duminică, 26 august 2012

Vama Veche

e locul unde trebuie neaparat sa ajungeti daca n-ati facut-o deja si unde trebuie sa va intoarceti, asta daca ati fost acolo.
La mine a fost in ultima seara de mare, dupa ce ma plansesem la toti prietenii ca nu am mancat un peste cum se cuvine pe malul marii noastre si cand unii dintre ei au venit cu mult drag direct de la Bucuresti, sa ma "scoata in oras", ca pe vremuri.
Am traversat cu masina si ne-am oprit pret de o clipa in cateva statiuni dintre Mamaia si Vama Veche, am facut o gramada de poze si am poposit pentru cina si plimbare in Vama, unde am facut o si mai mare gramada de poze. Am mancat peste adevarat, ne-am plimbat si-am socializat "la greu", mai ales ca mai toti cu care am intrat in contact pareau sa-si traiasca vacanta(unii chiar viata), la o cu totul alta viteza decat noi toti...
Am depanat amintiri... oooo, ce frumos e sa ai prieteni vechi, am ras cu gura pana la urechi, am fost la librarie si la biblioteca(he he) si ne-am intors la o ora "oarecare" in Mamaia/Navodari, unde altundeva decat in El Comandante??? Si seara/noaptea ar fi continuat astfel, daca nu s-ar fi sfarsit, din pacate.
Multumesc, prieten drag!









6 comentarii :

  1. eu tin minte Vama Veche de acu muulti ani, cand mergeam cu cortul. Nu cluburi, nu muzica, putini: porumbuu, ia porumbu.
    Mai multe ori am fo la 2 mai. Cu cortul sau nu. Erau acolo 2-3 locuri unde mancam peste, portii mari, dar... yamy.

    RăspundețiȘtergere
  2. am fost o singura data in vama (2003 cred), la liberty parade la care mai venisera inca vreo nu stiu cate mii ce faceau rand pe plaja sa se pise cu fata spre mare. as intelege asta cu "natura" daca n-ar trebui sa-mi pun prosopul pe o plaja pisata si cortul printre gunoaie.
    si in general, nu doar cand e vorba de vama, imi scapa farmecul jegului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu fusesem nici la Vama nici la 2 Mai din pacate, mi-a placut tare si abia astept sa ma intorc.

    Nume, iti marturisesc ca eu ma simt mai in largul meu pe o astfel de plaja decat pe una de "5 stele" de la Mamaia, unde cocoana de Bucuresti imi mananca seminte in cap(chiar mi s-a intamplat).:)) Basca ca ma costa distractia fo 25 de lei minim, ca cica luxu' se plateste.
    Ma gandesc ca pipi uman poate fi spalat de ploaie, pe cand mizeria umana de alt gen, nu prea...

    RăspundețiȘtergere
  4. in vama se platea dusul, asta da lux :)
    bine, poti sa stai si fara sa te speli, sa nu crezi c-am facut noi coada la asa ceva. nici de chiuvete nu ne-am apropiat, ne-am spalat pe dinti langa parcare :)

    poate in alte conditii, nu in timpul unei parade, nu mi-ar fi facut sila. ca si eu m-am dus atunci fix pentru concert. am plecat sambata dimineata din bucuresti cu un prosop si periuta de dinti, m-am oprit la niste prieteni in Neptun, am facut insolatie acolo :) si apoi ne-am dus la vama, la concert. a 2a zi ne-am intors la bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha ha ha... Vama Veche e din ce in ce mai veche! Vad ca au pastrat oroarea aceea de "toaleta" care solicita in fiecare dimineata o vidanja proaspata ce se clatina amenintator pe mica alee cu gogoserii. Cindva era un loc linistit. Ma bucur sa vad oamenii entuziasmati la regasirea amintirilor... probabil e o chestiune sentimentala la mijloc! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. "Vad ca au pastrat oroarea aceea de "toaleta" care solicita in fiecare dimineata o vidanja proaspata ce se clatina amenintator pe mica alee cu gogoserii. Cindva era un loc linistit."

    :))))

    RăspundețiȘtergere