joi, 12 decembrie 2013

work in progress

Intrebare: Ce faci intr-o seara din saptamana examenelor de sfarsit de trimestru, cand nu stii de care curs sau text sa te apuci si pe care sa-l lasi???

Raspuns: vinete la cuptor din care ar putea rezulta o salata, ardei copti din care nu stim ce va rezulta si salata de fasole verde. Si astea in conditiile in care mancarea de linte facuta cu o zi inainte e intreaga in frigider iar eu mananc pe la galerie si pe la scoala tot felul de sandvişuri dubioase. 

Asa ca in timp ce curatam vinetele ma gandeam ce bine mi-ar prinde o mancarica de rosii cu vinetele astea, cu ardeii copti si cu multa ceapa, adica un fel de zacusca. Si totusi ce bine ca n-am rosii suficiente. 

Dar as putea sa cumpar...

2 comentarii :

  1. Am cumparat rosii si-am facut mancarica de rosii, ce crezi? Cred ca asta e mancarea mea preferata, mancare de rosii cu vinete si ardei copti.

    Si da, am mancat-o pe toata. :)

    RăspundețiȘtergere