sâmbătă, 26 ianuarie 2013

e bolnava Bisisica...

Brrrrr... de trei zile ma lupt sa nu ma-nfranga... tocmai cand ziceam c-am scapat, parca, parca sta sa ma ia ... ma doare un pic capul(nu mult), imi curge un pic nasul(nu mult, doar atat cat sa am un nas ca un gogosar), macar gatul nu ma mai doare, beau seara ceai de echinaceea cu musetel si in plus iau echinaceea cu propolis, de doua, trei ori pe zi. Si mananc lamai/portocale cate intra. Da' parca poti sa stii? Tare mi-e teama sa nu ma ia cu frig...
Doua zile ma lasa si-una ma ia, ca pe Niculae... Si, vorba lu' Moromete "Si voi va-mbolnaviti cand nu trebuie"...
Voi ce mai luati la raceala? De leacuri babesti zic, nu de pastile.
Eu fac o cura de Morometii. Asta ma ridica din orice "zacere"... :)

16 comentarii :

  1. Leacuri alcoolice: tuica fiarta cu piper, vin rosu fiert cu scortisoara;

    Leacuri sexuale: faci o baie cat se poate de fierbinte, te bagi in pat goala si-l rogi (sau obligi, dupa caz) pe preopinent sa execute cea mai tare si mai salbatica partida de sex din viata lui. S-ar putea sa nu sape prea mult in memorie, ca noi, barbatii, avem memoria de scurta durata foarte scurta. Sa faca ce poate el mai bine cred ca e de ajuns. Asta ar fi aspirina saracului, cum se mai numeste in popor;

    Leacuri babesti: umpli o cada de apa fierbinte, te bagi in ea cum poti, apoi pui pe piept vreo doi pumni de sare grunjoasa, stai linistita vreo juma de ora, iesi din baie si poti sa procedezi ca la punctul cu aspirina saracului. Sau nu;

    Ia un Ibuprofen cu ceai fierbinte. Da` n-are farmec :(

    RăspundețiȘtergere
  2. ghimbir - infuzat sau mancat crud, e antiinflamator pe bune, scade febra, frisoanele. da' parca am mai zis asta cu alta raceala. si de atunci n-am mai aflat nimic nou :)
    ah, salvia e buna si ea, ca d-aia se numeste salvie.
    sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dongabone, esti sigur ca nu esti racit? Pari sa ai nevoie de niste sare grunjoasa pe piept... si-o frectie cu spirt. Sau cu Carmol. :))
    Merci de ponturi.

    Nume, nu am folosit nici ghimbir nici salvie. O sa incerc. Merci. Inca nu m-a rapus, ma tine asa in suspans... bine macar ca nu e gripa. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. eiii.... cu racelile astea stii cum e, trec in doua saptamani cu tratament si in paisprezece zile fara...

    RăspundețiȘtergere
  5. Din fericire, mosule, sunt inca pe picioare si produc... sau, ma rog, vorba vine, da' sunt la servici. Clienti n-am, or fi toti bolnavi, da' eu "lucresc" si-mi dau cu crema pe nas, la juma de ora.
    Ce bine ca maine e sambata... :))

    RăspundețiȘtergere
  6. eu cand fierb vinul, pun si cuisoare, scortisoara, boabe de piper, foi de dafin, nucsoara, obligatoriu miere - din astea, tot ce am in casa. Pt raceala, il fac mai concentrat in condimente - sa desfunda caile respiratorii numai cand il miros. SI apoi dorm.

    Insanatosire grabnica - si sa te decizi, e virus de Florida, virus canadian, sau caderea imunitatii dupa concediu ( unii ii zic depresie post-vacanta)

    RăspundețiȘtergere
  7. Din primul volum îmi amintesc mereu o replică a lui Moromete care mă face să râd. Dau o mică explicație. Replica are cauza în fuga băieților la București.
    "Dar de ce să fugă, încet nu pot să meargă?!"

    RăspundețiȘtergere
  8. arakelian, cred ca e "post traumatic temperature stress de vacanta", care a fost. :))

    ddunia, da, da, e si preferata mea: "Cum, ce spui tu Scamosule??? Baietii mei... baietii mei, Scamosule, sunt bolnavi... Nu i-am lasat eu sa faca ce vor? Absoluta libertate le-am dat... Au venit ei sa-mi zica: "Ma, noi vrem sa fugim de-acasa"? Da' de ce sa fugiti, fratioare, le-as fi spus, incet nu puteti sa mergeti?".


    Si-mi mai place mult asta:
    http://www.youtube.com/watch?v=Ac0-YmKXgOY
    "Orbilor si salbaticilor la minte... bolnavule de avere ce esti..."
    Tre' sa recitesc Preda. :)

    Cand am "fugit" de-acasa(emigrat), n-am putut sa iau cu mine multe carti, asa ca am luat cd-ul cu Morometii... face parte din mine, deci. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. As reciti atatea carti, dar sunt alte atatea carti care asteapta in biblioteca sa le citesc. Am ajuns sa-mi mangai cartile cand trec pe langa ele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Problema mea e ca uit... desi am citit tot ce-am "prins" de Preda, nu-mi mai amintesc mare lucru... ca sa nu mai vorbesc de restul.

    In adolescenta am citit "Agonie si extaz" de Irving Stone iar acum as fi avut nevoie(la cursul de renastere italiana) sa-mi amintesc cate ceva(cu subiectivismul de rigoare). Ce crezi ca-mi mai amintesc? NIMIC!

    Si cand ma gandesc ca era o vreme cand chiar imi faceam fise de lectura... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fise din proprie initiativa? pt bunul tau plac?
      Ca eu tin minte alea de scoala, si fiind impuse erau o corvoada.

      Ștergere
    2. A fost o vreme cand dormeam cu G. Calinescu, Eugen Simion sau Alexandru Piru sub cap(:)) ) si eram convinsa ca voi ajunge la "Litere". Fisele de lectura erau o placere...

      Ștergere
  11. Bea zeamă dă portocale.
    Multă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Si mananc lamai/portocale cate intra".
      Cu tat cu zama, parol. :)

      A trecut, a fost raceala. Mi-au dat-o hamericanii tai, la plecare... :)

      Ștergere
  12. Dar triburile vechi din Canada cum tratau raceala? :(

    RăspundețiȘtergere
  13. Am avut o colega cu juma. de radacini indiene, tot ce-i mai ramasese de la strabuni erau cateva bijuterii.

    Aaaa, si-am mai avut un vecin ai carui parinti locuiau in rezervatie, el isi trata toate racelile, bolile si mai ales supararile cu alcool si droguri. Apoi incerca sa vada care rezista mai mult: tigaia din dotare sau zidul care despartea apartamentul lui de al meu... de cele mai multe ori ceda tigaia, nervii mei(ai vecinilor) si ai politistilor.

    Vracii adevarati din rezervatie sunt probabil morti cu totii... de tristete. :(

    RăspundețiȘtergere