miercuri, 21 mai 2014

one man's trash is another man's treasure...

Pe 17 mai s-a manifestat in multe orase din Europa in semn de solidaritate cu iubitorii de animale din romania sau de aiurea care incearca sa salveze de la moarte cat mai multe suflete. Acesti catei sfarsesc mizerabil in adaposturi, de cele mai multe ori fiind omorati prin metode greu de imaginat de mintea unui om normal.
Nu credeam ca exista oameni care pot face asa ceva unor animale, nu credeam ca acestia sa faca parte dintre cei intre care am avut nesansa sa ma nasc, ba mai mult decat atat, sa fie nimeni altii decat autoritatile legitimate sa reprezinte acest popor.

S-a manifestat asadar in multe orase europene, am multe poze care-mi dau macar speranta ca umanitatea nu se stinge, chiar daca poporul acesta apune usor. Dintre toate pun aici cateva: de la Geneva,  de la Helsinki, de la Paris, din orase din Germania sau din Olanda.
Cea de la Helsinki in care politista leaga balonul la masina politiei e impresionanta. Normalitatea impresioneaza, privita fiind in raport cu o societate grav bolnava.
Ar trebui sa ne dea de gandit si sa ne dam seama cam pe unde suntem pe scara evolutiei umane... ca natie.

Am scris postul in speranta ca poate ne punem intrebari, dar oricum cei care si le pun in general, o vor face si acum. Ceilalti, n-au s-o faca niciodata, eu au deja raspunsuri chiar si la intrebarile nerostite.
Raspunsuri folosind aceleasi cuvinte gaunoase, cuvinte serbede, cuvinte lipsite de continut, cuvinte repetate la refuz de-o gura fara urechi.

Cuvinte ieftine pe-o taraba ingusta...











12 comentarii :

  1. How about whaling in Iceland?
    http://us.whales.org/issues/whaling-in-iceland

    Mereu vor fi astfel de actiuni inumane!
    Ce sa mai spunem de razboaie si actiuni teroriste?

    Prin intrebarile mele nu inseamna ca sunt de acord cu actiunile descrise de tine, dar asta e doar o latura a naturii umane, oricat de "civilizati" am vrea sa fim sau sa parem!
    Sunt carnivor, dar modul in care sunt crescute animalele si pasarile pentru consum nu ma descurajeaza sa fiu in continuare carnivor, cu toate ca m-a indignat modul in care sunt sacrificate!
    Evident anumite persoane sunt mai sensibile si trec la actiune!
    Eu ma rezum doar la a comenta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sau o fi doar o actiune impotriva Romaniei? Asa... sa se arate ca nu avem ce cauta in Europa? Pe unde am circulat in Europa am vazut oameni cu comportament asemanator cu comportamentul reprobabil al romanilor din randurile din articolul de mai sus. Asta inseamna ca europenii occidentali sunt scosi din discutie si ca aceia sunt niste exceptii? Poate ca la unii sunt mai multe exceptii (sa spunem ca la noi sunt cele mai multe exceptii - ma rog, prin "noi" ma refer la romanii care traiesc in Romania).
    Aceasta postare e de cateva zile si nu am vazut reactii pana acum nici pro nici contra, asa ca s-ar putea spune ca eu sunt un recalcitrant sau un revoltat. Adevaru-i ca sunt indignat nu numai de modul in care sunt ucise animalele (cainii in cazul de fata), dar si de modul cum se pune problema. Poate lumea a uitat cum erau priviti italienii, de ceilalti europeni occidentali, in urma cu vreo jumatate de secol! Asta am vazut intamplator intr-un documentar, caci istoria nu e printre obiectele mele de interes.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, societatea este bolnava, dar aceasta boala este "rodul" ultimilor 50 de ani de comunism si a catorva sute de ani de influenta otomana (sa nu imi spuneti ca nu au avut efect asupra societatii noastre!).
    Dar daca ii spui unui bolnav in fiecare zi: "bai, ce grav bolnav esti!", nu crezi ca nu numai ca nu se va insanatosi, dar poate chiar se va "curata" mai repede, caci il vei imbolnavi si psihic!
    De ce nu se lauda si meritele? Diplomele la olimpiade internationale sunt primele care imi vin in minte. Apoi premiile si distinctiile oferite de NASA unor elevi romani! Sau simplul fapt ca muncim la fel ca altii pe bani mult mai putini! Da! O sa spuneti ca muncim mai prost! Daca ar fi asa, de ce pleaca romanii la munca in vest? Daca ar munci mai prost, ar mai fi angajati? Eu lucrez in energie! Daca as munci mai prost, energia electrica ar fi de proasta calitate, iar o energie proasta nu se intelege cu una buna intr-o retea unica asa cum este reteaua europeana!
    Hai sa cautam si sa promovam si lucrurile bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Poporul asta bolnav este ca unul bolnav de cancer de plamani care nu s-a lasat de fumat, da' bea ceai de musetel.
    Asta sunt olimpiadele de care vorbesti, ceai de musetel "la picior de lemn", atata timp cat o diploma in romania nu mai face 2 lei, din moment ce toti romanii afirma ca nu e grav ca Ponta plagiaza, ca oricum toti copiaza/plagiaza in ro.

    Deci bolnavului tau trebuie sa i se spuna clar ca e bolnav de cancer si ca singura lui sansa este sa se lase imediat de fumat, altfel va crapa dracului. Faptul ca-i spui ca e frumos si ca are ochi albastri in timp ce-i aprinzi o tigara nu-l salveaza de la moarte, ba din contra.
    Si degeaba produci tu energie electrica "de calitate" daca o fura unul dupa ce-o produci, iar tu te uiti si nu zici nimic, ca lasa ca si altii au furat candva.

    Ai blog, lauda meritele cui vrei, oricum sunt mai multi care se simt bine in ro decat cei care denunta ca mine ceea ce e acolo, asa incat sunteti ok, puteti sa laudati ce doriti.
    Ce treaba ai tu cu ce simt si ce scriu eu pe blog?
    Evident, iti poti exprima punctul de vedere, dar in cazul cainilor n-o sa-mi schimb parerea: CRIMA NU ARE SCUZE SI POPORUL ROMAN UCIDE ANIMALE NEVINOVATE PENTRU BANI. Si atata timp cat nu reactioneaza, este partas la CRIMA. Punct.
    Restul sunt bla bla uri ca sa nu ne plictisim.

    ps- crezi ca toti oamenii aia cu pancarte au facut asa un fel de pact sa-l denigreze pe bietul popor roman? Ma faci sa rad si-mi cade fardul!
    Hai sa fii vesel!

    RăspundețiȘtergere
  5. Blah, blah... whaling in Iceland...
    ;-)
    Vezi, sunt vesel!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si crezi ca pancartele de afara rezolva cancerul?

    RăspundețiȘtergere
  7. Habar nu am, tot ce sper e sa se gaseasca o solutie prin care sa fie opriti sa mai omoare caini. In rest, pot sa se duca la dracu cu totii, daca asta doresc. Dar sa se duca ei, in frunte cu politicienii nenorociti care au creat si profita de pe urma acestei isterii si cu ziaristii mizerabili care se vand pentru 2 lei si sa lase cainii in pace.

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci ceea ce faci tu e tot blah, blah... Cand vei gasi o solutie sa imi spui si mie! Dar sa nu o faci decat dupa ce vei reusi sa nu mai generalizezi!

    RăspundețiȘtergere
  9. imperiul otoman? mwahaha. ce ma distreaza cand lumea cauta scuze de genul asta. si austro-ungarii au fost pe teritoriu si nu vad ca ar fi lasat urme (mbine, nu vorbim aici de gastronomie, clar :)) )

    RăspundețiȘtergere
  10. Hahhha, ba e din cauza hunilor, vandalilor, ostrogotilor, vizigotilor, gepizilor, burgunzilor, longobarzilor, alanilor, schirilor, suebilor. francilor, iutilor, saxonilor sau care au mai venit "ashea pin" secolele 5,6.
    Sau o fi de la cumani, pecenegi, tatari...
    Baiiii! Cum de nu m-am gandit? De la mameluci ni se trage, e evident! :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  11. se trage pe dracu :)). se trage de la faptul ca in loc sa caute solutii, lumea cauta scuze. #epicfail. mno.

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai solutii nu vezi ca te sa caut eu din Canada, adicatarea dupa ce mi-am luat dracului lumea-n cap de bine ce mi-a fost in tara aia.
    Sa caut solutii pe care sa le comunic dar sa nu indraznesc sa zic ceva de cei din cauza carora stau toate cum stau... loool, poate pentru ca sunt prea multi si nu e "corect politic".
    Dragilor, am o veste pentru voi, de fapt doua:
    1) mi se cam rupe de ce e "corect" si ce nu, iar daca va simtiti inclusi in generalizare e strict problema/frustrarea voastra
    2) cand o sa am nevoie sa-mi dati voi voie sa ma exprim, o sa va caut io. Pana atunci,"dormiti linistiti, FNI/USD/PSD/PNL lucreaza pentru voi" si se pare ca va convine cum. :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere