duminică, 1 septembrie 2013

rechizite

Imi plac camasile si aproape ca uitasem de asta de cand nu ma mai duc la "serviciu-biroi". De cand lucrez la galerie m-am razbunat pe perioada in care eram obligata sa ma imbrac "adecvat", desi, fie vorba intre noi, limita acestui adecvat era destul de elastica. Chiar imi propusesem sa vad pana unde se poate intinde, din pura curiozitate si pentru ca nu-mi plac constrangerile inutile. Nu aveam voie sa purtam jeans decat vinerea si desi nu eram fan jeans, am avut o perioada in care mi-am cumparat mai multe perechi din materiale mai subtiri si culori diferite de albastru pe care le purtam... la biroi.
Pana cand mai toata lumea a inceput sa faca la fel si atunci a disparut interesul. 

Camasi am purtat dintotdeauna, de pe vremea cand eram profa in ro, dar vai de capul meu ca tare greu era sa gasesc o camasa buna, din bumbac. De pret nici nu mai vorbim...

Cum va spuneam, aproape ca uitasem de camasile mele fistichii(am cateva tare haioase) care stau cuminti intr-un sertar, caci in ultimul am am purtat mai mult rochii sau pantaloni/fuste cu bluze, pana intr-o zi...
Ne plimbam prin centru la Fort-Lauderdale, cand vad intr-o vitrina reduceri de 70%, lichidare de mutare. Acolo am gasit-o pe prima, cred ca e cea mai de calitate camasa pe care am avut-o vreodata si in plus e draguta, alb-bej cu linii serpuitoare colorate si nasturi mici, grosi. Imi aminteste cumva de arta conceptuala... :)
Voiam sa-mi iau alta, la fel de colorata, care in loc de serpisori avea maini, insa nu-mi venea asa de bine ca aceasta.

Pe-a doua am gasit-o intr-un magazin genul "skate" la Miami, noi intram de obicei in aceste magazine desi sunt cam de adolescenti, dar daca magazinul e de calitate, gasim cate ceva pe gustul nostru. E roz portocaliu(cam turbata culoarea), are guler bentita, taietura oblica spre sani si un buzunar fantezist(il umplu cu fantezie). E foarte sport, da.
Iar ultimele doua au fost luate de la Bloomingdale's, din centrul comercial kilometric unde am stat vreo 5 ore(ne-am si despartit si reintalnit peste 2 ore, ca pe unii ii dureau picioarele) si unde am mai fi stat inca 5 daca n-am fi obosit. Una e James Perse,  o marca de haine care-mi place mie la nebunie si care e cam scumpicica, deci reducerea de 50% m-a aproape obligat s-o cumpar.

Iar ultima si cea din poza mi-a amintit atat de tare de anii '80 si de ceea ce purtam atunci,  plus ca e dintr-un amestec de bumbac cu alta fibra naturala,  astfel incat s-a cumparat singura. Ca sa nu mai spun ca a fost cea mai ieftina dintre toate. Culoarea e cam turbata, portocaliu cu gri-petrol, dar daca n-ar fi fost asa, n-ar fi coborat fix din adolescenta mea. :)
Deci da, societate de consum. Merita precizat ca atat in ianuarie cat si in mai, desi am stat cate 2,3 saptamani in Florida, nu am cumparat aproape nimic.
I-am si zis lui P ca mi-am meritat camasile si perechea de ghete(ei, da) cu care voi incepe toamna.

Mi-am mai luat carti dar despre asta va povestesc mai incolo, ca sa va amintesc ca sunt cultivata, in cazul in care uitati intre timp(vai, vai, sunt atat de subtila tzatzo, sa mori, nu alta).
Si mi-am mai luat pixuri, caiete si alte rechizite, ca in Canada parca nu se gaseau, dar ghiozdanul va fi cel de anul trecut, ca sa nu ziceti ca nu sunt rezonabila.
Deci scoala poa' sa inceapa.
Maine!

2 comentarii :

  1. Ah, Cora ai procedat cat se poate de corect, iar ghetele noi nu prea merg fara un ghiozdan nou :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, cata dreptate ai, Ina, o sa se vada ca e vechi, asa-i? Pai daca trebuie, trebuie! :))))

      Ștergere