miercuri, 2 octombrie 2013

Trebuie sa vedeti!

Priviti aceste imagini si spuneti-mi apoi ca sunt nebuna cand zic ca acesta este un macel.
Mai sunt!
Cum va simtiti, romani?

Copil in stare grava dupa ce a mancat pastile cu furadan intr-un parc. Caini comunitari si caini cu stapan morti din aceleasi cauze:
http://stirileprotv.ro/lbin/video_embed.php?media_id=60519600&section=2&video_section_id

NOTA: Imi pare rau daca lezez pe cineva din Romania caruia ii pasa si care ia atitudine. Oamenii aia care ies in strada, care fac galagie ca si mine sau care stau in padocuri cu caini pana la miezul noptii sa-i ingrijeasca, cum cunosc eu niste cazuri, oamenii aia au tot respectul meu.
Dar cei care imi rad in fata cand vad imaginile de mai sus(cum a facut azi o cucoana la Emil pe blog), ei bine n-au decat sa-si creasca copii asa, in spiritul mortii. A mortii lor morale.
Sa maltratezi si sa ucizi un animal fara aparate e treapta cea mai de jos a conditiei de om.

24 de comentarii :

  1. Nu, merci, nu trebuia.

    Atâţia sadici în libertate şi unora le e frică de câini

    RăspundețiȘtergere
  2. da, iti dai seama cati oameni cu adevarat bolnavi acolo? si ca asta se intampla sub ochii copiilor lor? ca sa nu-mi zici tu mie ca se feresc...

    ce cosmar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic asa: cazurile alea singulare de caini morti se datoreaza unor bolnavi mintali, psihopati etc. asa cum sunt si violatorii si pedofilii si astea sunt cazuri ce tin de statistica. N-ai ce le face. Acolo unde cadavrele sunt mai multe si sunt "opera" autoritatilor trebuie intervenit cu reclamatii si restu.

      In ce priveste cainii omorati de masini pe sosea... e chestie de viata si moarte, de doua ori era sa facem accident grav evitand caini, o data chiar am ramas cu masina avariata. Cainele s-a ridicat si a fugit... oricum ce era sa-i facem, desi in cazuri de-astea de ranire grava mai bine sa moara instant decat sa se tarasca cine stie unde si sa sufere cine stie cat...

      Chestia e ca situatia a scapat de sub control si pentru ca am stat in Bucuresti ultimii 14 ani si m-am plimbat prin toata Romania in ultimii 4 ani, pot spune ca din 2010-2011 incoace lucrurile s-au inrautatit considerabil.

      Pozele pot ajuta campania anti-eutanasiere, dar mai departe? Romanii nu vor adopta toti cainii maidanezi, asta-i cert. Trebuie gandita o intreaga strategie, altfel peste doi-trei ani o sa se ajunga tot aici.

      p.s. in week-end nu am putut merge la Mont Gosford pentru ca sunt inchise traseele de hiking: se vaneaza cu arcul... elani. Crede-ma, m-a blocat chestia asta si m-a umplut de sila instant. Adica... dai un ban si te uiti la animal.
      Si n-am putut sa nu ma intreb: cum au scapat toate tarile vestice europene de animale? De caini stiu sigur ca prin omorare masiva.
      Chestia e ca oricum privesti lucrurile, omul are mainile manjite cu sange. Nu tot omul, dar si noi cand emigram in tari civilizate si zicem "vaaai, e mai bine ca in Romania!" nu vedem ca de fapt e mai bine ca au facut altii... "curatenie".

      Ștergere
    2. Si tu propui sa stam cu mainile-n san pentru ca si in Canada se vaneaza cu arcul(alti dobitoci), iar in tarile vestice s-au omorat cainii?

      Avem mai degraba mainile manjite cu sange cand stim ce se intampla si tacem.
      Putem sa ne adresam societatilor de protectie a animalelor din Canada/autoritatilor/etc si sa-i intrebam de ce in Canada in 2013 se trage cu arcul in elani sau putem sa nu facem nimic si sa-i reprosem lui X ca de ce ii place in Canada, cand in Canada se trage cu arcul in elani.
      Eu nu tac, daca asta ma deranjeaza profund. Daca nu ma deranjeaza, ma uit pe geam.
      Cat despre daca e mai bine in Romania sau aiurea asta e o chestiune personala, iar fiecare e liber sa traiasca acolo unde-i place.

      Imi spui ca trebuie gandita o intreaga strategie. Da, trebuie gandita. De ce n-o gandim? Ce ne impiedica pe noi romanii sa gandim o strategie in general, in orice domeniu?
      S-au luat bani de la UE sau nu pentru caini? S-au facut falsuri sau nu cum ca au fost sterilizati caini care n-au fost?
      De ce nu conteaza nimic din toate astea, de ce nu conteaza pentru romani furtul, minciuna, hotia, plagiatul??

      Pentru ca in Canada se trage cu arcul in elani?
      Nu sunt suparata pe tine, dar aproape ca vii si-mi spui sa nu fac nimic pentru ca e normal ce se intampla!

      Nu e normal! E odios! E infernal! Nu putem ca natie sa toleram asa ceva, ne autodistrugem, daca n-am facut-o deja!

      Ștergere
    3. Nu propun sa se stea cu mainile in san, dimpotriva. Stii ca au fost proteste in Montreal pentru Rosia Montana? Am fost. In Romania am scris de nu stiu cate ori despre maidanezi, mama are acasa la tara patru caini, doi fiind luati de pe strada.

      Problema e ca romanii de aici s-au integrat si-si vad de-ale lor fara sa mai aiba vreo treaba cu problemele Canadei sau ale Romaniei.

      Protest pentru caini? 0 (exceptie: 1 om la ultimul protest pentru RM).
      Protest pentru Rosia Montana? Maxim 70-80 de oameni.

      In decembrie 2012 cand se instala Ponta am fost la Universitate in piata. Stii cati au mai fost? 200-300 maxim.

      Nu l-am votat pe Oprescu, un primar exemplu pentru iresponsabilitate crasa, si am incercat sa-i fac si pe altii sa inteleaga. M-a evitat lumea o perioada pana mi-a trecut...

      Concluzia mea e ca romanii sunt prea putin uniti si aici si acasa.

      Eu n-am vrut sa dau de inteles ca nu faci nimic. Ar fi culmea! Dintre cei stabiliti in Canada sunt asa putini cei care scriu, iau atitudine, comunica despre Romania, incat ar fi culmea sa ma iau tocmai de ei!
      Am vrut sa spun ca procesul e de durata si ca fara o strategie va fi o problema continua pana cand toata lumea va obosi, se va face liniste, si
      resuscitarea va veni odata cu alta moarte cumplita a vreunui copil (pe bune acum, deja adultii si batranii sfasiati de caini sunt cazuri banale, doar copiii mai trezesc interes... )

      Cine sa faca strategia? E greu de spus. E ca atunci cand ne criticau francezii pentru ce facem cu rromii si cand au ajuns si la ei n-au stiut cum sa-i imbarce mai repede spre Ro...

      Daca vrei sa stii motivele mele pentru care nu sunt implicata direct in treaba asta, dar indirect as fi:
      - stiu ca ong-urile au luat bani si ca prea putin s-a vazut in strada: catele sterilizate au fatat si la blocul meu...
      - stiu ca primarul nu ia masuri concrete pentru ca nu si-ar pune niciodata in cap pensionarii care l-au votat de pilda
      - stiu ca oamenii, in lipsa unor amenzi, vor continua sa abandoneze catei in strada
      - stiu ca numarul cainilor adoptati va fi mult prea mic

      Singura solutie este cea in care te implici si tu: adaposturi private, insa nu pot acoperi milioanele de caini la nivel de tara.

      Matematic, nu ies socotelile si cainii vor continua sa fie pe strazi ceea ce nu e ok. Nu sunt veverite ca astea din Montreal sa scormoneasca in tomberon si sa fuga in copac. Pur si simplu nu sunt.

      Ștergere
    4. Absolut de acord! Eu de-asta m-am entuziasmat asa cand am vazut ca sunt cetateni simpli si nu ONG cei de mai sus. Nu pot sa acuz nici ONG urile la gramada, pentru ca sigur sunt si acolo oameni care-si fac treaba. Femeia care a gasit cainele caruia i s-a taiat botul era de la o organizatie si e foarte activa pe FB in incercarea de a salva si a da spre adoptie cat mai multi caini. Acuma chiar nu stiu daca inainte a facut ceva sau nu, dar nu am dreptul sa o acuz.

      De acord ca adaposturile private nu pot salva tot si cainii nu pot sta la infinit nici in adaposturi private, fara sa vada picior de om, ca se salbaticesc de-a dreptul. DAR daca nu facem nimic vor muri toti si vor muri in chinuri, cum au murit cei maltratati mai sus.

      Persoanele pe care eu le vad pe FB au reusit si reusesc mereu sa dea spre adoptie, in tara si f. mult in afara. Multi straini adopta, sensibilizati de ceea ce se intampla. M-a impresionat un englez care a adoptat un caine batran de 12 ani. Iti dai seama ce gest de omenie? Un caine pe fruntea caruia scria moarte. Si o doamna casatorita cu un japonez care a venit din Japonia si a luat un caine.

      Si masuri trebuie sa ia in primul rand guvernul, sa dea lege DE URGENTA sa se controleze sterilizarea cainilor din curti si de la tara. Daca e stare de urgenta, sa faca legi speciale, dure, care sa pedepseasca abandonul si pentru cazuri de cruzime ca sa opreasca macelul.
      Ma enerveaza la culme sintagma: "noi ne ocupam de caini si copii nu au ce sa manance". Nu ca nu mi-ar pasa de copii, dar de fiecare data cand un roman o rosteste, devine partas la nepasare cu guvernul care nu face nimic. Daca nu s-a facut nimic pentru copii si batrani, atunci nu facem nimic nici in alte parti, de parca banii nu ar fi impartiti pe sectoare si de parca nu s-ar evapora oricum.

      Cainii vor continua sa fie pe strazi atata timp cat nu exista lege dura pentru idiotul care-l lase sa se inmulteasca apoi arunca cainii in strada...
      In fine, eu ma agit, tot ce pot sa fac e sa arat lumii ce se intampla, am scris la CNN, la cat de multe organizatii mondiale de protectie a animalelor am putut, azi scriu televiziunilor canadiene, presiunea poate-i va face pe guvernanti sa miste.
      A... si am pus pe pagina de FB a lui Ponta poza cu catelul maltratat, si l-am intrebat cum ii place. Poate o arata si copilului lui, daca e ceva normal ceea ce se intampla.

      Ștergere
  3. Da, Claudia, cazurile alea se datoreaza unor bolnavi mintali; e mai practic sa te feresti de vecini decat de caini.
    N-am putut sa vad toate pozele, dar din cate am vazut cainii aia nu erau loviti de masina si cel ma important, NU ERAU EUTANASIATI. Erau macelariti! Da, in alte tari sunt adunati de pe strazi si eutanasiati! Nu jupuiti, nu taiati, nu batuti! Iar cei care-i chinuie sunt inchisi!

    Cora, ce s-a facut cu banii UE pt caini? Avem o poza acolo - s-au adunat de pe strazi, teoretic castrat, deparazitat, marcat urechea (cip?) si dat inapoi strazii. Dupa care, pe bani sau doar din placere, omorati. Pe blogul ala apar caini omorati desi au cip (sau ce-o fi) in ureche, deci sunt sanatosi si nepericulosi.

    Nu stiu daca au fost cu adevarat castrati sau doar pe hartie, la blocul meu din Bucuresti in primavara asta am vazut 4 catelandrii noi-nouti, productie autohtona (aveau mancare, cotet, vecini preocupati). Dar fratele meu zice ca la bocul lui au aparut intr-o zi vreo 5 caini necunoscuti pana atunci care-au stat dezorientati langa o intersectie cateva zile apoi s-au aciuiat pe la blocuri; crede ca au fost adusi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cora, de ce insiști cu naționalitatea? Măcelul are loc pentru că suntem români? Serios acum. Sunt oameni care depun o muncă istovitoare pentru câinii străzii, ăia ce naționalitate au?
    Serios acum, foarte serios, la Paris, Londra sau la tine în Canada totul merge strașnic? Fiecare țară, implicit naționalitate se confruntă cu demonii ei.
    Tot ce se întâmplă vine de la ignoranță și obscurantism, nu de la naționalitate. Eu mă bucur că m-am născut aici, dar sunt fericită că am descoperit ce frumos este să fii român.
    Tu ești sigură că știi ce înseamnă să fii român?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ddunia, cu siguranta nu mai stiu ce inseamna sa fii roman si nici nu vreau sa aflu. Ai dreptul sa fii mandra de tara ta, dar nu-mi cere s-o fac, mie imi e sila ca m-am nascut in tara unde se intampla asa ceva sub ochii tuturor, sub ochii copiilor.
      Nu, in Canada nu e raiul pe pamant, politicienii mint si fura, vrei sa-ti arat articol pe blog unde am scris despre asta?
      Si in Canada se macelaresc foci, se extrage petrol din nisipuri bituminoase si primul ministru nu vrea sa semneze cele mai de bun simt acorduri internationale. In Canada sunt probleme mari cu autohtonii care sunt departe de a fi fost rezolvate.
      DAR in Canada oamenii se opun la toate astea, ia atutudine, extrem de multi nu-l plac pe primul ministru(nu intru in amanunte, dar daca vrei, discutam in alta parte).
      In Canada oamenilor le pasa, in general. Oamenii dau dovada de civism, isi invata copii sa dea ceva societatii in care traiesc, fiecare tanar face benevolat. Multi multi batrani fac de asemenea benevolat, adica ii ajuta pe altii, in special in spitale.
      In Canada nu e rusine sa spui ca esti gay, poti sa infiezi copii daca esti gay si e interzis sa fii marginalizat, iar oamenii gasesc asta firesc.
      In Canada oamenii nu sunt indiferenti. Daca in canada se intampla macelul asta, fii sigura ca nu erau in strada cativa si aceeasi, ca la Bucuresti, ci zeci sau sute de mii de oameni.
      Si nu in ultimul rand in Canada parintii isi invata copii sa iubeasca animalele. Exista si aici abandon de animale(daca vrei discutam cauzele), dar exista adoptie, iar oamenii au bunul simt elementar sa-si sterilizeze cainii.

      Stiu ca sunt oameni care-si fac treaba in Ro, cei pe care vreau sa-i ajut sunt in ro, nu in canada, sunt minunati, dar sunt prea putini ca ei. Sunt si in ro oameni care protesteaza, care-si invata copii sa fie buni si care sufera acum din cauza atrocitatilor si a neputintei. Depinde de tine in care tabara te incluzi, eu nu te-am inclus in nici una, depinde de tine daca te simti sau nu lezata.
      Eu locuiesc in Canada, dar cand romanii au scris petitie impotriva primului ministru plagiator, am pus-o la mine pe blog si am semnat-o, cand un medic(impricinatul) a scris petitie pentru legea sanatatii, am pus-o la mine pe blog si am semnat-o. Si am facut asta ca romanca. Daca toti ar fi facut-o, POATE se schimba ceva.

      Si nu stiu daca macelul are loc pentru ca suntem romani, dar are loc in romania si oripileaza o europa intreaga. Iar daca nu se doreste sa se faca ceva din interior, TREBUIE sa existe resiune din afara. Trebuie ca opinia publica internationala sa ia o asemenea atitudine incat sa-i oblige pe politicieni sa opreasca macelul si sa-si foloseasca in sfarsit creierul.
      E sau nu evident ca prima lege care trebuie data si respectata este cea care controleaza sterilizarea cainilor? Toata lumea vorbeste de cat de multi sunt, aproape nimeni nu vorbeste despre asta. Ii omoara pe cei de azi, vor veni altii maine! Asta se vrea, caci sunt masina de facut bani, fiecare caine mort inseamna bani pentru rezolvarea problemei. Si ei(politicienii) o rezolva an de an. Iar tu ii aperi indirect, certandu-ma pe mine, in loc sa te revolti si sa-i iei de guler.

      Si da, astea se intampla in ro, nu in china, nu in madagascar. Iar eu sunt romanca si am dreptul sa fiu scarbita de asta cum si tu ai dreptul sa te simti mandra.

      Ștergere
  5. Textul tău nu m-a făcut să mă simt nici cum, nici ofensată, nici inclusă într-o tabără, ci doar nespus de tristă.
    Ceea ce se întâmplă în România, repet, nu ține de naționalitate, ci de educație.
    Tot ce ai scris, cu argumente, știu. Am citit și textul de pe blog cu politicienii, petiții puse de tine pe blog am semnat și eu, de ultima știu sigur.
    Dar orice argument ai aduce, îți spun că nu are de-a face cu faptul de a fi român. Trăim într-adevăr niște vremuri aici în țară care derutează, dar identitatea noastră e dincolo de câini, de Ponta, de Elena Udrea.
    Eu nu sunt mândră de faptele unor români, eu sunt mândră de aceia care muncesc să fie români, iar exemple sunt multe.
    Unii români, românul pur și simplu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand ai o gradina de care esti mandra si pe care vrei s-o arati, trebuie sa smulgi mai intai buruienile din ea, altfel ai o gradina de care esti mandra, care poate avea legume si flori, dar care nu se vad de buruieni.

      Si stii si tu la el de bine ca mine ca intr-o gradina napadita de buruieni, cu greu creste o planta tanara si vigoasa, care sa mai si rodeasca. Cam despre asta e vorba in romania, buruienile au napadit gradina si-ncep sa ne intre in ochi unora dintre noi. :(

      Ștergere
    2. E o problema de memorie... gradinarul a uitat care sint buruieniile asa ca le cultiva cu mare spor... :(

      Ștergere
  6. Uitati-va pe pagina doamnei acesteia, uitati-va la posturi pana mai in urma si judecati cine e normal ca cap, omul asta impreuna cu cei care ajuta sau aia care incita la crima in numele mortii unui alt suflet nevinovat, copilul Ionut?
    Am auzit ca parintii lui Ionut cer despagubiri de 2milioane de euro. Poate ii strang guvernantii din aceste morti...

    https://www.facebook.com/codruta.deea

    RăspundețiȘtergere
  7. Cora, sint aproape sigur ca o parte semnificativa din pozele date de siturile lincate de tine nu sint nici din rouminia. Asta nu inseamna ca am o parere mai buna despre roumini, dar trebuie sa ai mare grija cind iti acorzi increderea in alti oameni. Mai ales in oameni care vorbesc si/sau scriu roumineste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot ce se poate, crezi ca pot verifica? Ceea ce pot sa-ti spun cu certitudine e ca al doilea link(catelul caruia i s-a taiat botul) e autentica. Tu poti s-o privesti? I-am trimis-o lui Ponta, sa se uite si el, ca boul de Basescu nu are blog, da' creca o pun pe blogul fiicasii ca tot alapteaza.

      Copilul cu pastilele de furazolidon(sau cum se cheama) e real.
      Si azi/ieri o catelusa a fost violata. In romania. Astia trebuie internati de urgenta.

      Ștergere
    2. Eu cred că se poate.
      Verifica.
      Dacă vrei, desigur... :-)

      Poza alb-negru cu fetița cu umbrelă și câinele mort aparține lui Pedro Luis Raota - fotograf argentinian, născut în 1934 și mort în 1986.
      http://aficionadosfotografia.blogspot.com/2011/01/maestros-de-la-fotografia-pedro-luis.html

      Mi-e lene să iau toate pozele la puricat.
      Poate vrei tu?
      Fă un serci de guglea pentru aplicația gratuită "image search" - se folosește ca să găsești proveniența unei poze oarecare.
      http://www.tineye.com/search/48d95664a749b29b5f1cd1a2a7b1498fa76a0255/

      Problema cu "voluntarii pentru iubire" e că sunt mai proști decât un sac de caiele de potcoave. Ei cred că restul lumii e la fel de tâmpită - deci, aplicăm metoda "las'că merge!"
      Mai și aplică ceva referitor la România - lângă poza lui Raota... câini otrăviți, alea, hai, mă lași?

      Jenibil e puțin zic.
      Jignitor din partea mea să ridic preșu' și să arăt murdăria?
      Desigur...

      Hai să vedem câtă integritate ai să lași comentariul ăsta.
      :-)

      Ștergere
    3. Anonimule, poza cu fetita e clar ca nu e din ro, deja a fost publicata pe fb de nenumarate ori.

      Te las pe tine sa cauti indicii in urmatoarele si sa-ti folosesti inteligenta(daca nu ai timp sa cauti pe google) ca sa decizi daca sunt sau nu din ro.

      Jignitor ca-mi spui ca pozele nu sunt autentice? NU!

      E jignitor ca faci prosti oameni pe care nu-i cunosti, sub apararea anonimatului, desi cateva elemente mai sus te dau de gol...

      Poti considera c-ai facut o fapta buna azi, poti sa mai vii si maine sa jignesti.

      Ștergere
  8. furazolidonul e pentru stomac... furadan.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am sa las din postul lui Blegoo numai intrebarile, probabil ca nu merita sa-i raspund, dar o fac totusi si-i promit sa e ultima data cand comenteaza la mine pe blog.

    "Cora, nu te-am văzut indignată atunci cîn PolPot măcelăreau OAMENI.
    Doar fin'că aveau liceul la bază.
    Ai tăcut chitic, nu?

    Arată-mi mie... unde ai luat tu... aceeași atitudine... apropo de OAMENI omărâți, măcelăriți, torturați. Hai, că avem evenimente la grămadă.

    "...oooh, dar vaiii... cățelușu'... "
    Între timp, tăiem capu' la femei, bărbați și copii.

    Tu ejti preocupată de căței.
    Trei milioane de morți în trei ani.
    Oameni, nu căței.

    Un milion pe an."

    Am sa-ti spun ceea ce am spus si altora pe alt blog, ceilalti erau doi si ma atacau in acelsi timp si din acelasi motiv, pentru ca am luat apararea cateilor.
    Nu sunt maica Tereza si nici societate de binefacere, dar de fiecare data cand un roman a facut o actiune pe care am considerat-o conforma cu principiile mele, am ajutat, desi uneori a fost doar simbolic.
    E vorba de vreo doua actiuni pe care le-am enumerat deja si mi-am adus aminte de cea de-a treia cu catedrala neamului(care ma scoate si acum din sarite cand ma gandesc).

    N-am scris despre mortile oamenilor, nu sunt jurnalista, cu atat mai putin jurnalista de razboi, scriu la mine pe blog despre ceea ce poftesc si nu dau nimanui socoteala.
    Dar fac ceva concret ca sa ajut oamenii sarmani, Blegoo, datorita mie cel putin un copil african merge la scoala, de ani de zile. Si daca atat tu cat si ceilalti care-mi dati in cap pentru ca mi-e mila de-un caine ati face la fel, cativa copii ar putea fi mai bine educati si lumea asta ar fi un pic mai buna. Asta stiu eu sa fac pentru oameni, daca tu faci mai mult, ai tot respectul meu.

    Sentimentele tale fata de romania si ceea ce se intampla acolo nu ma privesc, esti sau nu esti de acord cu mine, ma lasa rece, dar nu mai veni la mine pe blog pentru ca noi doi n-avem nimic in comun, dar NIMIC.

    Nu stiu cu ce esti tu obisnuit si nici nu vreau sa stiu, dar mie nu mi-e frica sa exprim ceea ce simt, iar ceea ce simt acum fata de romania si ceea ce se intampla acolo nu poate fi descris in cuvinte.
    Stiu ca exista inca oameni buni si-mi pare rau daca s-au simtit lezati, dar tu nu pricepi CA ASTA SIMT?
    Oricum nu te intereseaza raspunsul si esti plin de resentimente si ura, eu n-am nimic personal cu tine, doar ca n-avem subiect de discutie, pricepi?
    Te rog eu frumos sa fim oameni civilizati si sa ne ignoram daca ne mai intalnim pe alte bloguri. Daca nu se poate, e simplu, nu mai vin acolo unde esti tu si gata.




    RăspundețiȘtergere
  11. problema cainilor in Ro este f. veche. In 1860, un ziarist in Bucuresti pomeneste de prea multi caini, prea multa mizerie. Ce s-a schimbat in anii acestia? nimic.

    Mi se pare insa aiurea sa ne compari cu celelalte tari. Suntem 100 ani in urma lor. Da, si celelalte tari din euopa au eutanasiat, pt ca lucrez in unitate multiculturala (se vorbesc 1 limbi aici) unii colegi nu sunt mandri dar recunosc ca isi permit acum sa fie contra eutanaiserii pt ca bunicii lor au facut mizeria asta!!!. Germania in anii 1930 impuscau cainii pe strada fara lesa. Londra interbelica: vezi Doamna si Vagabondul. Belgia inca eutanasiaza. Sunt state in SUA care eutanasiaza la 48 de ore tot ce gasesc pe strada.

    Problema in Ro e mult mai complexa, educationala ( cainii pe strada sunt acolo pt ca oamenii ii abandoneaza, nu ii sterilizeaza, ii poarta fara lesa, nu strang rahatii, etc), dar si furturile si neregulile din centrele de ecarisaj, ce fura banii alocati pt o eutanasiere cu anestezie.
    Problema e actuala si de peste 100 de ani. Iau atitudine romanii acum, sau o lasa copiilor, mostenire.

    Mi se pare insa trist ca oamenii reactioneaza la agresarea cainilor. In Romania si copiii sunt agresati, iar mie mi se par principala prioritate. E o practica atat de comuna sa se tipe la animal, la copil, sa se loveasca animal/copil, sunt oameni care prefera sa dea de mancare unui maidanez si nu unui copil/batran abandonat. Da, sunt romani care li se pare normal sa urle la un copil, inclusiv o educatoare, care o zice cu normalitate!!! ca urla la un copil de 2 ani ...

    Din punctul meu de vedere, romania are f. multe probleme. Eutanasierea cainilor este una una cu prioritate mai mica. Faptul ca au fost ucisi cainii cu agresivitate, sunt cazuri de dezaxati. Dar agresivitatea, lipsa de toleranta, coruptia e cea mai importanta : toate sunt abuzuri.


    P.S. am venit din Bucuresti de 2 zile. Cred ca m-am obisnuit cu Bruxelles-ul, unde nu am vazut 1 singur caine fara lesa in cativa ani. Da, mie mi-e frica de caini, de cand m-au atacat o haita de 10-15 in apropiere de bloc - si asta nu doar o data....

    RăspundețiȘtergere
  12. "Mi se pare insa trist ca oamenii reactioneaza la agresarea cainilor. In Romania si copiii sunt agresati, iar mie mi se par principala prioritate".

    Trist mi se pare un asemenea comentariu, dar poate nu asta ai vrut sa spui.
    Mi se pare trist ca nimeni nu vrea sa vada cum sunt din nou mintiti si inselati. Inselati pentru ca s-au mancat banii pentru sterilizari pe hartie asa cum se vor manca cei pentru eutanasieri pe hartie(in realitate cainii vor fi otraviti si schingiuiti) si mintiti pentru ca aceasta lege nu va rezolva NIMIC atata timp cat nu se da o lege de control a cainilor din curti, in special de la tara unde oamenii aia sunt inconstienti. Dar nu se da asa o lege, n-avem timp de asta si oricum nu ne intereseaza...


    Faptul ca acum 100 de ani se omorau negri in America nu da dreptul ca asta sa se reproduca. Faptul ca erau impuscati caini in cap nu stiu unde acum 50 de ani nu scuza in nici un fel ororile.
    Si da, cazurile amintite sunt ale unor dezaxati. Care traiesc printre noi si ale caror acte ni se par pana una-alta normale, din moment ce scrii fraze ca mai sus. Ar trebui sa ne revoltam, sa nu fim de acord cu asa ceva, sa luam atitudine, atata timp cat nu ne intereseaza suntem partasi la oroare.

    Zici ca importanti sunt copii si sa nu se tipe la ei. Dar ce parere ai despre faptul ca un copil nu trebuie nici macar sa vada sau sa auda de acte de violenta? Esti convinsa ca aceste acte de violenta nu se fac sub ochii copiilor? Eu nu! Si asta e inca o mare problema pe care am repetat-o de nu stiu cate ori, dar aproape toti care ati venit aici ati vazut doar un lucru: O REVOLTA NEFONDATA.

    E tare trist si mie mi-e tare rusine. Rusine de indiferenta, rusine ca nu putem fi oameni, rusine pentru ca alegem ignoranta. Nu vedem mai departe de propria ograda si credem ca suntem buricul pamantului. Fac pariu c-o sa ne intrebam nu peste mult de ce suntem priviti chioras de X sau Y natie, cand noi suntem perfecti.

    Si sa-ti mai spun ceva: bunatatea nu are prioritate. Esti bun cu un caine pentru ca esti bun cu un om, cu o maimuta sau cu orice altceva. Vrei sa spui ca cineva care bate cu bestialitate un caine va oferi un colt de paine unui infometat? Ma faci sa rad!

    Si da, romania are f. multe probleme si a ales sa n-o rezolve pe nici una. Doua dintre acestea sunt indiferenta si prostia crasa. Prostii fac legea in romania si indiferentii tac. Sau invers.

    Si pana la urma tot n-am inteles ideea centrala a comentariului tau. Aceea ca n-ar trebui sa ma revolt? Sa stau mumos si sa ma uit la Antena? Sau ca tie ti-e frica de caini? Ca de eutanasiat stiam deja ca vrei sa-i eutanasiezi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PS- Vezi ca aia cu ziaristul de la 1860 ne-ai mai povestit-o. Dar daca tot inisti si constati ca nu s-a facut nimic, poate te intrebi si de ce, ca pe vremea comunismului se omorau cainii intr-o veselie.
      Poate ca n-o fi asta solutia? Poate ca trebuie sa umblam la cauza, nu la efect... ce parere ai?

      Ștergere