luni, 10 septembrie 2012

tehnicianul

Nu-mi place sa barfesc, de fapt urasc ideea de a critica pe cineva, cand aceasta persoana nu e de fata. Nu am absolut nici o problema in a-i spune cuiva ce cred despre el/atitudinea lui, cu el de fata, insa nu cred ca e corect sa o fac in lipsa.  De aceea n-am sa dau nume. :)

Azi, spunandu-mi parerea intr-o problema tehnica, pe un blog(am folosit sintagma eu cred, era clar ca e o simpla parere si nu o expertiza), am fost pusa la punct de tehnicianul de serviciu aka seful de blog si trimisa sa ma documentez, destul de caustic.
M-am documentat, am revenit si-am multumit, adaugand ca nu inteleg de ce e caustic.
Am ramas perplexa citind raspunsul, cateva ore mai tarziu. Eram tratata drept imbecila, de-a dreptul, cu aceeasi rautate gratuita.

M-am simtit exact ca in magazinele romanesti de proasta calitate, ce existau acum ani buni(unele or mai fi existand si astazi, daca nu s-or fi inchis), unde o acritura de vanzatoare, cu nervii in piuneze, se rastea la tine, pentru motive legate de viata ei privata.

Sa fie vreo zece ani de atunci. Am intrat intr-un magazin de haine din orasul natal, sa-mi cumpar un costum. Cum eram destul de saraca, eram extrem de atenta la detalii, cand ma duceam sa-mi iau cate-un sacou era ca si cand mi-as fi cumparat masina. Na, nu se stia cand imi mai pot lua altul...
Intru asadar in cel mai  "de fitze" magazine din oras, credeam eu atunci... Singurele lui calitatati erau de fapt ca era mare, deci mai gaseai cate ceva de calitate, din intamplare si ca era singurul. Calitatea asta ultima era greu de egalat.

Ma uit eu la modele, ma sucesc, ma invartesc, cam urate si mai toate sintetice. O intreb pe vanzatoare, pe care n-o deranjasem pana atunci - c-asa eram obisnuita de pe vremea "ailalta", sa nu deranjez prea mult aprozaristul - daca n-are si ceva din lana. Cucoana, intre doua varste ashea(!), trecuta prin ciur si prin darmon nu orisicum, ma masoara din cap pana-n picioare cu siguranta unui sef de post, si-mi raspunde: "Ba da, dar alea sunt scumpe!!!".

Adica care(!) va sa zica, exista o categorie de oameni care te citesc ei ashea(!) din prima, cu calitatile(!) lor paranormale care le are ei(!) si stiu cati bani ai in pozanar(he he) sau cate sinapse functionale... si te trateaza in consecinta... de parca ar avea dreptul.
Caci altfel ar trebui sa admita ca au o problema si c-ar face mai bine sa iasa la aer si sa respire rar sau se apuce de yoga, nu de-alta, ca pe mine nu ma mai vad "trecandu-le pragul", dar cu ei insisi vietuiesc permanent...

 Ceva vesel sa cantam!




5 comentarii :

  1. E un mister acesta... exista un soi de oameni care rabufnesc neasteptat cu rautati caraghioase ca sa-si dovedeasca oarece superioritate. De obicei portarii de institutii si femeile de servici (de bloc)au acel aer de stapini cosmici ai cladirii. Sa fie sanatosi... cit despre rautaciosii din virtual se prea poate sa fi fost vreun portar in privat ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))

    Am "feelingul" de presamtz(!) ca era doar inca un profesor frustrat... eu am vazut in ro cateva exemplare de "babe acre"... mi se sparia gandul numai la ideea c-as putea deveni asa.

    Si da, pe net, in umbra pseudonimului, suntem mai frumosi si mai desptepti cu certitudine. Pana la proba contrarie. :)

    In rest voi, "bucurosi, voinici, voiosi"??? Nu cred c-am apucat sa mai vorbim, n-am mai ajuns la Bucuresti in final(din pacate) din cauza de canicula...

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate bune, bineinteles (pastrind definitia a ce inseamna "bine" in aria bucuresteana a zarvei). Canicula intr-adevar este ucigatoare dar mai degraba din cauza de oras in plina descompunere decit de caldura si moleseala... poate cu o alta ocazie clima va fi mai ingaduitoare! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La Montreal iarna e destul de racoroasa...hahhaha, daca intelegi unde bat. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. De la filmul Pretty Woman incoace toata lumea cunoaste aceasta imagine + sentimentul, nu numai cea familiara cu aprozaristii sau "sefii de post".

    RăspundețiȘtergere