marți, 9 iulie 2013

Prima zi

pe lac. Youppiiiiii!!!!!!!

9 comentarii :

  1. asta e....lac? Mie imi pare ...mare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da, extrem de mare, 200 X 20 Km maxim... ca nu are forma regulata. :))
    Uitati aici un filmulet interesant, de-a lungul costei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Crap? Somn?? Ceva biban??? Ma bag!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahahah, stai ca-ti arat acum ce prindeau saptamana trecuta(cand eu alergam pe malul fluviului) niste chinezi. M-au lasat sa le fac poza(la pesti, nu lor). :)))

    Noi nu le avem cu pescuitul, dar sunt multi care o fac aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dat viitoare să pozezi şi un papuc mărimea cutare sau un aifon lîngă, să avem o idee de cît de mare e zburătoarea, ăăă pardon peştele! :)

      Ștergere
    2. Mmmm, pai sa fi avut asa la 25 cm... :)

      Ștergere
  5. deci eu acum vazui pestele. La mine intrebarile sunt: prajit? plachie? gratar? cuptor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am pus mai tarziu. Nu stiu, nu i-am intrebat cum il prepara... :))
      Il prinsesera niste pescari din fluviu, iar eu eram in trecere...

      Ștergere