duminică, 20 ianuarie 2013

drumul

De dimineata, cand am plecat, erau 30C. Marea era absolut calma, palmierii tacuti. Doar nisipul mai amintea ploaia de ieri.
Imbracata  cu rochia de plaja din matase si incaltata cu papucii de plastic(c'asa'i in lumea noua), am iesit pana la Starbucks-ul din colt, sa-mi iau o cafea mare(au inceput sa-mi placa repetitiile, ca lui Andy Warhol), apoi am purces la drum. Am zis ca pot lua vara cu mine, macar pana mai incolo...

Cateva ore mai tarziu traversam Giorgia, unde un "di gei" cu accent sudist de Clinton ne prezenta un rock la fel.
Dupa fix zece ore de la plecare si-o maneca de la raglan terminata, am ajuns undeva in Carolina de sud, intr-un hotel la o margine de drum si la o alta de-un centru comercial, ca orice hotel ce se respecta... Termometrul arata cu dooj' de grade mai putin si chiar l-as fi suspectat de glume, daca nu-l vedeam rebegit.

Mi-am schimbat shlapii cu adidasii si mi-am pus mantoul "North face 700" peste rochie. Eleganta ca o printesa am pasit tantos in hotel. Dupa ce-am mancat ce-aveam in traista(raman urmasa stramosilor transhumanti), am iesit la o plimbare, la dezmortire de vertebre. Singurele atractii din jur sunt magazinele inchise iar centrul comercial este identic cu cel pe care-l intalnesti de obicei in orice cartier din Florida sau de aiurea in us. Marfa e identica, arhitectura la fel, l-ai vazut pe unul, le-ai vazut pe toate... Ii spun lui P sa ne intoarcem, ca ma deprima.

Ne-am citit mailurile. Oare de ce tin toti cei de a Montreal sa ne spuna (stiu ca ne intoarcem), ca se anunta geruri cumplite? Cred ca ne asteptam sa fie primavara? :)))
Acum stam cocotati fiecare in cate-un pat, fara sa vorbim, uitandu-ne la videouri pe iuuuutuuub, pe care ni le trimitem apoi pe email. Asta-i ultimul primit de la patul vecin. Tristetea se consuma in tacere... maine va fi mai bine.

7 comentarii :

  1. welcome bec.
    Sa pui poza cu raglanul :D - eu fac acu unul inversat - sa videm ce imi iese :D

    Eu cred ca va avertizeaza prietenosii ca sa va cumparati sosete de pe drum, ca au uitat ca ati plecat la mare din ianuarie. Eu din cauza asta ti-as trimite avertizare. Nici intr-un caz din naivitatea si speranta ca aduci niste calduri la pachet si pt cei de la frig.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu... si cit ne-am chinuit la scoala cu raglanul ca pina la urma tema a fost abandonata! Mi-ai trezit multe amintiri cu un cuvint pe care il uitasem de-a binelea. Sa nu ne intristam, intre timp! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am ajuns aproape de NY. Toata ziua a fost insorita, de la Washington la NY temperatura a inceput sa scada brusc(de la 15C), iar la NY ningea cu fulgi mari, asa ca ne-am oprit(eram deja obositi). Maine dupa amiaza suntem acasa iar maine seara vom dormi probabil cu pisoiul si catelul in pat, asa ne e de dor de ele...

    Valeo - la dus am executat una bucata fular mare(de-ala de se rasuceste si se baga pe cap) si una bucata caciula din alpaca de calitate, am comandat lana inainte de plecare, special pentru drum(toata lumea a ras de mine la Montreal, ca ma duc sa crosetez pe plaja).
    Acum doua zile am fost la un magazin de "art & craft" si-am gasit niste amestec lana+melana f. misto colorata, in degrade, nu stiam ce sa fac din ea.
    Mi-am amintit c-am vazut intr-un magazin din Florida un raglan f. interesant(era de lana), care costase 2000$ si ajunsese redus la 600$(cat o masina, parol). Asa ca mi-am zis ca n-o iesi el de 2000, da' macar de 300 acolo tot o sa iasa...

    Raglanul meu nu are taietura spre gat, se face din bucati, incepi cu o maneca si termini cu cealalta, apoi bagi andrelele invers si lucrezi spatele, apoi pieptii. Am facut si desen pe caiet, ce mai... da' nu pot sa-l arat, ca ie urat. Da' ca schita e bun, ca are dimensiuni, tot dichisu'. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu tocmai am un plover nou, pe mine.
      Vin vremuri grele :)

      Tu cum tricotezi ep drum? eu in masina mi s-a facut rau impletind, si in nici 1 ora ( aveam si model ce necesita ochi si atentie acolo, cu opt-uri,calcule, etc).
      La fular nu mai am nevoie.

      Ștergere
  4. Nu am rau de miscare, deci pot sa crosetez/citesc/mananc/ fac manichiura(pedichiura) in masina. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deci am reincercat asta.
      De data asta am facut o caciula fetei, model simplu, nu era nevoie sa ma uit des la el ( 1 f 1 d). Nicio problema, ca a rupt-o din prima zi la scoala...

      Ștergere