luni, 28 octombrie 2013

wake up...

"Atunci de ce tacerea asta
Atat de densa, de ingrozitoare?
- Ba comunicam cu cei de dincolo
Tot timpul
Dar nu mai avem ce sa ne spunem."
                   Atunci, Marin Sorescu

Prietena X(romanca) imi spunea acum doua zile ca nu m-a sunat cand a "vazut" ca sunt afectata de ceea ce se intampla in romania cu cainii, in primul rand pentru ca stie ca eu imi revin rapid in cele mai dificile momente si-n plus P e atat de deosebit ca persoana ca sigur "imi ia supararea cu mana".
Ghinion!
Si noroc! Noroc ca nu ma astept la prea multe. De-acuma va fi si mai bine, nu ma mai astept la nimic.
Aaaa, ea ma sunase sa-mi spuna ca nu-i e bine, voia doar sa stea de vorba cu cineva... :)

Si ce mai ascultam atunci cand afara ploua, bate vantul si-i aproape frig...

2 comentarii :

  1. senzational ultimul volum al lui Sorescu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie-mi place mult limbajul lui simplu, de fapt cred ca forta poeziei lui sta in faptul ca reuseste sa transmita mesajul cu naturalete si taranului simplu, si intelectualului rafinat.
      cu toate astea poezia lui sorescu nu e simpla, are incarcatura si subtilitate pe mai multe nivele si-si ia fiecare din ea ce are nevoie. :)

      Ștergere