marți, 1 octombrie 2013

Cine da lectii...

Va anunt de la inceput c-o sa fiu rea.

Discutam zilele trecute cu o doamna, pe blogul ei, despre subiectul cainilor. Scrisese un post dur, din care ura iesea pe la colturi, la adresa celor care iubesc animalele si mai ales a animalelor. 
Le condamna la moarte a doua oara si spunea ca nu exista caine de pe strada adoptabil, desi se poate vedea cu ochiul liber ca au fost adoptati foarte, foarte multi. Cum sa spui ca acesti caini sunt toti niste fiare, cand se vede foarte clar ca nu e asa?
Doamna cu pricina, adevarata iubitoare de animale, caci nu consuma carne(nu stiu daca-si cumpara genti de piele, daca se incalta cu cizme de vinilin sau daca are in perna puf de gasca) le iubeste probabil doar pe cele "de rasa"... hmmm
Dialogul dintre noi s-a pastrat in cote de bun simt, pana in momentul in care, incercand sa-i arat prin exemple concrete ca cele 13 puncte fatidice ale ei sunt mai subiective decat coloratura ei politica urat mirositoare, mi-a aruncat de pe piedestalul indiferentei:
"Dam in fanatism, sorry".

What??? Imi vorbesti mie de fanatism, cucoana? Tu care  la ultimele prezidentiale ai declarat pe blog ca te sinucizi daca nu iese Antonescu presedinte? Nu-ti e rusine? 
Sigur ca nu mi-a raspuns si nici nu mi-a publicat comentariul doamna asistenta universitara de la Timisoara, dar ii mai dau o sansa aici, sa vina si sa-mi explice cum e cu sticla de vitriol, eventual pe acelasi ton. Rea pot sa fiu si eu. Al dracului!!!!

Vedeti ca mai aveti parte si de barfe si certuri muieresti? Dar nu, nu s-a terminat, luati si cititi AICI. .

5 comentarii :

  1. 1. Hehehe...
    2. Cora... definiția de "fanatism" (una din ele) e când nu vrei să asculți argumentele opoziției.
    Când nu vrei să le consideri.
    Când nu vrei să le discuți punct.
    Când ajungi să ștergi/cenzurezi argumentele.

    Desigur, ești revoltată când ești tratată la fel.
    Când ești scuipată subțire, din vârful buzelor adminului.
    Vezi punctul #1.

    Chiar îmi pare rău, tu nu ești obișnuită să ți se dea cu flit în ochi.
    Chiar cred că tu nu meriți - dincolo de fanatismul tău ocazional.
    Nevinovat dealtfel. Și bine intenționat.

    Dar iartă-mă dacă mă amuz pentru 4 secunde.
    :-)
    :D
    :X
    :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti sa te amuzi cat poftesti, daca asta te face fericit. Ce, ai plecat cu coada'ntre picioare din Mahala? Ti-au tras un sut in cur?

    Consider si discut argumente, dar sunt intoleranta fata de jigniri de orice fel, atat timp cat eu nu jignesc. In discutia cu ea, eu i-am adus argumente, ea si-a sustinut doar puctul de vedere initial(avea tot dreptul pana la coada) repetand acelasi lucru in 5 comentarii.
    I-am si spus ca nu vreau s-o conving de nimic(nu ma asteptam sa ajute), voiam doar sa inteleg de unde vine atata ura la un om care zice ca iubeste animalele. Si-am mai discutat si de ajutorul dat oamenilor/copiilor de care n-am sa vorbesc aici.

    Si poate ca nu m-ar fi deranjat nici cuvantul fanatism, desi ceea ce fac eu se muneste altfel, daca n-ar fi venit de la o persoana care, asa cum am spus, n-ar trebui sa dea lectii.

    In rest, sa fii sanatos si vesel si sa-ti consumi energiile in ceea ce te bucura.

    RăspundețiȘtergere
  3. Citat:
    "... ca nu m-ar fi deranjat nici cuvantul fanatism, desi ceea ce fac eu se muneste altfel...
    "credință"?

    Nu Cora, nu mi-a tras nimeni șuturi... tu, ca apărătoare de căței vagabonzi ar trebui să-mi iei apărarea, nu?
    :-)
    Jignirea... e în ochii privitorului, cum se spune.
    N-are rost să zic că n-am intenționat - tu oricum te-ai simțit jignită.
    E o chestie vestică, de sorginte corect-politică.
    Nu mă amuz deloc, oarecum îmi pare rău, fiindcă simt că pe tine te afectează REAL chestii d-astea.
    Cum aș putea să mă distrez?!?
    Cum aș putea să fiu fericit, dacă tu ești nefericită?
    (vorba vine, da' zic)
    Cu ce m-ar ajuta pe mine că tu ești nervoasă, nefericită, supărată?
    Oooo... mi se lungește coada! Ori ceva.
    Absurd, nu crezi?
    Oare... tu chiar crezi că eu îmi încarc energiile când tu ești supărată?
    :-)

    Astea fiind zise și mârâite, eu cred că trebuie să accepți ideea că nu toată lumea vede o situație (care o fi) exact ca și tine. De fapt, e un avantaj: ocazional, poți să remarci unde n-ai dat atenție la subiect.
    Da, e corect să crezi că ești cea mai tare din parcare, ca regulă generală de viață - dar trebuie să menții o oarece îndoială în dosu' minții - "dar dacă totuși...? gen.
    Nuș'... zic și io.
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Energiile nu le poti incarca, tehnic. Si cea mai tare din parcare nu-mi doresc sa fiu, e impotriva vointei mele, jur!

    Acuma eu stiu ca romanul s-a nascut poiet, dar nu de vorbe am in acest moment nevoie.
    Te anunt io cand o fi, bine?

    So, don't call us, we'll call you!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anytime...
      http://www.youtube.com/watch?v=HGo--yeN6c0

      Ștergere