marți, 11 iunie 2013

m-am dus, ca nu m-am dus

In timp ce ma uitam pe iutub la Pearl Jam si ma gandeam inca o data cat de scumpe au fost beletele la concertul The Rolling Stones si ca de-aia uite am fost enervata si nu m-am dus ca cum sa dau cateva sute de dolari pe-un belet, fie el si la rollingii stonshilor lor, ca la 200 de dolari era un belet in fundul salii de unde vedeai fix spatele ecranului destinat alora de-au platit 400$, ca pentru a-i vedea pe ei fie si de la distanta trebuia sa platesti nu mai putin de 600$, deci cum ma uitam eu pe iutub asa la Pearl Jam ca tare imi place de ei, am vazut un mesaj in dreapta ecranului cum ca "this is recommended for you" si cum am fost curioasa care o fi parerea pe care si-a facut-o iutubu despre mine, iata ce-a  rezultat:

 O fi bine, o fi rau?

8 comentarii :

  1. Buna!Eu nu stiu daca ofi bine sau rau... dar mi s-a parut foarte amuzant :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine-ai venit Lavinia. Da, da, si mie mi s-a parut extrem de amuzant, mai ales ca mie-mi plac cacofoniile si acum mi le permit, nefolosind limba romana decat pe aici. :))

      Ștergere
  2. ntz ntz ntz, foarte neecologist, foarte... :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. ps: vai, ador PJ si euuuuuuuuuuuu! si la Oddawaa am vazut Bon Jovi cu 5 bucks ;)). adica mie nu-mi place BJ, da' pentru 5 bucks, am zis ca merita :)), si a meritat, grozav show!

    RăspundețiȘtergere
  4. meh, si daca tot am fost provocata sa ma uit pe iutiub... iete ce mi s-a recomandat mie :))) http://www.youtube.com/watch?v=d12tKuzAT6A

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai sa zicem ca copacu' era uscat. :))

    Uite-aici altceva la fel de minunat, din folcloru' interbelic bucurestean(parca). :))))
    http://www.youtube.com/watch?v=Ew8PSKC-1EQ

    Si din alta arie geografica, Collective Soul, care-mi plac mult si ei:
    http://www.youtube.com/watch?v=C_o1xf2aNlk

    RăspundețiȘtergere
  6. pai avand in vedere insemnarea urmatoare te-a nimerit la mare fix! nici nu se putea mai corect! sau i-ai pus gand salcioarei dupa ce te-a lovit iutubu...?

    RăspundețiȘtergere
  7. Mosule, salcioarei i-am pus gand rau anul trecut, dar impulsul final o fi venit de la yutub, mai stii? Te pui cu subconstientu'???

    RăspundețiȘtergere