marți, 19 martie 2013

De cand

realizez ca si ce e mai rau are eventual un sfarsit, nu ma mai stresez inutil. Iar de cand nu ma mai tresez  inutil, si ce e mai rau, trece.

Livingul meu arata ca mai jos, barbatul mi-e plecat in tarile calde, unde: i-a fost pierdut bagajul de mana, a ramas blocat pe dinauntru in camera de la hotel de unde l-au scos peste cateva ore, si-a fracturat un os de la picior, a ramas blocat in afara casei fara cheie si intr-un picior.

Sunt inchisa in dormitor cu pisoiul, catelul si aloia gigantica, iar domnul care-mi repara peretii a pus un plastic imens in hol sa fie sigur ca nu ies, zice ca e spre binele meu. In tot livingul si-n bucatarie se depune un start gros de pulbere alba.  Pulbere alba am si la geam, afara ninge linistit de vreo 12 ore si primavara se anunta vesela...
Se pare ca toata lumea ma va lasa sa lucrez, macar pana spre seara, deci nu am de ales. :)
Partea buna e ca nu trebuie sa dau cu aspiratorul azi, mai ales daca nu-mi propun sa intru in bucatarie.
Mai e si maine o zi...
Ce pacat ca nu am draperii verzi, mi-as coase o rochie...




17 comentarii :

  1. Dar ce-ai face cu ea dacă eşti baricadată înăuntru? O rochie din draperii verzi trebuie văzută, măcar de Rhett. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rochia verde as purta-o in casa, pentru catel si pisoi... in plus m-as asorta cu aloia gigantica.

      Lui Rhett i-as trimite o poza. :))

      Ștergere
  2. Scarlet! (aoleu, italienii o știu drept Rossella!) și cam ce mănânci, dacă nu ai acces la bucătărie? Pațiență, va trece, cum bine spui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De mancat am mancat abia dupa ce am curatat praful... recunosc ca nenea a aspirat grosul, insa in fiecare zi gasesc un strat GROOOOS peste aragaz si toate suprafetele expuse... mananc mai mult pe la galerie sau la scoala. Abia astept sa fac o ciorba. :)

      Ștergere
  3. eu apreciez curiozitatea pisicii.
    intrebare logistica: Cum scoti animalele afara la shushu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Animalele sunt scoase dimineata inainte sa se inceapa, apoi mai dupa amiaza cand se face pauza, de ex: se ia una bucata catel de 5 kg in brate, se pune afara in curte si cand e gata se ridica in brate pana dincolo de plasticul protector. Pisoiul are litiera in hol, e boier. :))
      Evident ca seara, cand scapa din "cusca" se duc si se tavalesc prin praf(care aparent a fost curatat cica), apoi se urca in pat, etc... se'ntelege ca e necesara o curatenie generala, pana atunci traim asa in mizerie, cele 3 fete.

      Ștergere
  4. Mamăăăăă, dar ce mai primăvară! Și eu ziceam de asta de acasă că e capricioasă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 33 cm de zapada se pare ca au fost. sa speram ca ultima.

      Ștergere
  5. Daca nu esti claustrofoba si nici dependenta de internet, mica detentie n-ar trebui sa dauneze... prea mult.
    Eu m-am bucurat cand a nins, decat soare si ger mai bine ninsoare si temperaturi prietenoase (cele aproape de zero imi suna deja a caldura).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi-a daunat "ruperea de lume", m-a ajutat sa-mi termin o lucrare. In plus, a fost atat de relaxant sa stau cu animalele mele, fara sa ma deranjeze nimeni... :)

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Hhahaha, mobila mea de 50 de ani. Da... toata bucataria(vai si vai) e din lemn masiv de pin, cu noduri, stilul "diamant". N-ar fi vreo problema, apreciez lemnul oricare ar fi el, dar cand pana si fata de la masina de spalat vase e imbracata in lemn cu acelasi "motiv", devine un pic cam mult...
      Ideea e ca nu prea merge arhitectura casei(stilul ranch) cu bucataria asta rustica, dar toate la timpul lor. Acum am dat jos tapetul din living si holuri, de-aia e asa o nebunie. Urmatorul pas(nu prea curand), e aranjatul bucatariei. Asteptam sa ne revenim. :)))

      Ceea ce-mi place tare e zidul ala din living, din lemn de brad, care se vede in poza...

      Ștergere
    2. (Si) nodurile dau farmec la mobila din pin/brad. Daca nu iti plac, treci pe tei... :)

      Treci la PAL? :)

      Ștergere
    3. Hahahaha, am zis mobile masive de pin, am mintit putin, cabinetul propriuzis si usile sunt din pin, dar stiu ca e si ceva lemn presat.

      Nu stiu din ce o sa fie noua mobila(nu cred ca din lemn, ca lemnul e scump), dar pot sa spun ca va fi de calitate, nu va fi "tendance" si va fi ieftina(cat se poate). :)))

      Apropo de mobile, sa stii ca eu am vazut mobile din lemn presat foarte durabile, de fapt cred ca masa noastra din sufragerie e din pal, dar are pe deasupra 2 mm de lemn. Cred ca are 40, 50 de ani... iar daca maine o vand, fac si profit... :)

      Ștergere
    4. Se cheama PAL furniruit... :)

      Eeee... nici PAL-ul nu mai e ce a fost, de cand cu reducerea de costuri... :) Cel de azi cu siguranta nu va tine 50 de ani. :)

      Grea decizie... :)

      Ștergere
    5. Uite aici o bucatarie nedemodabila. A fost realizata in 1946. Iti vine sa crezi? Problema e: cine realizeaza azi aceasta calitate???(pozele pot fi zoom-ate pentru detalii).


      Ștergere
    6. Frumoasa intr-adevar.

      Nu cred ca mai face nimeni mobila care sa reziste 50 de ani.

      Ștergere