sâmbătă, 22 decembrie 2012

aripa

am supravietuit sesiunii asteia, desi ieri, dupa ce am dat drumul ultimei lucrari in cascada(chute) he he si dupa ce mi-am usurat rucsacul de ultimele 7 carti la biblioteca, in timp ce se scurgea adrenalina prin cizme, m-am pleostit ca o clatita cu magiun. :))
bibliotecara chiar a ras, vazandu-ma scotandu-le din rucsac, mi-a zis ca la intoarcere o sa zbor.

si-n timp ce cautam bezmetica un local, unde, culmea, mai fusesem, decat ca-l cautam cu incapatanare la alt etaj, am dat nas in nas cu un nene. nene, zic, esti familiar matale cu localul asta? ca daca nu dau cu lucrarea asta in 5 minute in cascada(zic), am sfeclit-o. si, cum vezi, lucrarea e gata, da' de unde iau io acuma cascada?
sunt, imi raspunde razand, dupa ce trage cu ochiul la numele profesorului si la facultate(avea si el aerul unui prof. la arte). e la etajul 1.
adica tre', sa mai urc un etaj? pun intrebarea inteligenta.
doar daca nu poti sa zbori, imi raspunde razand.

iar aseara, tarandu-mi picioarele prin zapada, spre casa, aud pe cineva ca ma striga si vine alergand in urma. hei, hei, stati putin... ati pierdut ceva... v-a cazut ceva in zapada...

sarbatori albe si usoare va doresc!


13 comentarii :

  1. deci ai putea foarte bine sa-i spui "aripa franta" in loc de "ciutura franta"... :)
    sarbatori fericite sa ai si spor in tot ce intreprinzi!
    si o pereche de aripi mereu pregatita...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca tipul iti raspundea doar "Da, sint familiar cu cladirea" si apoi pleca in treaba lui, era sigur matematician:)

    La multi ani si sampanie cu nemiluita!

    RăspundețiȘtergere
  3. ma multumesc si cu niste sarbatori ne-albe, pe cuvant.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. merci mosule! reparam aripile, mai lipim doua, trei pene si gata!
    sarbatori fericite si calduroase!

    lektor - da,da daca era de la mate, mi-ar fi raspuns: "urcati un etaj, faceti la dreapta, al doilea culoar la stanga, "la chute" e la 2.5m in dreapta dumneavoastra"... :))

    la multi ani si voua, plecati undeva de sarbatori?

    Nume - mai ales ca motaneilor nu le place zapada... :))
    la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Moooooamaaaaa, ce de stele prinprejur!!! Sarbatori fericite iti doresc si multa sanatate :)

    RăspundețiȘtergere
  6. hahahha, ce de mai de stele, vrei sa zici!!!! :))))

    La fel si voua, dongabone, sa ne "reauzim" sanatosi si voiosi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sarbatori fericite, oameni de bine in jur si ochi sa-i vedem! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc la fel, Claudia!!! Multa sanatate si oameni care sa merite, alaturi!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Craciun fericit, sanatate si numai bucurii! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  10. Craciun fericit, Carmen, cu sanatate si multe, multe bucurii!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am trecut prin fata casei tale, dar m-am oprit un pic.
    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bun, bun... pina la urma ce se pierduse prin zapada ca am ramas in plin suspans !? :) Sarbatori frumoase va dorim si sa ne auzim cu mai mult spor si in anul ce vine!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Dan - La multi ani!

    @valeo - niste pene... :)))
    Sarbatori vesele si un an cu vesti bune va doresc!

    RăspundețiȘtergere