luni, 7 octombrie 2013

frig inauntru

Ce bucurie! Cateii mei au casute!!!!
Si acesti catei cu casute mi-au dat una din cele mai mari lectii de viata.
Le multumesc din suflet celor care mi-au fost alaturi!

Bucuria nu poate sa-mi fie deplina, caci exista inca foarte multi catei fara casute si foarte foarte multi care nu vor mai avea nevoie de o casuta. Ce poate fi mai trist decat asta? Poate doar faptul ca asta se intampla in locul pe care-l numeam "acasa".

Azi, in statia de autobuz din capatul strazii mele, am vazut asta. Poate pentru a ma consola cu gandul ca umanitatea mai are o sansa si ca exista locuri in care mai exista o farama de normalitate.
De parca asta poate sa repare ceva...
Frig.
Inauntru.

2 comentarii :

  1. Foarte frumos! Cred ca persoana plimba cateii mai multor oameni... si se pare ca stringe si dupa ei. In locul numit "acasa" sint alte obiceiuri. Nu revenim asupra lor... ieri, insa, o doamna mi-a atras atentia si m-a si amuzant in acelasi timp: iesise la plimbare cu pisica in lesa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, tocmai asta facea, strangea dupa ei si-ti dai seama ca nu fac toti o data. :))
      M-am gandit si eu s-o plimb pe-a mea in lesa(pisica), ca si-asa catelusei nu-i place sa se plimbe.

      Ștergere