sâmbătă, 15 februarie 2014

vacute

Pentru c-a fost o zi deosebita am zis sa facem ceva deosebit aseara. Asa c-am mancat ardei umpluti( :))) ), c-am facut eu cu o zi inainte ca o fomeie eroina ce-am fost, asta dupa ce-am avut un examen, un servici, dupa ce-am pregatit cina cu peste la cuptor, c-aveam pofta de 3 zile. Am facut ardei umpluti cu carne de pui si multe legume(ceapa, morcov, pastarnac si ciuperci), o bunatate. :)))

Apoi am zis sa facem ceva palpitant si-am hotarat sa iesim sa ne plimbam,  ca nu ne-am plimbat cam de-o luna, de cand ne luptam cu -15 C si mai rau aproape zilnic.
Si am plecat spre centrul oraselului nostru care v-am zis ca e frumusel, adica mie imi place, desi daca stau bine sa ma gandesc nu e cine stie ce. Si cum inca mai ningea(au cazut azi in jur de 15 cm de zapada) si mai venea cate-o rafala de vant, am zis sa intram in magazinul "satesc". Cum lui P i s-a rupt/descusut o manusa, i s-a facut mai intai o gaurica, apoi una si mai mare pana i-a iesit toata mana  in lateral (ca erau manusi cu un deget ca sa tina de cald), am zis uite un motiv sa intram, de parca faptul ca ne era lene sa mai mergem prin zapada sau frig nu era suficient.

Si am intrat si am inceput sa ne uitam la sacouri si costume, nu de alta dar erau tare frumoase. Si cum ne uitam noi asa a venit vanzatorul, a intrebat ce marime poarta P., ne-a mai vorbit despre preturi, materiale, marci... Eu i-am spus mai voalat ca nu cred ca cumparam acuma, on-the-spot si imediat un costum dar cred ca se plictisea ca nu era nimeni altcineva in tot magazinul. L-a intrebat pe P. daca lucreaza "la costum" si eu i-am spus ca lucreaza "la pijama". Cum asa? Pai lucreaza acasa, zic.
Oooo, ce bine.
P. i-a spus c-ar putea sa lucreze si la costum, dar ca nu l-ar vedea nimeni.

Pai avem pijamale ieftine zice, 50% reduse. Cum P. nu avea chef de pijamale si nici nevoie(cica, ghici cine le cumpara de obicei?) si cum avea nevoie de camasi(cica), a probat cateva. Dar erau fie mari, fie mici, fie culoarea nu mergea... asa c-am iesit si fara manusi, ca n-am gasit, dar nu inainte de-a gasi minunatia asta de manusi cu vacute, pentru mine.

Si-a gasit si el intr-un final manusi cu un deget, unele tare fitzoase cu buzunar ascuns, la magazinul de adolescenti, un magazin extrem de interesant unde vand de toate, de la skate si sepci de-alea ciudate pe rotund, pana la haine de tot felul. Au intotdeauna chestii interesante si pentru noi astia cu cate-un rid si cu suflet de adolescenti. Asa mi-am luat si eu o camasa SUPERBA. Sport, evident.

Am dat o tura si pe la librarie - nu stiu daca v-am spus ca libraria de la noi din sat e mica dar tare interesanta - e singurul loc unde am gasit opere complete de Cioran, nu ca as fi vrut s-o cumpar, dar asa ca idee... Tot de acolo mi-am luat eu Herta Muller, daca va amintiti c-am cumparat de 2 ori aceeasi carte pentru ca traducerea in franceza n-avea nimic de-a face cu cea in engleza. hihihi
Apoi ne-am intors acasa si-am concluzionat ca marea plimbare in aer liber a durat maxim 20 minute legate...
Voi ce-ati mai facut interesant? :)

16 comentarii :

  1. plimbarit, humus, crosetat, crosetat o inghetata de speculos(reusita), crosetat un gateau (monstruos de bun, dar aspectul...brr ... )

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. un biscuit maro cu urme de scortisoara si cuisoare. I-am inmuiat si blendarit in inghetata -rezultat f. bun (pt ca unele bucati au ramas mai tari, crantzanite).
      http://www.cuisineaz.com/recettes/speculoos-55059.aspx

      A, se scrie cu doi de o. Ok...

      Ștergere
    2. Aaaaa, cred ca e delicios in inchetata, mai ales daca crantzane. :)

      Ștergere
  3. Ce mănuși practice ai găsit! :) Foarte drăguțe!

    Deci la voi nu vine primăvara... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-s chiar asa practice(botul vacii e ca un gogoloi) si daca vreau sa apuc o cafea, de ex., trebuie sa dau jos manusa. Dar sunt frumoaseeee. :)
      Ce primavara? Azi ninge. La noi vine la sf. lui aprilie. :(

      Ștergere
    2. Ma rog, o cana de cafea, nu continutul ei. :)

      Ștergere
  4. cum, tu, aţi probat nuj cîte bulendre şi aţi intrat în cîteva magazine şi totul a durat 20 min? or te referezi la timpul petrecut la aere libere? :)
    la cît e de frig la voi, pentru mine în poză pari cam dezbrăcăţică! :D io aşa umblu în mod normal! :o

    f drăguţe mănuşile. plus oaaaa ce-ai mai cuizinat, şapo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dooj' de minute a fost plimbarea afara, drumul de acasa pana in centru si inapoi, ca odata ajunsi acolo am stat doar in magazine. :))
      Ai dreptate, geaca e cam numarul 3, pe o scara de la 1 la 5, in functie de cat de calduroasa e. Am doua mai calduroase, dar le iau de la -15, -20C in jos. :)
      Pofta de cuzinat imi vine intotdeauna cand am mult de invatat, cand am lucrari sau examene... atunci imi amintesc de toate pasiunile sau inventez altele. hhahahaha

      Ștergere
    2. aaa, și eu făceam multe lucruri în preajma examenelor. cine știe câtă adrenalină producem și avem de irosit acolo la grămadă! mănușile super faine. ia nu mai bea tu cafea afară și o să uitți de inconvenient!
      de curând ne-am amintit cum am ales noi unde să mergem la schi, din Mexic și cum a căzut zgomotos Mont Tremblant când am citit că acolo se vorbea de -20. Cum să mai și schiez asa? și a fost anul când murise acolo Natasha Richardson așa că mi săa făcut și mai frig.
      Mai ai examene? Succes!

      Ștergere
    3. Eu as fi facut orice ca sa aman invatatul, dupa vreo 3 zile de teorii si critica cu Platon, Freud si Lacan. :)

      Apropo de schi(dar de fond), am primit un pont de la cineva zilele trecute pentru un weekend de vis in "la valée des fantômes". Uite aici:
      http://www.youtube.com/watch?v=mi0EBoGNIiU
      http://www.youtube.com/watch?v=-GHYZRMjNeE

      Am ras cu lacrimi si m-am ingrozit cand mi-a povestit ca daca iesi de pe pista risti sa "dai in gropi" acoperite cu zapada. Adica uneori brazii care par micuti sunt de fapt varfurile brazilor de cativa metri...

      Acum nu mai am ex. ci niste lucrari care nu sunt urgente, saptamana viitoare sunt chiar libera(saptamana de lectura). Va anuntesc cand am examene nu de alta dar vorba lu' Vio, incurajarile ajuta la moral. :)

      Ștergere
    4. Da, da, nouă ne place să chibițăm și să încurajăm oameni cu examene! Admirația omului care nu se poate mobiliza să mai treacă prin alte asemenea încercări:)

      Ștergere
    5. Sa nu zici niciodata niciodata. :)
      Ai vazut postul celalalt? M-am gandit la tine vineri seara, la muzeu fiind.

      Ștergere
  5. ce s-a-ntamplat cu postarea noua?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au mancat-o vacutele. :)
      Era una neinteresanta despre cum am dat eu telefon la ministerul culturii si-am lasat un mesaj si cum m-au sunat ei inapoi in mai putin de-o ora, vineri dupa amiaza. Si cum mi-au raspuns la intrebari rapid, etc. Cum nu e prima data cand mi se intampla asta(la fel a fost si la primarie si la Consiliul artei din Canada) si cum nu prea eram obisnuita cu asa ceva, am scris postarea, dar am constatat apoi ca era plictisitoare si am dat-o la vacutze. :)

      Ștergere