vineri, 22 februarie 2013

Hi hi

Tocmai am vandut unui cuplu tanar una pereche verighete, cele mai frumoase pe care eu personal le-am vazut si nu spun asta pentru ca le vand eu, ci pentru ca sunt de-a dreptul originale. Imaginati-va ca, in plus, mireasa a vrut-o pe cea neagra cu foita de aur, iar mirele pe cea alb-gri cu auriu.

Verighetele sunt din argint, culoarea neagra si cea alb-gri se obtine prin oxidare/respectiv aliere, iar textura este data de un procedeu de pulverizare in straturi succesive printr-o veche metoda koreana numita Kum-Buu. Auriul este obtinut prin aplicarea unei foite de aur, la temperatura inalta, aur care penetreaza moleculele de argint si se fixeaza bine, bine pe ele.
Priviti rezultatul!! Mireasa va purta de asemenea cercei micuti negru cu auriu. Va fi o mireasa altfel, renuntand la binecunoscutele perle.

PS- Sa nu-l uitam pe artist, minunatul meu prieten Arata Fuchi, un japonez la Florenta. Intr-o zi, cand o sa am eu bani pentru asta, o sa-mi faca bratara asta. Ce minunatie!!!




14 comentarii :

  1. Aia neagra ar trebui sa fie de doua ori mai scumpa! Faina rau, nu degeaba mi s-a spus ca am cromozomi y bine dezvoltati:)

    RăspundețiȘtergere
  2. E la acelasi pret, ca e acelasi material si aceeasi munca. Mie imi place la nebunie si inelul asta:
    http://www.arata-fuchi.com/Gallery-PulKum/PulKum20.html

    Dar bratara ma da pe spate, in special forma organica a elementelor, care face trimitere la arta si designul japonez...
    Eu cand ma uit la ea ma gandesc la un bumerang... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm, mie-mi aduce a mici arsi pe gril bine udati cu bere:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hhahaha, pai tot un fel de oxid... aplicat prin metoda "kum fu?"

    Fu gustosi, da' cam arsi... :))))
    E vineri azi, stiai?

    RăspundețiȘtergere
  5. La mine e dupa amiaza spre seara. Sunt inca la serviciu pana la 18.00... apoi voi primi vizita catelului Milou, care va sta la noi 10 zile. Va fi nebunie cu 2 catei si-un pisoi...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Daaa, acum stiu, sunt bijuterii "dalmatieni". Dalmatianul era cainele meu preferat in ro.:))

      Ștergere
    2. eu preferam cainii lupi.
      Bijuteriile astea insa imi aduc aminte de lichenii de la munte :D
      ( ca sa vezi ce diferita e mintea)

      Ștergere
  7. Cora_, te-a ajuns flagelul numit "leapşa" :emoticon angelic: :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiam despre ce e vorba, acum m-am prins. Are ceva dac-o scurtez? Adica daca o fac compresata? :)))

      Ștergere
  8. Interesant... la prima vedere am crezut ca sint ceva piscoturi cu design avangardist. Stiam ca exista bomboane de ciocolata cu foita de aur asa ca se poate varia nitel si cu piscoturi.Apoi am citit si am cazut pe ginduri: au un aspect usor abraziv, asta nu face sa fie oarecum incomfortabil degetelor vecine? Oricum, asa mi-au facut o pofta de ceva dulce...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca incomodeaza, dat fiind faptul ca degetele sunt mai subtiri in acea parte, ramanand un fel de spatii intre ele. Ale tale nu??? Glumesc.

      Eu am un inel care mi-a facut batatura(nu ma durea) si tot il mai port din cand in cand... :)))

      Ștergere