sâmbătă, 16 februarie 2013

urmarita de bozon

Azi m-am trezit inteligenta si chiar daca nu mi-am dat seama imediat, am realizat in timp ce citeam articolul asta la cnn.
Am sa va atrag atentia la un paragraf:

"What the universe is made of
Over the last few decades, scientists have come to the conclusion that the universe's composition is only about 5% atoms -- in other words, the stuff that we see and know around us. That means the rest is stuff we can't see. About 71% is something called "dark energy," and another 24% is "dark matter."

Research is ongoing to figure out precisely what these "dark" components are, because they do not interact with ordinary matter and have never been directly detected."

Si mai zice asta la articol:
"Inner space, the fundamental building-blocks of everything on a ridiculously small scale, isn't visible. A lot of our understanding is based on theory and probability. Even the greatest achievement at the LHC isn't certain; we can only say that a particle was found resembling a theorized entity called the Higgs boson."

Pai stai asa, zic, adica uamenii astia de stiinta nu au nici un habar ce e cu materia aia, dar cauta, conform principiului, ceva-ceva om gasi noi... Si-apoi, pana la coada, daca e cu teoria probabilitatilor, cine poate demonstra ca bozonu' nu exista??? E ca si cu dumnezeu, demonstrati ca aveti voi dreptate si ca nu exista, desteptilor!!!

D-aia zic ca m-am trezit inteligenta, am constatat ca e ca si cu dumnezeu. Decat ca e fara patrafir si cristelnita...

Sigur, tre' s-o luam in gluma... cine sunt eu sa ma indoiesc de Gravitatie? A vazut cineva mere cazand in sus?

11 comentarii :

  1. Urmarita urmarita, dar te-a prins pina la urma?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nuuu, ca fug repede...
    Auzi, domn Profesor, tu nu crezi c-ar trebui baietii astia sa incerce si alte teorii?

    "Zice unii" cum ca modelul electric/ magnetic ar explica mai bine universul decat modelul gravitational. Io habar nu am, ca nu sunt fizician(si daca as fi, sigur as fi unul prost), da' daca cauti si nu gasesti, zic, poate ca nu cauti ce trebuie... Ca uamenii de stiinta e si ei tot uameni...
    Ce parere ai tu, ca si fizician?Promit sa nu te spun la parohie.:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Parerea mea e ca ar trebui sa bea numai bio si ecologic, in principal vin, ca le-ar da idei:)

    Oameni tristi si ei, baga numai dark in dreapta si-n stinga, nu vad ca vine primavara:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai da, ar putea sa bage o "red matter" si-o "green holes" pentru variatie.
    Io am auzit ca soarece e rece inauntru. O fi adevarat?:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu e adevarat, astea este minciuni inventate de michimaushii aceia della galifornia, bajetii tristi care crede ca tot ce zboara este meteorit de materie neagra:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da' cum e soarele inauntru, atunci?

    RăspundețiȘtergere
  7. E cald si bine, in fiecare zi e soare:))

    Nu stiu cum e pe la tine dar eu am ajuns sa ma uit pe iutub la clipuri cu plaja si mare, nu mai suport griul asta de-i zic unii lumina:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Or fi gauri in asfalt? Gauri negre? :))))

    Si la mine tot gri in general, ieri a fost soare dar frig, azi nu mai e soare. Doar frig. :)
    Pe mine m-au ajutat cele 3 saptamani de vacanta din ian, dar cu cat trece timpul, cu atat constat ca e mai greu sa suport iarna... de-aia ne facem planuri pentru batraneti mai insorite. Macar la propriu... :)

    PS- Am inceput scoala, am un curs pe care-l urasc(nu credeam), nu am chef sa citesc si nici sa scriu introducerea la lucrarea de semestru... of, of, pacat de notele mele frumoase din sesiunea trecuta...

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe mine m-au trimis cei de la scoala la un curs då lidårship, trei zile incheiate. Acum trebuie sa scriu un eseu de 15 pagini despre cum as lidershipa dac-as fi pus in pozitia då lidår.

    Åk, ce durere! A fost bun vinul de la banchet, iata c-a venit iar dimineata si-s obligat sa ma comport responsabil, exemplar, vizionar, inspirator si coagulant:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am doar 10 pag(toata lucrarea), da' tot e mult, cand nu stii despre ce sa scrii. Am o idee, dar e proasta. Ma duc sa mai dau o raita la biblio, sa constat iar ca nu am material pentru ideea mea proasta.
    Bafta cu lidershipismu', vizionarea si coagularea.:)

    RăspundețiȘtergere