duminică, 28 octombrie 2012

Gata!


 Gata, am deschis!!!


23 de comentarii :

  1. multa bafta!
    mmm... da cu buburuzule alea mici de pe rafturi nu poate nimeni sa plece in pumn?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Mosule, sa fie!!!
    Buburuzele sunt sub cheie, cheia e la mine si eu sunt o fomeie puternica, ai uitat??? In lupta dreapta ne luptam, inainte sa aiba acces la ele. :))
    In plus e plin de camere video, cred ca avem cel mai sofisticat sistem de securitate care este el. Vedem de acasa ce se intampla si putem chiar sa-l speriem pe hot de la distanta, cu strigaturi de genul: "Buhuhuuuu, te vad, te-aud si te mai si inregistrez!" :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mult noroc! Ce emoții am! Să ne mai spui, din când în când, cum merg lucrurile!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult, Monica! Pai o sa va tot spun, deocamdata e liniste si pace si asa o sa tot fie o buna bucata de vreme... mai intra fie cate-un ratacit care se sperie si fuge, fie cate-un prieten. :)) Dar asta e treaba de rabdare, iar de-asta aveam.

    Uite, acum de ex. ma lupt cu "metafizica hegeliana" si sunt in cautarea "frumosului" pentru unul din cursurile de la facultate. Partea buna e ca am timp sa caut frumosu', oriunde s-ar afla el, he he. Mama lui!!! :))))
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Succes! Imi place ce vad in pozele tale, mult noroc cu frumosul.
    Iti invidiez rabdarea, eu nu am in general.

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari!! pozele arata f. bine, interiorul e de inalta clasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multam tuturor!
    ddunia, educ-o(pe ea, rabdarea). Desi cred ca tine si de varsta.
    :)))

    La interior e inca mult de lucru, peretele cu picturi format mic nu-mi place, le-am intors, le-am sucit si invartit si degeaba. Nu-mi dau seama cum sa le pun, e ceva ce ma enerveaza si nu stiu ce...
    De fapt nu am timp sa dau totul jos si sa le schimb locul pana obtin ceea ce vreau. Dezavantajul de-a fi perfectionist, fara sa ai timp pentru asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Noua ne place ce vedem, iar tu zici ca poate fi mai bine, da, da, asta e perfectionismul.
    E greu sa-l recunosti cand nu prea stai in preajma lui. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. da' sa stii ca nu e intotdeauna o calitate. :)))

    acum serios, ia uita-te cu atentie la peretele ala cu picturi mici, in spatele coloanei cu bijuterii si vezi ca pare cam rahitic saracul... cred c-ar merge un tablou mare acolo. le-am pus pe cele mici cu un scop, dar nu merg... in alta ordine de idei, hegel al tau m-a sleit de puteri si e de-abia inceputul. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa inteleg ca le-ai pus acolo pentru culoare, pentru o atractie cromatica?
      Da, ar merge ceva mai mare, dar la fel de colorat.
      Hegel al meu?

      Ștergere
    2. Le pusesem pe cele mici, pentru ca urma sa fie pusa pe acelasi zid, la orizontala, o alta mobila. Dar cum mobila va intarzia un pic, ramane senzatia de gol... sau poate ca e doar in capul meu...
      Parca tu explicai concepte filosofice pe blog, pareai sa te simti in largul tau cu filosofii, deci de-aici pronumele posesiv. :)

      Ștergere
    3. Am un curs de filozofie povestita pe blog, da. Imi plac filozofii, dar si pe mine ma sleiesc de puteri la fel ca pe tine.
      Cu Hegel am avut o intalnire in facultate de pomina!!! M-a epuizat el pe mine, dar si eu i-am venit de hac cu o prezentare in care l-am lasat sa-si apere singur teoriile, eu consolidandu-mi pozitia de narator doar.

      Ștergere
  10. Uau... e foarte frumos locul si expunerea este spatioasa, scaune albe si mac... macul e cam mare!:) Felicitari si sa auzim de succese nebanuite!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa fie intr-un ceas bun si spor la bani!

    RăspundețiȘtergere
  12. @valeo, ma bucur ca-ti place. Spatiul nu e foarte mare, dar nici mic. E perfect pentru cantitatea de material pe care-o avem(se vad multe locuri libere, ca nu agatasem tot). Mai e o camera care nu se vede si care e goala deocamdata.
    Spatiul poate deveni mic la un vernisaj sau retrospectiva, dar ne ajustam la ce avem... :))

    @dongabone, merci! ar fi foarte bine daca ar si aduce ceva bani, macar cat sa-mi alimenteze rabdarea :))

    RăspundețiȘtergere
  13. uitasem, macu' nu e mare, e numa bun :)

    RăspundețiȘtergere
  14. poti sa dai un range de preturi? daca's prea inquisitive, imi cer scuze.

    RăspundețiȘtergere
  15. :)np
    picturile incep undeva la 1000, 2000 si se pot duce pana mai incolo... :)) oricum preturie sunt extrem de mici comparate cu arta din US de aceeasi talie.
    majoritatea celor expusi sunt in muzee, so...

    apropo, saptamana trecuta un Rita Letendre s-a vandut la o licitatie la Toronto, undeva la 50K. Daca nu ma insel, cred ca are o opera(mural) la tine la scoala. Ma insel? :)Si e in muzee la Palm Spring, San Diego, Long Beach.

    RăspundețiȘtergere
  16. erata: Palm Springs
    mama, ce dor mi s-a facut de morile de vant de la Palm Springs... si de Palm Desert... si de toate celelalte Palm... :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Habar n-am! nu prea sunt multe murale pe gardurile noastre, iar eu sunt tufa la astea:)
    Nu stiu in ce perioada ai fost tu in palm springs, da' de obicei sufla alizeul de 45 celsius. asa...o zi, da, poate, eventual sa te dai si cu telefericul, sa iti setezi urechile pe viata. da' cand stai repetat in camping in zona limitrofa (J. Tree) si mai faci si hiking ca dementul prin pustie, nu mai vezi asa in roz zona.
    orasul ala e artificial, nu ar tb. sa existe. nici cathedral city, nici palm desert, nici ce mai e pe acolo. capac mi-au pus anul asta cand am vazut ca au bagat "atomizoare" de alea de apa la fiecare carciuma/magazin. ca tot are cali excedent de apa.

    RăspundețiȘtergere