de alergare e in mintea mea de mult, numai ca ma gandeam ca nu sunt facuta sa alerg, ca ma mai doare si spatele...
    Hahhaha, ma gandeam chiar ca unii sunt facuti sa alerge, altii nu(eu nu, se-ntelege). Nimic mai fals! Mi-am amintit apoi ca in copilarie am facut atletism la club, cu antrenor, etc... deci eram capabila sa alerg(ba chiar eram buna).

    Cred ca o mare parte din decizia de a alerga ti se datoreaza, de fapt cred ca florile tale de munte m-au facut sa-mi pun "adidasii" in picioare. Asa ca ar fi culmea ca tu sa nu continui, gandeste-te ca eu am 40 de ani. :))

    Te pup si multumesc!

    RăspundețiȘtergere