joi, 19 decembrie 2013

Gata!!!

Azi am terminat ultimul examen care a fost transformat in examen la domiciliu si-n trecere spre serviciu l-am introdus cu maxima repeziciune pe sub usa biroului profului. Sunt liberaaaaaa!!!! Atat de libera incat imi vine sa zbor maine. Ar fi indicat sa-mi fac totusi si bagajul, poate am timp asta seara. :)

Sunt deci libera si ferice pe deasupra, pentru ca asa cum speram, la lucrarea de trimestru de la cursul de arhitectura, cea despre Le Corbusier, am luat nota maxima, cu mentiunea Bravo si multe alte comentarii scrise pe coperta, printre care unul amuzant de-a dreptul: "Français- Excellent". M-a amuzat pentru ca nu e chiar adevarat, ca eu cu ortografia franceza stau prost, dar m-am ameliorat mult la sintaxa. Adica e pentru prima data cand felul meu incalcit de exprimare atat in limba materna cat mai ales in franceza ma ajuta.

Se pare ca frazele mele lungi si inversiunile in care pana si eu ma pierd sunt tocmai bune de istoria artei. Sigur ca sunt mereu atenta sa le pun la toate subiect si mai ales predicat, sa fie oarecum legate si eventual intr-o buna concordanta a timpurilor, dar de data asta mi-a iesit mai bine decat ma asteptam. Nici o greseala de gramatica, vai, ptiu, ptiu sa nu ma deochi.
Proful a facut una mica intr-unul din comentarii. hi hi

Am observat ca, cu cat sunt frazele mai lungi si mai rasucite, cu atat dau mai bine la public.

He he, glumesc, m-am bucurat ca am luat A+ si desi nu e prima data, la lucrarea asta chiar imi propusesem sa iau nota maxima, "Corbu" fiind unul din arhitectii mei preferati.
Trimestrul asta a fost usor si frumos, abia il astept pe cel care urmeaza. :)
Dar pana atunci sunt curioasa sa vad ce parere are proful de Modernism de lucrarea cu Bacon si "animalitatea din noi",  sunt tare curioasa, mai ales ca e proful meu preferat.
Acum trei seri, la ultimul curs, la ora 20.59 a fost nevoit sa puna punct spunandu-ne cu regret ca ar mai avea nevoie cam de o ora sa termine TOATE exemplele, adica toata materia, dar ca nu vrea sa ne ceara sa ramanem dupa curs ca sa o termine. Esti nebun? Nici eu nu vreau, mai ales ca sunt dupa un examen de 3h si alte 2h59 in care scriu non-stop in timp ce ma zgaiesc la diapozitive si nici nu sunt Napoleon. Plus ca bucata asta despre arta mininala o facusem deja la cursul de arta contemporana, tot cu el si nici n-am avut timp s-o uit, deci teoria o stiam. Exemplele nu erau aceleasi, dar na, poate data viitoare!

Asadar sunt liberaaaa!!! Abia astept sa mananc o supa iute la restaurantul din coltul strazii, imbracata in rochie fara maneca.
O brad frumos, o brad frumos, cu cetina tot verdeeeeee! :)

7 comentarii :

  1. Bravo si din firfiricia!:) Nu e cam umed pentru rochie fara mineca?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, multumesc!
    O sa iau si-un fular de aruncat pe umeri, au cas où... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari!
    chiar ma intrebam ce mai faci de nu te mai vad online.

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci. In ultima vreme mai mult pe FB. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci, merci, am vazut aseara si nota finala pe net, care e tot A+. Sa ma laud acum bine, ca poate e ultima data... loooll

    RăspundețiȘtergere
  6. Cora_,
    foarte multe congratulaţionuri! A+, şapo!

    RăspundețiȘtergere