joi, 31 octombrie 2013

tavalugul groazei continua

Nu, nu s-a incheiat si e departe de a se incheia razboiul, mai ales cand de o parte sunt oameni inarmati la propriu si altii manati de ura care au puterea, iar de partea cealalta niste biete animale flamande si niste amarati care incearca in zadar sa le apere si al caror suflet e calcat in picioare de cei care pot sa o faca, de la inaltimea ignorantei lor.
Va imaginati ca intr-un sens giratoriu al unui mare oras apare o masina din care cineva cheama cainii si cand amaratii vin cu speranta unui codru de paine, primesc o ploaie de gloante, sub ochii ingroziti ai trecatorilor. Da, intr-un oras european. Iar primarul acestui oras european declara, dupa incidente:

"Îi felicit pe cei care i-au împuşcat. A fost legal. A fost legal (…) Îi rog pe toţi vânătorii din Deva să meargă să îi ridice (…) Îi rog să ia măsuri asupra lor (câinilor – n.r.), să nu mă lase singur. Este singura problemă pe care nu am putut să o rezolv până acum (…) Mă bucur când văd că am scăpat de ei".

De ce sunt acesti oameni atat de saraci cu duhul? Cum isi pot privi in ochi copii si nepotii? Nu mai am puterea nici sa-i urasc, am trecut prin toate fazele simtamintelor umane.
Am doar puterea sa intreb: voi intelegeti DE CE?

Povestea a aparut aici:
http://www.realitatea.net/zeci-de-caini-impuscati-din-mers-la-deva-primarul-felicita-initiativa-criminala-privata_826142.html

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu