joi, 23 ianuarie 2014

Stie cineva??? - up to date

Poate cineva sa-mi spuna, va rog, cum pot sa creez intr-un email google/yahoo, un fichier care sa contina scris si poza, eventual un link catre altceva(dar asta nu neaparat), care sa se deschida imediat in email, fara sa fiu nevoita sa atasez poza separat?

Am incercat sa convertesc un fisier .pdf sau .odt/.doc care contine poza in format HTML si apoi sa-l  atasez/copiez cumva in email, dar nu mi-a iesit.

Daca aveti vreun link catre ceva simplu de utilizat, va raman indatorata. O sa gasesc probabil daca ma screm, dar n-am nici macar timp sa caut pe net, deci nici pomeneala de scremeri. :)))

Va multumesc!

PS- In rest totul e frumos la noi, cica e frig rau afara, dar eu nu prea am avut timp sa-mi fie frig. Nici nu mi-as fi dat seama de asta daca nu mi s-ar fi lipit fularul de caciula, prin intermediul lacrimilor, de dimineata si daca nu mi s-ar fi facut aproape rau de la caldura din metrou, atat de imbracata eram.
So, va doresc o temperatura cum o doriti.

Up to date
Am gasit varianta sa folosesc blogul... lol, adica scriu ce vreau sub forma de post, apoi il copiez in email. Sigur ca nu e foarte elegant, insa merge de depanare. Astept inca variante mai aproape de "raison" si mai departe de "instinct", adica mai elegante. multamiri.


11 comentarii :

  1. ai incercat, in gmail, sa scrii text si sa dai: Insert Photo ?


    RăspundețiȘtergere
  2. Hello!

    Descriu mai jos ce ai de facut, pas cu pas. Pentru a reusi din prima recomand deschiderea a doua ferestre pe ecran, dimensionate corespunzator, astfel: una cu acest mesaj, dimensionata astfel incat sa se observe doar instructiunile, si o alta cu Google Mail, dimensionata pe restul ecranului, astfel incat atunci cand fereastra cu Google activa sa nu obtureze mesajul din prima fereastra.

    Pentru inserare de fotografii intercalate in text in cazul Google Mail (gmail) (alta paranteza: Y! nu mai folosesc), se parcurg urmatorii pasi:
    1. click pe Compose (primul pas, evident);
    2. compui textul pana in momentul in care vrei sa inserezi poza;
    *. poza fiind pe post de "cuvant" trebuie sa fie incadrata de cate un spatiu inainte si dupa;
    3. deplasezi mouse-ul spre partea de jos a ferestrei cu mesajul de compus;
    4. il pozitionezi (cursorul mouse-ului) pe plusul de langa agrafa de birou;
    *. in partea de jos e butonul Send, un A subliniat (iti permite sa te joci cu literele: font, culori, marimi...), apoi semnul plus de care vorbeam (parca ar fi ingrosat/bold);
    5. nu apesi, deoarece se va deschide automat un submeniu spre dreapta (adica spre spatiul liber al barei cu aceste butoane);
    6. deplasezi cursorul spre aparatul foto si dai click pe el;
    7. daca vrei sa inserezi o fotografie din calculatorul personal, o cauti apasand Choose File (si apoi Open in fereastra de selectie);
    8. vei reveni automat in fereastra de dialog anterioara, unde vei vedea o miniatura a pozei si vei da click pe ea, dupa care click pe butonul OK.

    De aici inainte poza e inserata in text si te poti juca un pic cu ea (e chiar indicat, mai ales daca poza are o dimensiune foarte mare). Dai click pe poza si vei descoperi un meniu in partea de jos a pozei, alegand fie dimensiunea sa: Small, Medium, Large, Original size, fie sa o stergi cu Remove.

    Atat pentru acest mesaj.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru introducerea unei poze aflate pe web, e de preferat sa deschizi in prealabil poza intr-o fereastra noua sau un nou tab al browserului cu click dreapta pe poza si click pe Open image in new tab.

    Apoi se urmaresc toti pasii de mai sus pana la punctul 6. inclusiv.

    Urmeaza:
    7. se selecteaza Web address (URL);
    8. te duci la fereastra sau tabul cu poza copiind adresa web: click dreapta pe adresa (care se face albastra) si se deschide un meniu din care selectezi Copy;
    9. te intorci in fereastra de dialog de la inserare poza in email si dai click dreapta pe campul dreptunghiular (care abia asteapta o adresa web), apoi selectezi Paste;
    *. Daca ai facut bine, aproape instantaneu iti va aparea imaginea in fereastra de dialog;
    10. apesi OK.

    De aici inainte poza e inserata in text si te poti juca un pic cu ea (e chiar indicat, mai ales daca poza are o dimensiune foarte mare). Dai click pe poza si vei descoperi un meniu in partea de jos a pozei, alegand fie dimensiunea sa: Small, Medium, Large, Original size, fie sa o stergi cu Remove.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si pentru ca tot m-am apucat, voi preciza si cum sa creezi un link in interiorul email-ului, link ce poate dirija destinatarul catre orice pagina web (indiferent de continut).

    * Intr-un email in curs de redactare, selectezi textul care vrei sa duca spre o pagina anume.
    * Dupa ce ai albastrit acest text, deschizi "plusul" asa cum am precizat la punctele 3. -- 5. de mai sus.
    * Dai click pe simbolul care se vrea a fi o bucata de lant formata din 3 zale.
    * Introduci adresa web sau o copiezi si o inserezi tot asa cum ai facut cu adresa web a unei poze (ca in comentariul de mai sus).
    * Apesi OK si vei observa ca secventa ta de text s-a transformat intr-un link.

    RăspundețiȘtergere
  5. Post scriptum

    Nu e asa complicat pe cat de mult am scris eu! Dar am tendinta sa explic in detaliu...
    Oricum sper sa nu te sperie marimea comentariilor si acestea sa iti fie de folos!

    Daca tot ai facut o postare pe blog cu continutul de trimis prin email, introdu un text simplu in corpul email-ului, iar textul il transformi in link asa cum am aratat mai sus, link-ul ducand desigur la postarea de pe blog!
    In felul asta ai si vizite pe blog! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  6. PPS Scuze pentru eventualele erori de orice fel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arakelian, merci mult, am vazut, da. :)

      Merci Bobby, nu-ti fa probleme de greseli(eu n-am vazut), explicatia e detaliata si clara. Si am citit pana la sfarsit, sa stii. :)
      O zi minunata va doresc tuturor. La mine e un soare frumos, ce daca vine la pachet cu -15C(-24 in realitate)...

      Ștergere
    2. Felicitari! Eu n-as avea rabdare sa citesc atat de mult! ;-) Important e sa reusesti sa introduci pozele in continutul email-ului!
      Aici inca mai ninge. Marunt, dar ninge. Dar a inceput de-aseara si s-au mai depus niste centimetri buni...

      Ștergere
  7. Update: gata cu ninsoarea, gata si cu zapada... Avem temperaturi ce se invart in jurul a 15 grade Celsius, dar e totusi iarna! Ce se intampla? ;-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O fi incalzirea planetei? Desi am citit mai zilele trecute pe un site ca dupa ce nu-sh' ce lipsa de activitate solara care dureaza de ceva mai mult de 5 ani se preconizeaza ca intram intr-o mini-perioada glaciara.
      Adica exact pe dos. Sper sa nu fie adevarat. :)

      Ștergere
    2. Unele evenimente sunt declansate de o scanteie, altele au nevoie de timp, de foarte mult timp. O era glaciara poate fi declansata de... foc! De exemplu de o eruptie masiva a unui vulcan!

      Ștergere