miercuri, 23 aprilie 2014

baobabul n-a murit,

baobabul traieste!!!! E chestia aia rahitica din stanga primei poze.
Am constatat azi dimineata cu mare drag la prima inspectie a gradinii si-am mai constatat ca:

- mangoul si bananierul sunt bine merci
- portocalul e mancat un pic de insecte dar verde, verde si stufos
- desert rose-ul la fel ca-n cantec...
- Bismarck-ul vesel si el
- mai am inca lamai in lamai, dar a venit si vecina cu care "impartim" lamaiul, adica eu as vrea sa-l impartim daca tot e pe hotar, dar nu stiu daca si ea vrea. hmm, o sa aflu... nu ma va deranja daca ea nu vrea sa-l impartim, in sensul ca nu-i trebuieste... ca ea cumpara lamai de la magazin adica. :)

Si-am mai cumparat azi 3 cactusi maricei...

Baiiii... si miroase peste tot de te trazneste: flori, flori, flori, plante si copaci de tot felul, incat bietul catel a uitat de marcatul teritoriului, de dragul miresmelor. Nu stiu cum o fi in paradis, dar stiu cum trebuie ca miroase...




7 comentarii :

  1. mirosul nu se poate poza, dar culorile sunt magnifice!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iaca unde era Paradisul!Despre impartitul lamaiului: sper sa fie pasnic. Mi-am amintit un film fain despre o livada cu lamai pe care israelienii voiau sa ii taie, desi erau in curtea unei tanti palestiniene (ca se putea ascunde prin ea teroristi, desigur). Livada era fix pe frontiera noua.(http://en.wikipedia.org/wiki/Lemon_Tree_%28film%29)

    RăspundețiȘtergere
  3. hahhaha, fix ca la noi: pomul era in curtea vecinei cand noi am cumparat casa, dar gardul era pe terenul nostru. La masuratoare a iesit ca si pomul e pe terenul nostru, dar nu era sa-l luam in casa cu tot cu frunze, mai ales ca nu stim cine l-a plantat. Am desfacut gardul de comun acord cu vecina care e din Massachusetts, sta in Florida doar iarna si nu o intereseaza nici curtea, nici casa prea tare. Noi am gasit-o aici pe vecina si am mai luat cate-o lamaie dar oarecum cu jena, desi ea nu consuma.
    La un moment dat imi povestea ca a altoit lamaiul cu portocal, n-am inteles daca i-a iesit sau nu(are un accent cu care ma deprind greu), dar am vazut ca pe varf sunt unele lamai portocalii de-a dreptul si tare mi-ar placea sa le gust. Acum cateva zile ne-a anuntat ca pleaca azi si abia asteptam sa ma trezesc si degeaba.
    Asa ca asta seara am mai cules una, la cina, sa fac o limonada. Sper sincer sa plece maine sau oricum pana nu se usuca cele de pe varf. :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt curioasa si eu! Si acum am itnereseaza si cum e cu altoirea (avand in vedere faptul ca avocado facut dintr-un sambure are vreo 40 de cm, 4 frunzulite si priveste increzator peste balcon. Citisem ca astia facuti asa nu dau rod si va trebui sa-l altoiesc. Sa caut pe urma o creanga de avocado care da rod, poftim misiune!)

      Ștergere
    2. Ai cautat pe net despre altoire? Ca de obicei gasesti inclusiv filme pe youtube cu de toate.
      A cumparat si P un arbore de avocado dar inca nu l-am plantat, ma apucasem sa scriu aseara un post, poate il termin azi.. :)

      Ștergere
    3. Aștept postareata! Despre avocado-ul meu copac: mai am vreo 2-3 ani până să pot pune în practică altoirea, deocamdată visez cu ochii deschiși și furculița pregătită.

      Ștergere