luni, 2 decembrie 2013

sa fie cei negri?

sa fie cei rosii? aceasta-i intrebarea!

23 de comentarii :

  1. rosii!!! ii vreau pe cei rosii! Au marimea 40?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum se poate pune aici o poză? Am ceva de la Tate pentru tine. :)
    Fără legătură cu textul, bineînțeles.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca se poate pune poza, eventual link. Dar se poate trimite pe email si o pun eu. :)

      Ștergere
  3. Să iau adresa de mail pe care o văd atunci când lași comentarii? E bună?

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Primit! Merci mult, nu cunosteam niciunul din cele doua picturi, desi portretul barbatului e din seria portretelor lui George Dyer. Cel trimis de tine e unul din cele mai frumoase portrete insa. De fapt cred ca e din prima perioada, cand inca nu descompunea prea tare figurile, nu le altera, ca mai tarziu.
      Inca o data multumesc, cand o sa am timp o sa pun cateva fragmente din lucrarea mea, a carei nota si note(ale profului) le astept cu mare curiozitate. :)
      Cum e sa vezi lucrarile lui Bacon in realitate? :)

      Ștergere
  5. Îmi pare rău de calitatea fotografiei, dar nu e talentul meu.

    Cum să fie, am zâmbit prima dată și m-am gândit la tine. Apoi m-am zgâit pur și simplu la ele. Nu mai văzusem niciodată lucrări ale lui, plus că l-am descoperit de puțină vreme de la Vladimir și apoi de la tine.

    A fost o explozie de Bacon în viața mea. :)

    Mă bucur că ți-au plăcut. Cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-am adus aminte de pantofi. Care i-ai luat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa razi, nu i-am cumparat pe niciunii deocamdata. E un magazin unde tin modelele f. mult timp(uneori poti sa comanzi), ca e unul din magazinele fabricutei de pantofi. O sa trec zilele astea sa vad daca-i mau au... dar in ultimul timp n-am mai cumparat nimic.
      Nici chiar in vacanta, in afara de niste pulovere de lana gasite la preturi de nici lana n-am platit-o(asta ptr. ca erau la miami unde erau 30C). :)

      Ștergere
    2. paradoxul Greciei este ca vinde haine de blana. La voi e si mai dur: paradoxul lui Miami: vinde plovere de lana.
      ce inseamna pret mic la plover de lana? Poti da cifre?
      Dar la pantofi?

      Ștergere
    3. Pai de ex. eu am gasit pulover de 100% lana merinos(nu inteapa) cu 20-25$ US. E un model simplu, cu guler barcutza, dar merge la orice.
      Am gasit un altul tot simplu, dar cu un fel de broderie pe piept(o sa-i fac o poza, e misto), cu vreo 30$ si un altul de la Benetton facut in Serbia(eu imi iau masiv de la benetton pulovere de lana sau lana-coton) cu vreo 30$ cred. Avantajul in US e ca taxele sunt mai mici ca in Canada si am dreptul la cumparaturi de 800$ fara sa platesc taxele vamale aici.

      Pantofii sunt scumpi peste tot(depinde de pantofi), eu cumpar de la Camper de ani buni cei mai comozi pantofi-ever(sandale, pantofi, ghete), dar eu merg mult pe jos si cel mai important e sa am incaltari comode. Mai iau si de la Ecco uneori. Uite-i aici pe cei de la Camper. Am molipsit-o si pe cumnata-mea care-mi spune ca nu a avut niciodata o gheata asa de comoda.
      http://www.camper.com/en_CA/women/shoes/beetle/camper-beetle-46396-002

      Ștergere
    4. cora - ploverele care le spui - suna bine la pret.
      Am gasit un Camper in Bruxelles. O sa le fac o vizita, desi e o perioada proooasta, f. proaaaaasta dar daca nu acum, cand sunt solduri.... Vad ca au si livrari online.

      Ștergere
    5. Sunt scumpicele incaltarile Camper, dar am o pereche de sandale de 3 ani, purtate la greu si sunt ca noi, am avut cizme(vai, vai, luate de le NY, primele mele cizme frumusele) luate acum 6 ani(le-am purtat vreo 4, de fapt le am si acum, dar m-am plictisit de ele).
      Iar aici cand porti cizme 2,3 ani e mare lucru, ca mergi cu ele prin calciu non stop. Eu insa protejez incaltarile(ghete+cizme) cu spray de 1,2 ori pe iarna si astfel nu se strica si raman impermeabile cele care sunt deja. :)
      Sa-mi spui daca ai luat ceva.

      Ștergere
    6. gata, am fost la ei! Nu am luat nimic, am probat o cizma inalta, mi-era larga pe pulpa, si am mai probat una joasa: http://www.camper.com/en_BE/women/shoes/agatha/camper-agatha-46666-001 . Mi s-a parut f. comoda.
      Si ma gandesc daca sa o iau...sa nu o iau... :)

      Ștergere
  7. Sunt dragute, dar daca te gandesti daca sa le iei sau nu inseamna ca nu ai neaparata nevoie, deci nu le lua. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu sunt desculta, am bocancii de munte care rezista de x ani :)
      Astia putea sa ii port si la fusta (lucru care nu se intampla iarna la mine)

      Ștergere