duminică, 29 septembrie 2013

Ei salveaza vieti! Orice putin devine mult, cand e vorba de-o viata!

De oamenii acestia am auzit pe FB. Sunt niste simpli cetateni ca mine si ca voi(nu sunt ONG) care s-au mobilizat sa faca ceva concret pentru catei, impreuna. Au construit adaposturi dupa cum o sa vedeti mai jos si cum se poate vedea pe pagina lor de FB si spera sa salveze cat mai multi catei de la moarte. In plus, lupta sa dea cat mai multi spre adoptie si chiar au reusit. Orice ajutor material sau de mediatizare este binevenit si se traduce direct in vieti salvate si o bucata de paine pentru catei. Am vrut sa-i ajut, dar cum pagina lor nu era la zi si nu era clar ce se mai intampla acum cu adapostul, le-am scris. Mi-au raspuns:

"Buna seara,
Multumim frumos pentru ajutor. 

In acest moment avem 2 miniadaposturi functionale. Primul se afla in Voluntari, unde avem 10 catei si functioneaza de 2 ani si jumatate. Este construit in curtea unui om caruia ii platim o anumita suma pe luna pentru fiecare catel si in plus trebuie sa ducem si hrana pentru ei. Acolo lucrurile functioneaza ceva mai usor, avem totul amenajat, cateii au custi si sunt in siguranta. Din pacate, din motive de spatiu nu ne mai putem extinde. Mai jos aveti un link catre un album unde puteti vedea fotografii ale cateilor.
link album fotografii
 
Cel de al doilea adapost a fost construit in aceasta vara, intr-un moment de disperare pentru ca nu aveam unde sa duc 10 catei ridicati de hingheri, din curtea firmei unde lucram.  Din pacate aici ne-a urmarit ghinionul, una dintre catelusele scoase din adapost era bolnava de jigodie. In final am avut 4 catei bolnavi dintre care numai 2 au reusit sa supravietuiasca. Nu am mai avut puterea sa actualizez pagina evenimentului dupa ce am pierdut-o pe cea de a doua fetita. Din cauza cheltuielilor enorme de la cabinetul veterinar nu am mai reusit insa sa construim custile. In acest moment cea mai mare urgenta o reprezinta aceste custi pentru ca a venit deja frigul si au inceput si ploile.
Aici lucrurile sunt mai dificile pentru ca trebuie mers zilnic la adapost. Nu avem conditii sa ducem un om care sa stea permanent acolo. In acest adapost intentionam sa mai ridicam un tarc si sa mai aducem 4 catei. Oricum intre timp am mai adus 4 asa ca in acest moment sunt 12 catei.
Aceasta este pagina evenimentului care insa nu a fost actualizat.

Al treilea proiect consta in ridicarea a 6 tarcuri, langa Giurgiu, pe terenul unei doamne care are un refugiu pentru catei. Pana in prezent am reusit sa adunam bani pentru 2 tarcuri. Acolo exista deja 1 ingrijitor si noi va trebui sa mai platim pentru inca un om. Un singur om nu ar face fata la atatia catei, doamna care detine terenul are deja peste 150 de caini. Avem inca destui catei pe strada sau deja ridicati de hingheri si dusi in adapostul primariei. Pe ei vrem sa ii ducem in aceste tarcuri. In plus mai am 8 catei cazati la diverse persoane private pe diverse sume de bani. Si pe o parte dintre ei speram sa-i mutam tot in noile tarcuri din Giurgiu.

Pe scurt cam asta este situatia pe care incercam in disperare sa o gestionam. Este frustrant sa stii ca nu ii poti salva pe toti. Mi-e insa foarte greu sa renunt si atunci am recurs la acest strigat de ajutor pentru a incerca sa salvam cati mai multi.
Multumesc foarte mult pentru mesaj si pentru sustinere.
Cristina Icleanu"

Asta este povestea lor de oameni cu suflet, aveti pe pagina lor datele, poze si contul pentru donatii, il pun si eu aici, mi l-au confirmat  prin email si chiar l-am folosit. Eu voi incerca sa-i ajut in fiecare luna, macar cu putin. Da, orice putin devine mult, cand e vorba de o viata.

Cont paypal: crisicleanu@yahoo.com.
RO40 BTRL 0430 1201 Z050 83XX


Va multumesc!
Cora

2 comentarii :

  1. Vezi Cora că până la urmă sunt și oameni pe care îi interesează subiectul? Și mai vezi, Cora, cum par eu o babă acum?
    Mai trebuie să fac cu degetul și să zic ”ți-am spus eu.” :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. abia acum am inteles la ce te refereai... da, da, ai dreptate! :)
      Multumesc c-ai trecut.

      Ștergere