marți, 1 octombrie 2013

ucigasii de vise

Ucigasii de vise sunt imbracati in negru, poarta cravata, se plimba in masini luxoase de serviciu, eventual blindate. Ei ucid cu precadere visele bune pentru ca lor le place cosmarul.
O sa-mi transform blogul intr-unul de criza, dar n-as putea sa scriu despre soare si vant, atata timp cat in sufletul meu e criza. Am scris celor de la WSPA(World Society of the Protection of Animals), pe FB si pe email si mi-au raspuns foarte repede. Facusera deja un apel pe 24 sep catre presedinte si primul ministru in care se ofereau sa ajute, dar nu au primit raspuns.
Nu stiu daca isi vor destupa urechile (presedintele si primul ministru cu care face un cuplu perfect) ca sa ne asculte, dar noi o sa strigam tare si repetat, caci mai mult decat viata n-au ce sa ne ia! Demnitatea ne-au luat-o de mult...
Pe ambasadoarea Romaniei in Canada am cunoscut-o personal, pare un om bun. Macar sa transmita spre Bucuresti informatia si scrisorile de protest pe care le primeste. Nu ca ma astept la miracole de la oamenii in negru...
Va multumesc pentru ca v-ati oprit, aveti AICI linkul catre scrisoare si nu uitati ca puteti ajuta cu putin, care poate deveni mult, prin intermediul acestor oameni minunati, AICI.


WSPA Canada
WSPA Canada7:55am Oct 1
Hi C....,

As you likely know, the situation for animals in Romania is a challenging one. WSPA has been monitoring the situation. You can read this news story we released last week about the issue:
http://www.facebook.com/l/lAQH1I3XfAQEfXBuqfq22RTqWinM1zG0aGrhQDAUKaURelQ/www.wspa.ca/latestnews/2013/WSPA-appeals-to-the-romanian-government-to-halt-stray-killing-law.aspx

Also, this morning, I am launching a letter-writing campaign for Canadians. Using our easy form, they can write a letter to the Romanian Ambassador to Canada, asking her to share our concerns with her government.

The link will be available on our Facebook page in the next hour.

If you're not in Canada, you can use the action that is available on the WSPA International page.

Best...
WSPA appeals to the Romanian Government to halt 'stray-killing' law
www.wspa.ca

We're disappointed to hear that the Romanian Constitutional Court is keeping the “stray-killing” law...








































































5 comentarii :

  1. Te inteleg. Asa sunt si eu cu Rosia Montana. Si nici pentru eutanasierea cainilor nu sunt, as fi pentru biciuirea oamenilor care ii arunca in strada, dar nu se mai practica. As fi si pentru amenzi, daca s-ar da cui trebuie, cand trebuie.

    Eu vad unite toate problemele astea legate de ce se intampla in Romania: e pretul indiferentei adunat in timp. Nu prea vad romani uniti, nu destui, nici acasa si nici aici. Si cu alte cuvinte, pretul creste. Pentru toti la un loc (financiar sau emotional, dar tot pret e...)

    RăspundețiȘtergere
  2. Indiferenta si prostia crasa, hai s-o spunem pe-a dreapta. Indobitocirea prin televizor practicata de 20 de ani.
    Faptul ca unii nu au nici cea mai vaga urma de civism, traiesc inca in epoca pietrei din punct de vedere al civilizatiei. Si nici nu ii invata nimeni, poate ca pentru unii ar mai fi o sansa.
    Acolo unde nu e prostie, da, e indiferenta. Nici altii nu sunt perfecti, nu exista natii perfecte, dar uita-te la astia aici ca iau atitudine, se implica, fac voluntariat, dau ceva societatii desi nici politicienii lor nu sunt mai breji(bine, nu sunt chiar ca aia din ro). Ca sa nu mai vorbim de toleranta.
    Noi am extermina tot ce nu ne place, astfel incat la sfarsit vom fi morti cu totii.
    Incepem cu cainii, apoi ne otravim lacurile... apoi o sa ne ia dracu, vorba lu' Moromete.
    Mi-e tare sila si mi-e tare greu sa nu judec.
    Va mai duceti duminica la protest? Nu stiu cum sa fac, ca P nu e aici sa stea la galerie, dar as veni si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e si duminica. Nu stiu daca folosesti facebook. E o pagina dedicata celor interesati si pentru fiecare dumnica se face eveniment.

      Legat de romanii de aici am un mare of pentru ca da, ei vad ce se face in Canada (proteste, voluntariat) si cu toate astea n-au invatat nimic de la tara de la care au pretentia sa obtina sau au obtinut deja cetatenie. Sincer, sunt mai dezamagita de romanii de-afara decat cei din tara. Aia de-acasa au scuze pentru ignoranta lor, dar cei plecati or avea pentru ipocrizie??!

      Ștergere
    2. S-au detasat. E un fel de autoprotectie. Sau o fi indiferenta. Habar nu am si sincer, nici nu prea ma intereseaza. Eu nu cunosc multi romani si chiar daca cunosc, cern repede.
      Viata-i prea scurta. :)

      Ștergere
  3. Pentru ignoranta nimeni n-are nici o scuza, parerea mea, cei de afara au dreptul sa se inveseasca aiurea, pe ei tara lor i-a "lepadat".
    Si schimbarea vine/trebuie sa vina intotdeauna dinauntru, nu din afara. Ca n-o sa vina romanul din Canada sa adopte cainele din romania sau sa ia hartia de pe jos. Nu stiu, zic, desi ar putea s-o faca la o adica. Dar nu e obligat.

    RăspundețiȘtergere