luni, 25 februarie 2013

Leapsa asta-i pentru tine!!!

Ce am inteles eu ca trebuie sa fac, e asa:
1) Sa multumesc celui/celei care m-a nominalizat - Multumesc Vioooo!!!! :)))))

2) Sa scriu 11 lucruri despre mine pe care vreau sa le afle ceilalti.
Deci imi place la nebunie sa mananc cartofi copti cu sare, nu ma omor dupa paste sau orez, desi mananc din cand in cand, imi place muuuult painea, mananc aproape la fiecare masa, sub diverse forme: bagel sau paine cu stafide si nuci, pita sau inca una - specialitate evreiasca - nu stiu cum ii zice, am in permanenta 4,5 feluri de paine pe care le tin in congelator.
Mancarea mea preferata poate sa fie un codru de paine gustos cu nimica pe de-asupra. Adesea nimica e inlocuit cu branza sau unt de arahide crunchiiiiiiii. Imi plac curmalele si smochinele uscate, de fapt toate fructele uscate.
Imi plac boabele fierte(de porumb) si laptele fiert in ceaunul de mamaliga, de pe care se desprinde coaja...
Imi place ardeiul rosu uscat, "parporit" in foc si aruncat intr-o strachina cu usturoi, in care s-a zdrobit o rosie. As manca asta doar cu paine.
Imi plac mobilele, designul si arhitectura moderna, de fapt tot ce e "vintage mid-century modern". Dac-as vrea sa vand toate obiectele pe care le-am strans(mobile/vase), ar trebui sa deschid un magazin. Probabil asta voi face la pensie.
Visul meu e sa vad tarile nordice si sa... caut si mai multe obiecteee!!! De cand m-am intors din vacanta nu mi-am mai pus nici-un fard pe fata(doar crema) si ma simt fuarteeee bineeee!

 3) Sa inventez 11 intrebari si sa si raspund:
De ce va e frica in viata? De mobilele "Louis XV" si de stilul arhitectural "Queen Anne". Da' mi-e frica rau!
Ce va enerveaza cel mai mult la domneavoastra? Ca nu sunt capabila sa folosesc "white line", chestia aia de hartie care se lipeste peste ce-ai scris ca sa corectezi. Il stric la prima incercare... se deruleaza ca banda de caseta.
Cu ce va incarcati bateriile? Cu incarcatorul!! Vai, ce spiritiala...
Ce va place cel mai mult la poporul roman? Doinele de jale. E serios.
Care e cadoul pe care ati vrea sa-l promiti de la partener. Un palmier argintiu, multe, multe tufe de yucca si de restul cactusi.
Regrete? Am avut si am, dar am norocul ca uit periodic.
Cea mai mare dorinta pe anul viitor. Sa am profesori interesanti.
Ce va nemultumeste cel mai tare? Indiferenta.
Ce v-ar face fericita maine? Sa pot da leapsa asta copiilor din Zambia.
De ce-mi este cel mai dor? Sa joc toate jocurile populare pe care le stiu... adica aproape toate care se joaca pe teritoriul Olteniei: sarba, hora, rustemul, galaonul, alunelul, sarba daogarilor. Si cateva din Banat si Ardeal. Ahhha si Geamparalele din Dobrogea! :))

 4) Si acum trebuie sa dau leapsa asta mai departe la 9 persoane si cum nu stiu daca aveti timp si/sau dispozitie, va las pe tumneavoastra sa decideti daca o vreti sau nu.
Nominalizatii mei sunt asa: Nume, Domn' profesor Lektoru', Dnul Zdr, Mosul cel mai mos, Dunia, Mos Pinoccio, Suzzziii, Dongabonee, Impricinatul de corn, Scaietinnnaaa, Monica, Madelin, Costel din tarile calde si We din aceleasi tari calde.
Sigur i-am uitat pe multi altii care-mi sunt dragi... iar unii erau deja "luati", ca Arakelian...

PS. Viooo, in final o dadui intreaga, n-o scurtai si-mi facu chiar placere(sigur ca nu sunt chiar 11 intrebari, da' na). :))
O saptamana minunata va doresc!

25 de comentarii :

  1. ai făcut-oooo! cooongraaaţ! bravaaa! :-)
    deci mersi. mi-a plăcut, plus că ai pus şi întrebări noi! io venisem cu alea pe care am impresia că le-a avut şi Mara, deci eram foarte din om în om. a, io înţelesesem că tu răspunzi la alea care erau şi pui întrebări noi celor pe care-i întrebi tu, da' parol dacă crecă contează!
    :*

    PS ampresea că şi Suziiii deja o mai primit-o :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. viooo, aaaa, daaaa??? Ba, ce rau imi pare ca nu m-am prins care cum intreaba, ca puteam sa-i intreb pe ei/pe cei alesi chestii interesante. Da' pot sa se intrebe singuri, daca vor! :)))

      Oricum nu creca face multa lume leapsa asta, ca uamenii or avea de "abordat" chestii mai serioase la ei pe blog.
      Si da, m-am prins dup'aia ca si Suzi era "luata", da, am zis ca nu e frumos s-o tai de pe lista nominalizatilor.:)

      Ștergere
    2. Cora_, io chiar am fo foarte încîntată că ai răspuns! Şi, cum zici şi tu, cred şi eu că 1 o cam trecut vremea lepşelor - da' na, oricînd e loc de un revival :-)) şi 2 lumea tratează subiecte mai altfel pe blog, da' e opţiunea fiecăruia, aleluia! :-)

      Ștergere
  2. La punctul 2) alea 11 lucruri trebuie sa aiba legatura cu mancarea? sau ai raspuns pe stomacul gol? :)

    La 3) pot sa copiez intrebarile tale? Macar partial?

    Din primavara-vara ma dau pe fata doar cu ulei de migdale si e fenomenal, pot sa sar peste el si tot bine mi-e, de orice altceva eram dependenta, trebuia sa ma naclaiesc nonstop.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nuuu, poa' sa aiba legatura cu ce vrei tu, de fapt ce crezi tu ca te reprezinta. Asa am facut si io. :)))

    Poti pentru ca sa copiezi tot, deci si intrebarile(asa am facut si eu), cu conditia sa raspunzi SINCER, da??? :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Åk, m-ai potcovit cu-o leapsa:) Sa vedem ce putem face, sa ne socotim:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raspunzi cu seriozitate maxima la intrebatile inventate de tine, asta-i regula acuma. Daca nu-ti vin intrebari in minte, te-ntreb io. E important sa tratam lucrurile serioase cu seriozitate, da??? :))))))

      In plus, tu ai optiunea s-o dai in clasa, la studenti(leapsa), sub forma de test... hahahhahha

      Ștergere
  5. Cora, o să fac leapșa, săru mâna. Chiar de multă vreme nu am mai făcut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahahha, o sa cucerim universul cu leapsa asta. Te pup. :)))

      Ștergere
  6. Eu nu prea le am cu stafetele astea. De fapt ma enerveaza putin. O sa ma scuzati, va rog, ca nu dau urmare cererii dvs.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru dumneavoastra avem si varianta sub forma de interviu personalizat, fac io intrebarile si tu raspunzi. :))))))

      Ștergere
    2. Zdr, imi imaginez scena in care prietenul tau vine sa te ia la o tura cu bicicleta. Hai, cobori? intreaba acesta.
      Cobor in cateva minute, sa termin leapsa asta. Facem o stafeta??? :))))

      Ștergere
  7. mosul cel mai mos, nu pot fi decat eu, altul nu cred ca e mai mos in blogosfera...
    ne gandim la subiect si incercam sa gasim solutii
    da la mine sa stii ca se infunda toate lepsele astea... io mai ca mosii asa, mai greu de sale, n-apuc s-o dau la altu...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai ghicit, tu esti cel mai mos dintre mosi, ai mai barbosi si mai falosi fara palos... :)
    N-are nica, fa-o tu si-ti garantez ca la cate admiratoare ai, mosule, nu se infunda. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. arakelian - io nu vreau sa punctez decat un detaliu... adica tu vreai sa spui ca ii vei lua copilului un animal de companie????(ar mai fi varianta ca o sa-si ia ea cand va fi mare, da' o inlaturam).

    Daca da, pe bune ca ma uimesti POZITIV MAXIM si ma inchin in fatza ta cu basca plecata. Serios acum, fa chestia asta si invata-l pe copil sa fie responsabil(sa aiba grija de catel/pisoi). Sigur ca vei munci si tu, dar nu vei regreta. ITI PROMIT!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu la copil nu iau niciun animal de companie. Cat stam la bloc, in aprt, nu iau animala in casa pt ca o chinui, o animala trebuie scoasa, plimbata, eu nici pemine nu ma scot usor din casa. Cand ma mut la casa, da. Asta probabil dupa ce joc oleaca la loto. Si dupa ce si castig.
      Am avut pisica ( de fapt sotul), a murit intre timp, era un animal absolut chinuit, primea mancare la 2-3-4 zile, cand ajungea stapanu su acasa, atentie cu tzaraita, etc. Aia nu e viata pt o animala. BOnus, eu sunt alergica.
      M-am gandit la alte animale mici ( iepure, pasarica, etc) dar astea mor repede, mi-e frica sa ii explic despre moarte la 5-6-7 ani.
      Animala care va fi cumparata este pt Mirona :D ( vine ziua ei, ea vrea un sobolan). Ea e mai responsabila decat mine, si orhideele ii infloresc :)

      Ștergere
    2. stiu efectul copil-animal, vazut la frate meu (care e mai mic), dar asta implica o responsabilitate, o familie sa fie constant acasa. Eu nu vom fi, si nici nu pot acum sa imi iau pe cap inca o responsabilitate.

      Ștergere
    3. banuiesc ca sotul vedea pisica la 2-4 zile cand era holtei. daca stai suficient acasa cat sa cresti un copil, ai timp si de animal (de unul care nu trebuie scos la pipi).
      exista "rezidente" pt animale de companie pt cand pleci in concediu. si cica exista si prieteni dispusi sa dea de mancare unei pisici.
      io mi-am carat motanul cu trenul, cu masina, cu avionul. data viitoare il las in madrid :) ... sau il adorm (face urat in avion).
      l-am scos prin cartier, l-am dus si la padure (i-a placut, doar e un pisoi vagabond de la munte) si la plaja (acolo a dat la boboci, saracu')

      pt alergie exista desensibilizare.

      Ștergere
    4. L-ai dus la plaja??? SUPERRRR!!! :))
      Tu stii ce-am descoperit eu acum o saptamana? Ca pisoiului meu ii place la nebunie salata verde. Asta e de la faptul ca vara sta afara, mananca iarba, etc...
      Asa ca am in frigider in permanenta salata verde.
      Si-i mai place pepenele galben parfumat. Tre' sa mai cumpar, ca nu i-am dat de mult pepene.

      Ștergere
    5. io-i dau patrunjel si rucula; patrunjelu-l mananca, de rucula se freaca cu fata. salata nu-mi place mie, asa ca nu cumpar.
      mananca din farfuria mea linte, naut, mazare. a mancat si linte cu scortisoara (in loc de curry, c-am incurcat borcanele). iarba aia de pisici n-a crescut nici descantata, dar a halit graul de sf Andrei, cred c-o sa-i mai pun

      la plaja nu i-a placut deloc. n-a ridicat burta de pe nisip decat ca sa se catare pana pe umeri si sa ramana acolo. cand l-a luat in brate, si-a ascuns botul in haine si a vomat...

      Ștergere
    6. waaa, super! pisici ce manaca salata si rucola si patrunjel!
      A noastra ii puneam seminte de iarba speciala la incoltit, si in rest cersea oua fierte.

      Ștergere
  10. si inca un comment( am diaree verbala, plec acasa in 15min). Ai pus Calusariii!!! ce fain ssuuunaaa!
    Din vechiul folclor romanesc, eu ador melodia asta:
    http://www.youtube.com/watch?v=9LT-D6LZKnQ
    E cantecul de leagan ce il fredon copchilei. Acum ii stiu si versurile.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ne ridicam usor basca de jos, o scuturam de praf si ne-o indesam bine pe urechi... :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. eu nu mai ţineam minte clipul cu Căluşarii, mi-a făcut mare plăcere să mă uit acum. :) mersi!

    RăspundețiȘtergere