marți, 7 ianuarie 2014

incepe bine

Cand m-am plans zilele trecute c-o sa-mi fie greu sa ma intorc de la 25/30C la -25C(ca sa nu mai spun ca la vremea aia erau -29C la Québec City), mi s-a transmis de la Montréal unde se tremura zdravan, ca sunt extrem de norocoasa, ca azi la intoarcere voi avea 6C.

Nu stiu daca sunt norocoasa, dar n-am apucat sa vad cate grade au fost azi la mine-n urbe, din simplul motiv ca sunt inca in tarile calde. Vreo 3000 de zboruri au fost anulate in US si Canada azi si/poate maine din cauza de frig, furtuni de gheata si altele asemenea. Cica ar fi cel mai mare val de frig din ultimii 20 de ani din America.

Cum coada la US Airways de la aeroport era pana aproape de Montréal, in asteptarea unui rebooking incert, am decis sa ne retragem intr-un coltisor si sa cantarim bine lucrurile. Asa ca ne-am retras si-am avut timp sa rezervam pe internet altceva pentru joi(la aceeasi companie),  apoi ne-am dus la checking ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat si-am spus ca noi nu vrem nimic decat banii inapoi. Cucoana s-a codit, ca nu stie daca se poate, apoi a dat niste telefoane si-a zis ca e ok.

Chestia era ca atunci cand am cumparat beletul ca sa ne intoarcem fix azi si nu peste 3,4 zile, acesta a costat de 2.5 ori mai scump decat normal, din aceasta cauza. Daca luam cu intoarcere peste 3,4 zile, pretul scadea drastic. Atunci cum naiba sa accept sa-mi schimbe zborul cu unul la juma de pret, fara sa-mi dea diferenta inapoi? Si sa si astept pentru asta 5 ore in aeroport. Adica si batuti si cu banii luati, vorba cantecului. :)
Asa ma simt chiar bine, o vacanta prelungita cu 3 zile si o economie mai mult decat substantiala. Cel mai tare mi-a parut ca aruncasem la plecare mancarea din frigider(cateva fructe care mai ramasesera, lactate, legume, inclusiv usturoiul, ala habar nu am de ce).
M-am bucurat sa constat ca pastrasem niste bere. Si o ceapa. Aia n-am habar de ce.
Ca si incarcatorul de la laptop...

Ce daca maine aveam trei cursuri si joi un altul? Ca sa vedeti smintita, de-asta platisem eu o poala de bani in plus pe bilet si P vrand-nevrand bietul, ca sa nu pierd eu primele cursuri. De parca n-ar mai fi si saptamana viitoare altele... pan' la vara o sa tot fie...
Acuma sa speram ca iarna trece pana joi.
Hai noroc!

PS- in sudul Floridei se anunta stare de alerta din cauza de frig, dar vad la meteo ca maine vor fi 16C, iar miercuri +22, +24C...


12 comentarii :

  1. Păi la 16 grade e frig în Florida, bănuiesc. :)

    Atîtea au fost și-n Arad de Crăciun. A fost mult prea cald. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca da, la 16 grade e frig. Recunosc ca nu am investigat profund(sigur si umezeala conteaza), dar ei vorbeau de cei care traiesc in strada.
    Presupun ca sunt multi, dat fiind faptul ca aici e cald mai tot timpul.

    RăspundețiȘtergere
  3. totul e relativ 16 gr prea frig pt Florida. 16 gr de Craciun - prea cald pt Arad.

    RăspundețiȘtergere
  4. A propos de ceapa, azi am vizitat site-ul comunei Mako din Ungaria (www.mako.hu - disponibil in lb. romana), unde iata ce am gasit:
    "NU NUMAI CEAPA PRODUSĂ LOCAL, DAR ŞI BĂILE PROIECTATE DE MAKOVECZ IMRE SUNT CONSIDERATE HUNGARIKUM – PRODUSE SPECIFICE UNGUREŞTI."

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai o fi vreo ceapa speciala, ca arhitectura lui Imre Makovecz vad ca e interesanta. Si sigur ca e produs specific unguresc, dar cu un usor iz "art nouveau" sau mai degraba stil "Gaudi".
    Dar na, e mai bine sa ai cu ce te lauda decat sa nu ai. :)

    Si ca sa nu uit, bine-ai venit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urarile de bun venit!

      Ștergere
    2. PS Pe acest blog a fost mai usor sa ma autentific cu contul Google, dar pe alte bloguri sunt autentificat cu contul WP drept "noctambulul"...

      Ștergere
    3. Da, stiu, sau Bobbi, te-am reperat.
      Adica intri pe bloguri in somn? :)

      Ștergere
    4. Adica sunt si acum treaz! ;-)

      Ștergere
  6. De fapt raspunsul se afla pe una din postarile de inceput de pe blogul in romana... Sau poate distribuit, franturi, franturi, in mai multe postari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am gasit acum(blogul) in lista prietenei noastre comune. Sap, sap.
      Numai bine! :)

      Ștergere
    2. Aici gasesti toate link-urile: http://mbm.net16.net/

      Ștergere