miercuri, 19 iunie 2013

eu asa ma hotarascx, bruscx

Azi ar trebui sa merg la un vernisaj important la o galerie situata destul de departe de galeria mea si departe de vreo statie de metrou, asa incat ar trebui sa merg pe jos, apoi sa iau un autobuz, apoi iar sa merg pe jos si tot asa la intoarcere. Nu prea am chef de mers pe jos, mai ales c-am facut si niste cumparaturi la venirea spre serviciu. Cum ar fi sa ajung acolo cu sacul in spate, imbracata ca naiba? Ei, nu sunt chiar imbracata chiar ca naiba, dar nici de vernisaje nu sunt.
P. o sa fie ocupat toata dupa-amaza pana spre seara, deci nu crede ca poate sa vina, so... m-am saturat! Gata! Imi iau masina!

Ideea imi incoltise de ceva vreme in lobul drept... da, da, sunt inginera reciclata si am calculat indelung miscarea, pe toate fetele.
Am din ce in ce mai putin timp liber, din care cauza merg din ce in ce mai putin la expozitii de arta si alte evenimente de gen, cand de fapt invitatiile curg garla si invitatiile inseamna contacte si contacte inseamna sa te faci cunoscut, iar eu chiar de asta am nevoie.
Cum galeriile de arta sunt risipite in tot Montrealul, la fiecare vernisaj important imi spun ca lasa ca e si maine o zi, maine trece si eu nu fac nimic in plus. Nu pot nici sa las galeria pe mana altcuiva ca sa ma plimb eu in metrou, nu ca nu m-as fi gandit.

Saptamana trecuta am ajuns la muzeul de arta contemporana si n-as mai fi plecat... nu fusesem de un secol, mai mare rusinea. Mi-am facut abonament si la cel de arta contemporana si la cel de "beaux arts", asta ca sa ma mobilizez sa merg la fiecare eveniment important.

Am facut calculul, salvez cel putin o ora pe zi mergand cu masina, deci nu-i de ici de colo.
Acuma sa te tii, pana la hotarasc ce marca sa fie. Se pare ca visul cu Porsche-ul electric s-a spulberat, am fost anuntata fara menajamente de catre P. ca el nu are timp de asta, de parca nu stiam, deci inca un motiv sa nu mai astept.
Imi face cu ochiul un Smart electric, pare insa al naibii de mic si de prapadit. Mi-ar placea sa fie electric, dar nu stiu inca sigur, mai trebuie vazut... Oricum nu ma hotarasc imediat, intamplarea se va intampla cam in toamna.

Am zis! :)

12 comentarii :

  1. Eu sunt pentru frumusica sau frumuselul din poza :D
    Zilele astea planuiesc sa dau o tura prin centru si pentru ca vreau sa recuperez (aici ma simt de parca m-am retras la tara) o sa iau bicicleta.

    Sunt curioasa cat si cate o sa reusesc sa vad pentru ca dupa ce-mi platesc talonul masinii la SAAQ vreau sa ajung in Vieux Port, in zona veche, in Downtown, in Place des Arts si apoi pe Sherbrooke eventual pe Mont Royal si sa cobor prin cimitir spre Oratoriu... si sa ma intorc epuizata (dar intreaga) in Verdun :D

    p.s. doar sa fie si vremea ca azi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu sunt pro frumusica, atat ca iarna, sub 0 gr ... nu pot sa o fol. :)

      Ștergere
  2. Si mie-mi place, dar chiar am nevoie de masina, gata!:)

    Verdun-Vieux Port se face extrem de usor, apoi spre Place des Arts trebuie sa urci un pic... si daca vrei pe Mont Royal chiar ca asta e o incercare...
    Eu n-am coborat niciodata prin cimitir, care cimitir? Côte-des-Neiges? Altul nu stiu aproape de Mont Royal.
    Multa bafta! Nu cred ca se anunta ploaie. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce nu-ti iei un harley, eventual un bmw? Ti-ar sta fantastic, mai ales cu o casca SS si ochelari breitling:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hhahaha, vecinul meu de la galerie are Harley, burta si inceput de chelie. Ba chiar si casca SS. Vrei sa ne confunde lumea? :)

    Desi luandu-mi masina si nu motor ratez poate ultima sansa de-a purta pantaloni stramti de piele la cizme negre cu toc. Itz dai seama cum ar fi cand m-as duce io la vernisaje asa? Brrrr. :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca o sa iesi in evidenta cu casca si pantaloni de piele mulati langa tocuri. Lucru oarecum bun, in lumea artei putina excentricitate face publicitate.

      Eu sunt complet inginera, calculez prima data...ce bani am de masina, asigurari, etc. Pt ca un harley suna frumos, dar cat o fi mecanicul, asigurarea, asigurarea ta de viata...

      Si nu in ultimul timp, cat timp petreci in metrou acum? fa o simulare cu masina, la ora de trafic, daca faci vreo afacere ( ca timp, zic). Pt ca in metrou mai apuci sa citesti ceva.

      Ștergere
    2. Totul e calculat. Si simulat din plin. Sa stii ca si la citit m-am gandit si la clipele cu mine insami cand ma uit pe geamul metroului si ma gandesc la ale mele. Da' n-o sa renunt la masina - in ciuda avantajelor - pentru ca o sa-mi fie dor de metrou. In plus, nu-l parasesc definitiv. :))

      Ștergere
  5. Ca posesoare de Smart te rog să retractezi imediat insultele la adresa lui Bluey și a confraților săi! Mic, da (la voi sunt probleme cu parcarea?) prăpădit nu!(doar nu aveți tranșee în loc de străzi). Habar n-am însă la ce preț ajunge dincolo, peste Ocean. Mașina e bună și pe timp de ploaie, și pentru că are portbagaj (micuț, dar câte cumpărături poți face înainte de un vernisaj?) și nu scrie pe caietul cu indicații tehn ice că nu poți conduce în pantaloni de piele și cu cizme negre cu tot (înalte peste genunchi?)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probleme cu parcarea nu sunt in genera. Eu am 2 la galerie, deci nu ma plang.

      Nu stiu exact pretul, undeva in jur de 15K cu reducerea de la guvern(pentru cel electric). Al tau e electric?
      Tu circuli cu el pe autostrada? Singura mea teama e ca nu e destul de stabil la viteze mari(desi la care-i e viteza maxima, nu cred ca sunt probleme). :))
      Oricum de autostrada vorbesc in principiu, ca daca e electric va fi exclusiv masina de oras.

      Iti dai seama ca eu il compar cu celelalte masini nemtesti, desi n-ar trebui. Defect profesional. :)

      PS- Cizmele peste genunchi, normal! Neaparat lacuite. :))

      Ștergere
  6. Smarticino nu iese din oraș și, la ce gropi sunt aici, e clar că nu prea e stabil:) Nu e electric și nu reușeam să-i conving pe oameni că în Paris, acum 12 ani era plin de Smart și de alimentatoare/stâlp pentru ele! Are însă sistemul start and stop, benzină economisești dar ce mă fac că se oprește și radioul, la semafor?

    RăspundețiȘtergere
  7. Ia-ți mami un gip, ca vine iarna, ce dreaq'...
    CJ7, ca să nu zici că te pun la cheltuieli dă bani.

    RăspundețiȘtergere
  8. Razi tu razi, dar Jeep-ul e una din cele 2,3 marci de masini care-mi chiar plac. L-as lua daca n-ar consuma atat de mult si daca nu s-ar conduce atat de prost pe autostrada. Am auzit ca-ti sar creierii( da, da ca e mai multi la unii) din cap la 100km la ora. Vrei sa mi se desfaca cocu' de la zgaltaituri? :))

    Tu l-ai condus, cum e?

    RăspundețiȘtergere