vineri, 7 martie 2014

imnul Uruguaiului la orga

Mi-am luat ipad, ca ma saturasem sa imprim cate 50,60 de pagini cu foto-reproduceri de opere pe care trebuie sa le invat pe dinafara la aproape fiecare curs si pe care le car dupa mine prin autobuz, sa le vizualizez si eventual(mi-ar placea mie), memorez.
Neelegant si consumator de toner de imprimanta, plus ca a avea reproducerile in alb-negru nu e vreo mare placere sa le privesti.

Deci am cumparat jucaria, dar cum in afara de poze eu nu-l folosesc la mare lucru, am zis sa-l las si pe P sa se joace cu el seara. Asa ca si-a instalat un pian, o chitara si niste konga si ma incanta cu muzica in fiecare seara.
Sunt un fel de instrumente si in functie de cum atingi tu ecranul ipadului, el produce sunete. Exista si varianta preprogramarii unei melodii la chitara si pe un ritm dat sunt niste bile ce cad in ordine si tu trebuie sa le apesi si uite asa se compune melodia.

Bine, daca e sa fiu sincera, prefer sa zdrangane la chitara adevarata, macar acolo mai prind cate-un acord, mai ales ca melodiile se repeta des, din cauza de repertoriu restrans. Asta pe ipad are insa notele clar marcate, cica, de parca ar avea vreo importanta. loool
Am observat ca pianul il suport mai usor, poate pentru ca P. n-a trecut de faza incercarii acordurilor, ceea ce nu-mi produce inca stress major. Dar o sa vad cum o sa fie cand o sa devina virtuoz.

Aseara insa a pus orga si cand a simtit inspiratia venind, mi-a zis sa-i cant imnul romaniei. Dupa ce am trecut de senzatia ca ma aflu la biserica catolica, l-am fredonat. Dar vai, lasati, mai  bine nu. Asa incat am ales varianta pentru pian de pe youtube, ocazie cu care am remarcat ca "oooo, ce imn greu aveti, da' de ce e asa greu de cantat, n-are numai note ca orice imn care se respecta ci fuarte multe acorduri".

Si dupa ce-am incercat zadarnic sa desteptam romanii din cartier care dormeau dusi, am gasit imnul Uruguaiului, ca ala era la indemana.
Baiiii, nu vreti sa stiti cum e imnul uruguaiului la pian/orga!!!  :)))

4 comentarii :

  1. Ha ha ha... asadar la cinturi folositi o asa piesa de tehnologie! Daca nu ati incercat, Dropbox merge de minune pentru imagini, pdf-uri, ebookuri si ce mai este nevoie pentru a invata cu usurinta. Si ar mai fi site-ul GoogleArtProject unde imaginile sint incredibile ca rezolutie... de vazut doar pe retina display! ;)

    Si sa nu uit: Va dorim un 8 Martie minunat si plin de dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  2. pune linkul, pune linkul :)

    Intre timp, un 8 Martie fericit!

    RăspundețiȘtergere