sâmbătă, 21 septembrie 2013

indarjire

Imi da si mie cineva o foaie? Vreau sa scriu o petitie!(Cedri)










Cedri, suntem in 2013! Lasa pixul ala si vino s-o compunem impreuna. Rade lumea de noi daca o scriem "de labuta", nu vezi? Deci cum incepem: "Domnule presedinte"... sau o fi mai bine "Mai marinarule"? Peu importe...  :)) (Mishka)




O semnez si eu, o semnez si eu! (Milou, dar negru).
M-ati convins, semnnez si eu! (Nando)









Eu ma duc la Bucuresti sa-i sperii! (Tox)





PS: Pisoii Tzit-Tzit si Bubby vor sa ramana in anoniat, dar semneaza.

11 comentarii :

  1. cate kile are?

    ce mai face catelusa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cate kile are, dar e un pisoi de talie destul de mare, comparat cu pisoiul maicamii de ex.
      Nu are probleme de ingrasare, incerc sa nu-i dau sa manance mult, ca am vazut pisoi obezi si e groaznic.

      Mishka(catelusa) e foarte bine pentru cei 10 ani si problemele pe care le-a avut, de 2,3 zile insa are o infectie la o ureche(miroase urat), o sa ma duc maine cu ea la vet.

      Pisoiul tau ce face? :)

      Ștergere
    2. pisoiul le cam duce dorul alor mei, timp de vreo 2 zile dupa ce au plecat de la mine se tot ducea la usa cand auzea liftul. cine naiba zicea ca pisicile se ataseaza de casa, nu de "colegii de apartament"?
      alfel e bine, bubos ca stapana-sa :) "acnee felina" acum, dupa ce-a avut nu's ce dermatita pe urechi. ma gandesc sa-i fac asigurare medicala data viitoare cand ajung la veterinar.

      Ștergere
    3. Oooo, saracutul. Pisoii se ataseaza de colegii de app, da.

      P e plecat si aseara vorbeam pe skype, iar cand Cedri i-a auzit vocea a venit, a inceput sa miaune si-l cauta pe sub pat, prin bucatarie si baie... peste tot. Mi-era si mila de ea, ca ea e mai atasata de P, iar catelusa de mine. :)

      Ștergere
  2. Salut!
    Pentru ca imi place blogul tau, am inceput sa-l urmaresc. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    si daca ai placere sa ma urmaresti...
    :) O toamna frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaaai, spune-le să deschidă Skype: ele dictează și scriu eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au zis ca da, dar fara camera, ca sunt cam zbarlite... :))

      Ștergere
    2. Dragele de ele, habar n-au că asta le face și mai simpacite. CUm ar fi să aibă cărare pe o parte?

      Ștergere