vineri, 13 septembrie 2013

apostrofare

si mai scriu cu apostrof in loc de cratima
si din cand in cand fara majuscule.
merit sa fiu aratat cu degetul
sau sa devin subiect de discutie.

ca sa nu mai spun c-am un obicei si mai prost:
marai cand sunt nemultumit.
si marai tare, iar asta poate deranja.
am auzit ca acum te iau de pe strada
si te bat cu ciomege in piata la sfat
doi, trei te bat si cinci mii rad, daca marai.

de aceea mi-am promis sa marai in gand,
sa vorbesc in gand, sa rad in gand,
sa scriu in gand si sa ma bucur in gand.
as putea sa si traiesc la fel.
nu stiu de ce, dar simt,
simt ca la mine in gand urla un caine fara stapan.


12 comentarii :

  1. BLEGOO (zăpăcit): "Ce facem acilea coniță... poezele pro maidaneji? Vreți să ne constituim într-o haită, un oingeu, ceva?...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. _Lego, ca sa-tz faci haita tre' sa ai certificat de politician, deci nici o sansa. Da' cica urlatul singur la stele e la liber... o fi luna plina asta seara?

      Ștergere
  2. Pune pe hârtie, căci dacă ții totul în gând se irosește cine nu trebuie.
    Prietenul omului nu are niciodată stăpân. Prietenul nu e stăpân.Nu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca tin totul in gand, iese cand nu trebuie si poate nu tocmai in forma dorita. :)

      Esti tare optimista cand zici prieten. Eu cred ca nu suntem suficient de buni pentru asta, noi oamenii...

      Ștergere
    2. Prietenul omului nu are niciodata stapan. Prietenul nu e stapan.

      F. frumos spus.

      Ștergere
  3. Hm! Uite că ajunseși să scrii și poezie. :) Cora, am moderat comentariile, dar de ce? De ce te-ai răzgândit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut timp sa ma razgandesc. Ei, de ce? Nu intereseaza pe nimeni subiectul, Ddunia. Iar tu ai citit oricum comentariul, deci arunca-l la cos. :)

      Despre moderarea comentariilor, hmmm, multi din cei cu blog se plang de probleme si modereaza. Eu nu am asa mari probleme, dar oricum, cand voi ajunge sa moderez blogul permanent, il voi inchide.
      E impotriva a ceea ce cred eu ca trebuie sa fie un blog. Dar probabil eu sunt norocoasa, nu am asa de multi nedoriti.

      Poezie? Nuuu! Prosteala! Am dat in mintea adolescentei, numai atunci ma mai prosteam, da' atunci o faceam periodic.

      Ștergere
  4. Măi să știi că aici nu ai dreptate, interesează pe foarte multă lume, te asigur. Dacă îmi permiți, aș vrea să-l fac vizibil, comentariul tău.
    Fiecare dintre noi avem o opinie, unii ne-o exprimăm, amin!

    În ceea ce privește moderare, nu-l pot lăsa liber, există persoane cu probleme de comportament care nu fac diferența dintre blog și mine ca persoană. Nu văd în moderare o constrângere, ci doar o opțiune a mea de a-mi păstra blogul curat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fa-l public daca vrei, la urma urmei l-am scris si-a zburat. :)

      Poti sa faci ce vrei cu blogul tau, sigur, mie una nu-mi place moderarea si nici nu vreau sa-mi placa, asta e.
      Iti doresc ca intr-o zi sa-ti iei libertatea de a o inlatura. :)))

      Ștergere
  5. BLEGOO (gânditor, ronțăind un ciolan dă supă): "Blogu'... nu-i chiloți... să-l ții curat. Uamenii... reacționează la ce scrii.
    Nu-ți convine?
    Fă ca Cora... ceartă-te, înjură-i.
    Ori ca mine... ștergi comentariile.
    (d-alea scrise în chirilice, chineză ori cereri de împrietenire nigeriene).


    (căscând plictisit):
    "Oooh... blogu' meu.../
    Cu egzistența efemeră.../
    Bebelou dă porțelan...
    Pă etajerăăăĂĂĂ..."


    (brusc serios): "Etee... FLEOȘC!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci eu asa fac, injur oamenii? Vai, vai, ce urat! :))

      Il uitasi pe-asta: "Obiect de pret cu smaltul nepatat"... deci si poietul vorbeste de curat prin epitetul care este el "smaltul nepatat". Asa ca vezi, depinde de la ce colt apuci poezia.:)

      Ștergere
    2. Ei ce să zic... o să-și păteze dduia ddunia smalțu' gloabei că vine români să zică una alta...!
      Păii, ăla-i smalț?!?
      Pă vremea mea... smalțu'... (etc/alea/alea)
      Dacă tot e hobect "dă preț" - dă ce-l mai scoți pă interneț?
      Ține-l bre, acasa, pă mileu, pă televizor... îl ștergi dă praf săptămânal, îl mai rotești, alea.
      Îl parolezi, adică.
      Nu tu comentarii, nu tu moderare, nema bătaie dă cap.
      Păi... nu?

      Ștergere