joi, 10 aprilie 2014

post... ce-o mai fi

Cum stii ca ai cam luat-o razna cu pasiunea ta pentru istoria artei? Pai cand realizezi ca-i vorbesti vecinului tau 30 min(de acasa pana la autobuz, in autobuz si in metrou) de cursul de "XIXe siècle", asta dupa ce evident te-a intrebat daca studiezi numai istoria artei sau si istoria in general la acest curs si cand, auzind ca se face referinta si la politic si social, vrea sa stie mai multe despre cum au influentat toate astea arta din secolul XIX. Si cand in sfarsit te opresti pentru ca trebuie sa va despartiti sa nu intarzie omu' la serviciu, vecinul iti spune ca e incantat ca a cunoscut pe cineva care va fi cu siguranta capabil sa vorbeasca o ora despre o opera de arta, intr-un muzeu. Sigur ca tu o iei ca pe un compliment(eu asa am luat-o), mai ales ca vecinul te-a abordat si ti-a pus intrebari, tu n-ai facut altceva decat sa raspunzi amanuntit. :))))

Mda, si iti mai dai seama ca ai luat-o razna cand te suna jumatatea sa te intrebe daca sa decongeleze pestele din frigider si dupa ce te intreaba cum a fost cursul de azi ii raspunzi la intrebare amplu, timp de 30 min,  cu referinte la ceea ce el stia deja la un moment dat in viata dar uitase si-si reaminteste acum, cu ajutorul tau dezinteresat. Iar dupa ce l-ai ramurit lamurit ca-ti pare rau ca se termina cursul de "Teorie si critica" si ca ai vrea sa studiezi in amanunt fie teoria antropologica, fie semiologia/semiotica, fie studiile culturale sau cele postcoloniale si ii dai exemple concrete, ii spui ca poate sa scoata pestele si chiar sa-l prepare in seara asta, ca tu ai de invatat.

Se cunoaste ca sunt in sesiune, nu? Cred ca cele doua cursuri din semestrul asta sunt cele mai interesante de pana acum. Stiu ca am zis asta de fiecare data si m-am contrazis apoi, dar numai nebunii nu-si schimba punctul de vedere. :)))

Sa-mi tineti pumnii martia si joia viitoare! Nu pot sa cred ca vine vacanta.

10 comentarii :

  1. succes!
    dar joi nu-i deja vacanta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Saptamana viitoare e ultima sapt. de carte, marti si joi am cate un examen, dar voi mai avea unul de pregatit acasa si de dat luni dupa pasti(ce tristete), pe 21 aprilie adica. O sa am grija sa-l termin mai repede sau cel putin asa sper. :)

      Ștergere
  2. asta e adevarata pasiune! si daca poti si sa traiesti nu numai cu pasiune dar si din pasiune e de bine, e de bine rau de tot... ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. ia uite ce am gasit :D
    https://www.blogger.com/comment.g?blogID=5908544206281514477&postID=534139097528970626&isPopup=true

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci am ras tare, mai ales ca P nici nu-si amintea visul integral. Am putea numi asta premonitie. Tot ce mai trebuie e sa aterizeze Superman langa bananier. :)

      Ștergere
  4. vine vacanta
    Cu trenul din Franta...

    RăspundețiȘtergere
  5. iaca, îți țin pumnii și mă bucur pentru tine că înveți ceva ce extraordinar îți place dar mai ales că ai în jurul tău oameni bucuroși să te audă vorbind despre pasiunea ta. go, go, go, Cora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru'manaaaaa!
      Ma pregatesc de plecare. Ce nasol e examenul seara, ai timp sa te stresezi rau desi stii ca n-ai de ce, sa repeti materia si chiar sa ti se faca toate varza in cap. Noroc ca cel de joi e dimineata. :)
      Seara/noapte buna si la voi, care pe unde va aflati! :)

      Ștergere